وزیر کشورگفت: امکان صدور برگ تردد موقت مرزی در خرمشهر، مهران و قصرشیرین فراهم شده است. همچنانی که به روز اربعین نزدیک می‌شویم، پیش‌بینی می‌شود خیل عظیم زوار به سوی عراق بروند و همه امکانات برای عزیمت زائران فراهم شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر ورزش با بیان اینکه ۷۱ اماکن ورزشی در سامانه جامع مبین ثبت شده است، گفت: در مجموع ۱۲ هزار و ۶۸۴ فضای ورزشی در کشور داریم و امسال هزار زمین چمن به فضاهای ورزشی کشور اضافه می‌شود.
علیرضابیگی با بیان اینکه مواجهه نادرست ارکان مجلس شورای اسلامی با ویژه خواری اخیر، صرفا پاک کردن صورت مسأله بود، گفت: جا دارد عدالت خواهان مجلس شورای اسلامی روی تدوین قانون مبارزه با ویژه خواری اهتمام جدی داشته باشند. همچنین لازم است هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان توضیح دهد، چرا در خصوص بهره مندی تعدادی از نمایندگان ورود نکرده است!
علیرضابیگی با بیان اینکه مواجهه ناصحیح ارکان مجلس شورای اسلامی با ویژه خواری اخیر، صرفا پاک کردن صورت مسأله بود، گفت: جا دارد عدالت خواهان مجلس شورای اسلامی بر روی تدوین قانون مبارزه با ویژه خواری اهتمام جدی داشته باشند. همچنین لازم است هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان توضیح دهد چرا در خصوص بهره مندی تعدادی از نمایندگان ورود نکرده است
طبق مصوبه مجلس کلیه دستگاه‌ها، نهادهای اجرایی و زیر مجموعه های آن ها مکلفند استعلامات مورد نیاز اقامت و سکونت متقاضیان خود را صرفاً از طریق سامانه ملی املاک و اسکان کشور انجام دهند.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سامانه معاملات املاک و مستغلات کشور، سامانه‌ای هوشمند است که این امکان را فراهم می‌کند تا موجران و مستاجران قرارداد خود را در سامانه ثبت کنند و کد رهگیری رایگان از این سامانه اخذ کنند.
وزیر صمت گفت: قرار است توافق‌نامه‌ای درباره امکان تهاتر بین ایران و بلاروس امضا شود، گفت: با الحاق کامل ایران به اتحادیه اقتصادی اوراسیا، ۸۰ درصد تعرفه‌ها بین دو کشور صفر می‌شود.
معاون وزیر آب و انرژی افغانستان گفت: به دلیل بروز جنگ‌های متعدد با مشکلات زیادی در حوزه مدیریت منابع آب مواجه بوده و کشمکش‌های سیاسی امکان مدیریت منابع آب را از کشور افغانستان گرفته است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: به رغم فشردگی برنامه‌های سفر وزیر محترم در این زمینه تلاش شده بود که امکان فراهم شود، اما تاکنون چنین سفری قطعی نشده و شاهد سفر وزیر خارجه در چند روز آینده به کشور عراق خواهیم بود.
وحیدی در ادامه گفت: امپراتوری امروز آمریکا بر اساس دو سه امر یکی مباحث و ارکان قدرت دلار است و وقتی دلار بین کشور‌های مختلف به عنوان ارز رایج درآمده و درصد زیادی از ذخیره‌های بانک‌ها با دلار است ما خود به خود کمک کرده‌ایم که دلار در قدرت سلطه‌گر آمریکا پابرجا بماند.
وزیر ارتباطات گفت: م اکنون امکان برقراری تماس صوتی و تصویری از طریق پلتفرم های داخلی با هموطنان خارج از کشور وجود دارد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تقویت و توسعه اورژانس اجتماعی و ایجاد آن در شهرستان‌های فاقد این امکان مورد توجه باشد.
وزیر نفت گفت: مدیران باید شجاعت تصمیم‌گیری داشته باشند، نباید از تصمیم بترسیم، چون کشور در شرایط جنگی است.
وزیر کشور فراجا را یکی از ارکان مهم ثبات و امنیت پایدار کشور دانست و از تلاش‌های شبانه روزی، جهادی و انقلابی مدافعان جان برکف نیروی انتظامی قدردانی کرد.
نخست وزیر انگلیس در جمع نمایندگان یهودی پارلمان این کشور صراحتا گفت: همان طور که می‌دانید من یک صهیونیستم و بهشدت حامی اسرائیل و می دانم که این امکان را داریم که روابط دوجانبه را تقویت کنیم.
وزیر نیرو گفت: با سرمایه گذاری طرف ترک، در شهر وان این کشور، به زودی امکان فروش برق ایران به ترکیه فراهم می شود.
وزیر کشور از مردم درخواست کرد برای عبور به عتبات به مرزها مراجعه نکنند چرا که مسئولان عراقی امکان انتقال و سرویس دهی باین حجم از زائر را در مرزها ندارند.
وزیر کشور تاکید کرد: تا این لحظه زوار ما امکان تشرف به عراق برای زیارت را ندارند و به همین دلیل مرزها از ناحیه دولت عراق بسته شده و خواهش ما این است که زوار به مرز مراجعه نکنند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی علاج بلند مدت فساد در کشور را، منوط به شفاف کردن اقتصاد و امکان نظارت ۸۵ میلیون ایرانی بر اموال، دارایی‌ها و صورت‌های مالی دولت و شرکت‌های دولتی عنوان کرد.
سردار وحیدی وزیر کشور در خصوص تمدید گذرنامه در مرزهای زمینی کشور گفت: با توجه به حجم و ازدحام جمعیت در مرزها ، امکان وجود تمدید گذرنامه وجود ندارد.
وزیر کشور در خصوص صدور برگه تردد موقت یا گذرنامه اختصاصی برای ورود به کشور عراق با طرف عراقی مشغول مذاکره‌ایم اما هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم، گفت: امکان مهر کردن گذرنامه در مرز وجود ندارد.
وزیر کشور در خصوص صدور برگه تردد موقت یا گذرنامه اختصاصی برای ورود به کشور عراق با طرف عراقی مشغول مذاکره‌ایم اما هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم، گفت: امکان مهر کردن گذرنامه در مرز وجود ندارد.
وزیر کشور در خصوص صدور برگه تردد موقت یا گذرنامه اختصاصی برای ورود به کشور عراق با طرف عراقی مشغول مذاکره‌ایم اما هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم، گفت: امکان مهر کردن گذرنامه در مرز وجود ندارد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با بیان این‌که تمام زنجیره تامین و تولید از قطعه سازان تا آنهایی که قطعات را در تولید محصول به کار می برند، اعتقاد به اهمیت و ضرورت کیفیت و تضمین آن دارند، گفت: زندگی صنعتی نوین توام با کیفیت، یک حق است، اما به جای سرکوفت و تخریب که موجب منقطع کردن فعالیت‌ها و نا امیدی نسل جوان تحصیل کرده می شود، دست یاری به ما بدهید تا بتوانیم مشکلات را رفع کنیم. ما قطعا به لطف خدا می توانیم با هم افزایی، از پس مشکلات و مسایل برآییم.
به گفته زارع پور قرار بود کودکان و نوجوانان هنگام استفاده از اینترنت تنها به وب‌سایت‌هایی که در لیست سفید وزارت ارشاد هستند، دسترسی داشته باشند. حال از صبح روز سه شنبه قابلیت Safe Search گوگل برای همه کاربران اپراتورهای بزرگ کشور فعال شده و امکان تغییر هم ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ