کوثری نماینده تهران در مجلس گفت: مردم معترض با نظارت پلیس و ماموران امنیتی در یک جای مشخص می‌آیند اعتراضات خودشان را مطرح می‌کنند و می‌روند و این هیچ ربطی به این قانونی شدن این لایحه ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار سرتیپ پاسدار سید مهدی فرحی جانشین وزیر دفاع و پشتیانی نیروی‌های مسلح، با حضور در غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، از خدمات و دستاوردهای اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، نسل پنج شبکه تلفن‌همراه، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال، بازدید کرد.
جانشین وزیر دفاع گفت: ارتقاء تعاملات دفاعی میان ایران و پاکستان، می‌تواند منجر به استحکام مناسبات، افزایش اعتماد و کاهش نفوذ و نقش بازیگران مخرب و مخالف روابط شود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در دوران مقدس به پشتیبانی مردم و با طراحی فرماندهان غیورمرد کشورمان توانستیم به پیروزی برسیم در حالی که اگر فقط واقعیت‌های دفاعی و نظامی و امکانات موجود آن زمان را در نظر می‌گرفتیم، نمی‌توانستیم حریف دشمن شویم.
سردار سید حمزه قلندری رئیس امور بین‌الملل وزارت دفاع گفت: همان‌گونه که بار‌ها به طور رسمی از سوی جمهوری اسلامی ایران اعلام شده، ایران به هیچ وجه تسلیحاتی برای مشارکت در جنگ روسیه با اوکراین به روسیه و یا اوکراین نداده است.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی در گذشت جهانگیر طلایی‌نیک، برادر سردار رضا طلایی‌نیک معاون توسعه و برنامه‌ریزی مدیریت و امور مجلس وزارت دفاع را به وی تسلیت گفت.
فرمانده نیروی زمینی سپاه ضمن تبریک روز پاسدار، گفت: با درک حقایق جاری در جهان، تا پای جان در راه دفاع از حق و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم.
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی پس از حضور در جشنواره فیلم فجر و تماشای فیلم سینمایی «غریب» ساخته محمد حسین لطیفی، از عوامل این فیلم قدردانی کرد.
سردار شریف گفت: ما مصمم به دفاع از منافع ملی خود و امنیت مردم هستیم ‌و تمام ابزارهای لازم برای انجام این کار را داریم و قبل از هر چیز ما اراده کافی برای دفاع از کشور خود را داریم. ما هیچ هراسی از دشمن نداریم.
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با صدور پیامی انتصاب سردار حسین اشتری به عنوان مشاور عالی محترم رئیس ستادکل نیروهای مسلح در امور امنیتی انتظامی را تبریک گفت.
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی انتصاب سردار رادان به سمت فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
وزیر دفاع در پیامی به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، گفت: انتقام خون سردار سلیمانی هیچگاه از دستور کار نیروهای مسلح کشور خارج نخواهد شد.
سردار هداوند با اشاره به رشادت های شهدای انقلاب اسلامی گفت: شهدا از جان خود در راه دفاع از حریم و مرز و بوم کشورمان گذشتند.
سردار خداوند با اشاره به رشادت های شهدای انقلاب اسلامی گفت: شهدا از جان خود در راه دفاع از حریم و مرز و بوم کشورمان گذشتند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با خانواده جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس «بیژن مرشدی» دیدار کرد.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به توانایی علمی و نبوغ مرحوم سردار زارعی در راه‌اندازی فرماندهی جنگال سپاه گفت: ایشان نقشی تأثیرگذار چه در دوران جنگ و چه پس از آن ایفا کرد.
رئیس پژوهشکده دفاع مقدس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس با بیان اینکه معاندین می‌خواهند عملیات‌های دفاع مقدس را تضعیف کنند، گفت: تمامی عملیات‌ها بر پایه دانش روز آن دوران صورت گرفت.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: تعدادی از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهدا روز ۳۰ شهریور در حسینیه حضرت امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.
صاحبان پنج رسانه بزرگ دنیا صهیونیست‌ها هستند که در برهه‌ای از زمان ۹۴ درصد از اخبار دنیا در این رسانه‌ها تولید می‌شد و انتشار می‌یافت. با آمدن اینترنت و ماهواره که خاستگاه آن ارتش آمریکا است، باز هم محتوای اخبار در دست آن‌ها است.
بنیاد حفظ آثارو نشر ارزش‌های دفاع در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن مواضع اخیر یک فتنه‌گر، نوشت: سردار همدانی داغ اثربخشیِ لشکرکشی خیابانی را بر دل موسوی گذاشت.
بورس امروز چهارشنبه ۲۵ خرداد در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را بخوانید.
رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور گفت: برای تامین برق ۴۴۰ واحد بزرگ صنعتی انرژی بر در کشور، وزارت نیرو بنا دارد با ساخت نیروگاه ۱۰ هزارمگاواتی بخشی از نیاز برق صنایع را تامین کند و برنامه ریزی شده است تعطیلات تابستانی این واحد‌ها منطبق با پیک مصرف تابستانی بخش خانگی باشد.
هنوز باشگاه شارلروا انتقال این بازیکن ایرانی را رسما اعلام نکرده، ولی به نظر می‌رسد کار‌های انتقال او انجام شده و بزودی علنی خواهد شد.
سردار سرتیپ پاسدار حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه امام حسین با اشاره به شهادت چند روز قبل یکی از کارمندان وزارت دفاع گفت که خطوط تولید ما هدف خرابکاری صنعتی قرار می گیرد؛ شهید وزارت دفاع خودش مورد هدف نبود اما تحت تأثیر یک خرابکاری صنعتی قرار گرفت. باید با روش های هوش مصنوعی از تهدیدها پیشگیری کنیم.
سردار کوثری، فرمانده لشکرمحمدرسول‌الله (ص) در دوران دفاع مقدس روایت می‌کند: حاج احمد متوسلیان، بقدری مورد توجه و عنایت و علاقه آقا محسن بود که آقا محسن شخصاً با شهید بروجردی صحبت کرد و او را قانع کرد که متوسلیان را از غرب آزاد کند تا برادر محسن بتواند حاج احمد را به فرماندهی تیپ حضرت رسول (ص) منصوب نماید و من شاهد بودم که این روابط برادرانه و صمیمانه، تا آخرین روزها و تا زمان اسارت حاج احمد، ادامه داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ