سخنگوی فراجا با بیان اینکه ۵۴ هزار برگ گذر ویژه اربعین تحویل پست داده شده است، گفت: با مراجعه به اپلیکیشن پلیس من می توانید مراحل صدور گذرنامه را مشاهده کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها گفت: تا ۲۱ خرداد، ۲۴۱ پرواز از فرودگاه‌های زیرمجموعه شرکت فرودگاه‌ها وناوبری هوایی ایران ۵۴ هزار زائر را به سرزمین وحی اعزام کرده است.
مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها گفت: تا ۲۱ خرداد، ۲۴۱ پرواز از فرودگاه‌های زیرمجموعه شرکت فرودگاه‌ها وناوبری هوایی ایران ۵۴ هزار زائر را به سرزمین وحی اعزام کرده است.
نمایندگان مجلس با الحاق تبصره‌ای به ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم شهرداری‌های شهر‌های دارای بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت را مکلف کردند واحد‌های مسکونی خالی از سکنه واقع در شهر‌ها را شناسایی کرده و اطلاعات آن را در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهند.
شاخص کل بورس امروز با ریزش ۵۴ هزار واحدی به جایگاه ۲ میلیون و ۲۵۷ هزار واحد رسید.
فولاد مبارکه اصفهان با افت ۳۵ درصدی سود خالص نسبت به مدت مشابه سال گذشته با سود ۵۴ هزار میلیارد تومانی بیشترین سود خالص را در شرکت‌های برسی شده ثبت کرده است.
در ادامه خشونت‌های قومی در ایالت «مانیپور» واقع در شمال شرق هند، ۵۴ نفر کشته و ۲۳ هزار نفر آواره شدند.
روند نزولی دلار در بازارهای غیر رسمی روز چهارشنبه با شدت بیشتری ادامه یافت و این ارز طی ۲ ساعت ابتدایی معاملات، کانال ۵۴ هزار تومانی را ترک کرد.
مدیرعامل شرکت نساجی هلال با تاکید بر اینکه که مجموعه نساجی هلال در تلاش برای خودکفایی در عرصه تولید اقلام امدادی است، از ساخت ۵۴ هزار چادر امدادی در سال گذشته خبر داد.
سرپرست مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران با بیان اینکه ۵۴ هزار نمونه زیستی در زیست بانک ذخیره شده است، گفت: این‌نمونه ها بر ای تحقیقات آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرند.
شاخص کل بورس در پایان معاملات روز یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱، عیدی خوبی به سهامداران داد.
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای سال تا ۲۳ بهمن ماه سال جاری به ۸۲۵ هزار و ۶۰۰ متقاضی وام ازدواج به ارزش ۱۱۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۵۴ هزار لیتر نفت کوره و ۸ هزار لیتر نفت گاز خارج از شبکه توزیع و قاچاق خبر داد .
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر فرایند مددکاری و ارزش ریالی خدمات ارائه شده به بیماران نیازمند در حوزه دارو، بستری، توانبخشی، دندان پزشکی را در ۹ ماهه نخست سال جاری تشریح کرد.
با سیگنال منفی رئیس جدید بانک مرکزی، شاخص کل معاملات را به صورت ریزشی و هیجانی آغاز کرده است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۸ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۸ میلیون و ۷۴۷ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۵۴ هزار تومان است.
سهم ایران از جمعیت ۴۰ میلیون نفری مبتلایان ایدز در جهان، حدود ۵۴ هزار نفر تخمین زده می‌شود، اما تعداد مبتلایان اچ‌آی‌وی در ایران که الان زنده‌اند، حدود ۲۳ هزار نفر است و از این تعداد ۱۶ هزار نفر، در مراکز مشاوره بیماری‌های رفتاری، تحت درمان قرار دارند. جز آن‌هایی که فوت کرده‌اند، سایر مبتلایان با دو خطر جدی زندگی خود را ادامه می‌دهند؛ مشکلات سلامتی خودشان و ریسک انتقال آلودگی به دیگران. سال‌هاست اقدامات جدی برای افزایش اطلاع‌رسانی درباره اچ‌آی‌وی ایدز در کشور انجام شده، اما به‌نظر می‌رسد دیگر اهمیت گذشته را ندارد.
بورس انرژی ایران امروز چهارشنبه میزبان معامله ۱۷ هزار و ۵۴ تن فراورده هیدروکربوری به ارزش ۳ هزار و ۲۳۰ میلیارد و ۲۹۲ میلیون ریال بود.
زلزله‌ای ۵/۴ ریشتری بامداد چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ شهرستان خوی در آذربایجان غربی را لرزاند. طبق اعلام استاندار آذربایجان غربی این زلزله فوتی نداشته، اما تاکنون هزار و ۱۲۷ نفر نفر مصدوم شده اند. همچنین زمین لرزه به ۵۰۰ خانه مسکونی آسیب ۲۰تا ۵۹ درصدی وارد کرده و ۵۰ منزل مسکونی به طور کامل تخریب شده است.
مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور گفت:۵۴ هزار و ۵۸۹ مورد از هم وطنان به مراکز اورژانس مراجعه کرده اند که ۵۲ هزار و ۸ نفر در محل درمان شده اند و توانسته به سفر خود ادامه دهند.
سلیمانی با اشاره به این که بیش از ۶ هزار نفر از زائران از ابتدای شهریورماه تاکنون به پایگاه‌های هلال احمر مراجعه کرده اند، از درمان سرپایی ۵۴ نفر خبر داد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۳۲۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۳ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۴۹۳ تن از ایشان وخیم است.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۲ هزار و ۵۱۵ نفر رسید.
تلاقی اشک و لبخند در ماجرای اهدای عضو
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۱۱۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش حدود ۸ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۱۶۹ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ