سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بر اساس مصوبه اخیر مجلس، دولت احکام مورد نیاز در بودجه سالانه را در آذر ماه و لایحه ارقام و جداول را در بهمن ماه به مجلس ارسال می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حالا دیگر به محمدجواد حسین‌نژاد در اردوی طلایی پوشان اصفهانی نگاه دیگری وجود دارد.
زمان ۴ مسابقه از هفته‌های سوم و چهارم لیگ برتر فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تغییر کرد.
زمان ۴ مسابقه از هفته های سوم و چهارم لیگ برتر فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تغییر کرد.
در کنکور سال ۱۴۰۲ سهم سوابق تحصیلی دانش‌آموزان ۴۰ درصد به صورت قطعی و سهم نتایج کنکور ۶۰ درصد بود.
کمیسر امور سیاسی، صلح و امنیت جامعه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا (اِکواس) گفت که احتمال دارد این ائتلاف امروز هیئتی را برای مذاکره با کودتاچیان نیجر اعزام کند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تغییر مدیریت سکوهای بومی نه در دولت مطرح شده و نه در دستور کار است.
آقای گل فصل گذشته مسابقات به شکلی جدید در فصل جدید جشن گل به پا می‌کند.
حامد بیدی می‌گوید شواهد اینطور نشان می‌دهد که وضعیت اینترنت و فیلترینگ در ایران قرار نیست با تغییر یک‌نهاد تصمیم‌گیر بهبود پیدا کند:قطعاً وضعیت بهتر نخواهد شد، چون نهاد جدید، خودش را ملزم به پاسخگویی نمی‌داند، زیرا اصلا سازوکاری وجود ندارد که آن‌ها نیاز داشته باشند به نهادی خاص یا مردم پاسخ دهند. این‌نهاد (مرکز ملی فضای مجازی) بازوی اجرایی شورایعالی فضای مجازی است. اینطور می‌توان گفت که عملا اختیاراتی که به مرکز ملی فضای مجازی داده شده، اختیاراتی است که در اختیار حوزه‌ی هر سه قواست.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به رفع ایرادات طرح اصلاح قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی در این کمیسیون، گفت: سازوکار تعیین حق بیمه سهم کارفرمایی کارگران ساختمانی را تغییر دادیم.
با آغاز سال جدید، مشاهدات میدانی از صرافی‌ها نشان از تغییراتی در سازوکار عرضه ارز با در نظر گرفتن کارت ملی به متقاضیان دارد. در این میان، با دستور رئیس کل بانک مرکزی، نرخ تسعیر ارز برای خوراک پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌ها نیز معادل هر دلار ۲۸۵۰۰ تومان اعلام شد.
نماینده مردم شاهین دژ در مجلس گفت: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره تأثیر معدل بر کنکور عده‌ای از جوانان را دچار مشکل کرده و آنان تقاضای رسیدگی مجدد به این موضوع را دارند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح مربوط به تغییر در سازوکار بررسی بودجه سنواتی را به منظور تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح تغییر در سازوکار بررسی لایحه بودجه را به منظور تامین نظر شورای نگهبان به کمیسیون آیین نامه داخلی ارجاع دادند.
وی با اشاره به آیه شریفه «لِیَقُومَ النَّاسُ بِالْقِسْطِ» بر ضرورت مردمی‌سازی اجرای قانون اساسی، تأکید کرد و اظهار داشت: اگر دستگاه‌های آموزشی مفهوم و اجرای عدالت را به مردم آموزش دهند چنین مردمی قطعاً فقر، فساد و تبعیض را برنمی‌تابند و خودشان برای اجرای آن پیش‌قدم خواهند شد و در هر بخشی که مردم در آن نقش و مشارکت داشته‌اند، شاهد موفقیت بوده و خواهیم بود.
رئیس‌جمهور گفت: اصول قانون اساسی و ارزش‌ها قابل تغییر نیست، اما روش و سازوکار اجرای قانون قابل تغییر است و به اقتضا می‌توان سازوکارها را تغییر داد.
رئیس‌جمهور گفت: اصول قانون اساسی و ارزش‌ها قابل تغییر نیست، اما روش و سازوکار اجرای قانون قابل تغییر است و به اقتضا می‌توان سازوکارها را تغییر داد.
رئیس‌جمهور گفت: قانون اساسی ما اصولی ثابت و غیرقابل تغییری مانند اسلامیت و جمهوریت دارد، البته سازوکارهایی برای اجرای قانون وجود دارد که حتماً قابل تغییر است.
دولت موظف است بخش اول لایحه بودجه را حداکثر تا پانزدهم آبان ماه هر سال به مجلس تقدیم کند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی دولت را مکلف کردند تا لوایح بودجه سنواتی را در دو بخش احکام و جداول تفصیلی بودجه در دو مقطع زمانی به مجلس ارائه کند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی دولت را مکلف کردند تا لایحه بودجه سنواتی را در دو بخش احکام و جداول تفصیلی بودجه در دو بازه زمانی به مجلس ارائه دهد.
طرح مربوط به تغییر در سازوکار بررسی لایحه بودجه سنواتی در مجلس به منظور رفع ابهام به کمیسیون آیین‌نامه داخلی ارجاع شد.
مالک جدید توییتر قصد دارد سازوکار حضور افراد با تیک آبی را در توییتر تغییر دهد.
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بر اساس مصوبه اخیر مجلس، دولت احکام مورد نیاز در بودجه سالانه را در آذر ماه و لایحه ارقام و جداول را در بهمن ماه به مجلس ارسال می‌کند.
سخنگوی شورای نگهبان از تایید لایحه دوفوریتی اصلاح بند «ز» تبصره (۱) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور در خصوص تغییر سازوکار تأمین مالی تحویل مواد اولیه قیر به دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ