با تغییر زمان مسابقات لیگ برتر هفته پنجم که دربی پایتخت هم در آن است، بعد از فیفادی شهریور برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نفر اول کنکور سراسری علوم انسانی ۱۴۰۲، مهمترین عامل موفقیت خود را پشتکار و استمرار در اجرای برنامه‌های درسی دانست و بیان کرد: اگر هدف داشته باشیم و در راستای رسیدن به آن برنامه‌ریزی کنیم قطعا به آن خواهیم رسید.
از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه ضمن همدلی با بازیکنان و درک شرایط ویژه آن‌ها به خاطر بدقولی‌های اخیر بر سر پرداخت مطالبات، به آن‌ها این قول را داده که ۱۵ درصد از کل قرارداد بازیکنان صبح امروز اول وقت به صورت قطعی به حساب هایشان نشسته، اما در جلسه شب قبل از بازی از آبی پوشان به صورت جدی درخواست می‌شود تا بدون توجه به این موضوع یعنی مقدار و زمان واریزی، آن‌ها تمام تمرکز خود را روی دربی فینال جام حذفی گذاشته تا بدون توجه به مسایل جانبی و حاشیه‌ای، استقلالی‌ها با تمام تمرکز و توان به منظور فتح جام حذفی قدم به این میدان بگذارند.
سازمان لیگ با هماهنگی فدراسیون فوتبال درباره نحوه برگزاری دربی ۱۰۱ پایتخت طوری برنامه ریزی کردکه هیچ یک از خواسته های دو طرف را قابل قبول ندانست.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه داور بازی استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی ایرانی خواهد بود، گفت: احتمالا از کمک داور پشت دروازه در دربی استفاده می‌کنیم.
فردا شب بنفیکا در دربی حساس شهر لیسبون در زمین اسپورتینگ به میدان می‌رود و در صورت پیروزی، قهرمانی‌اش قطعی خواهد شد. اتفاقی مشابه برای بارسا که هفته قبل در زمین رقیب همشهری رخ داد.
سرپرست تیم فوتبال مس کرمان در رابطه با محرومیت تماشاگران بازی مس کرمان و مس رفسنجان گفت: قطعا از حضور هواداران استقبال می کنیم و امیدواریم که این مشکل برای حضور هواداران برطرف گردد.
تیم پزشکی رئال مصدومیت عضلانی داوید آلابا و رودریگو را تایید کرد و هر دو قطعا شنبه شب در دربی به میدان نخواهند رفت.
اخراج استفان ساویچ در دقیقه 99، شکست اتلتیکو در دربی مادرید را قطعی کرد.
آرش رضاوند برای بازگشت به ترکیب استقلال لحظه شماری می کند. او در دربی و در نیمه دوم از ناحیه زانو آسیب دید و از ترکیب استقلال بیرون آمد.
دو بازیکن استقلال به طور قطعی در مسابقه با پرسپولیس غایب خواهند بود.
سفر از ایران به مقصد هلند در بدترین موقعیت ممکن؛ اتفاقی که قطعا شرایط پرسپولیس در دربی را تحت تاثیر قرار می دهد.
به همه داوران از پنجشنبه شب اعلام شده تا بلیت بگیرند و قطعا به آقای زاهدی‌فرد هم اعلام شده است. مگر می‌شود تا الان به داور دربی اعلام نشده باشد؟
سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد روز دوشنبه تصمیم نهایی درباره دربی پایتخت اتخاذ خواهد شد.
برگزاری بازی تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر در روز سه شنبه قطعی شد.
بازیکن ملی پوش استقلال در جام جهانی ۲۰۲۲، دربی را از دست داد
ابوالفضل جلالی با وجود همه تلاش هایی که برای رهایی از بند مصدومیت داشته شاید نتواند، در دربی استقلال را همراهی کند.
مدافع تاثیرگذار مس کرمان حداقل دو بازی آینده این تیم را از دست داد.
برگزاری بازی تدارکاتی استقلال با ملوان قبل از دیدار با پرسپولیس قطعی شد.
تیم استقلال هم همانند پرسپولیس این هفته و پیش از دربی بازی دوستانه برگزار می کند.
بازیکن قدیمی استقلال گفت: مهمترین نکته در دربی پیش رو برای بازیکنان تیم استقلال قطع ارتباط هافبک های تیم پرسپولیس با مهاجمان است.
پرسپولیس از شنبه 21 آذر تمریناتش را آغاز خواهد کرد و تا 2 دی ماه، یحیی 41 روز (حدود شش هفته) زمان دارد که تیمش را آماده و سرحال نگه دارد.
اریک تن‌هاخ اعلام کرد هری مگوایر مصدوم است و نمی‌تواند روز یکشنبه در دربی منچستر مقابل سیتی به میدان برود.
دیه‌گو سیمئونه، مربی اتلتیکو، در بازی امشب مقابل رئال، مارکوس یورنته را مامور مهار وینیسیوس کرده است. یورنته در دربی سال گذشته در برنابئو این کار را به خوبی انجام داد.
طبق ادعای مارکا، کریم بنزما با غیبت در تمرین گروهی امروز، تقریبا شانسی برای رسیدن به بازی حساس مقابل اتلتیکومادرید ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ