با گذشت یک سال از جنگ اوکراین، شهروندان اوکراینی معترض در حال یافتن راه‌هایی متفاومت برای ابراز نارضایتی در مورد حمله کرملین به اوکراین هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به کمک شش تصویری که نشان دهنده جاده‌های باریک و ترسناکی هستند، می‌توانید شخصیت خود را شناسایی کنید. رویکردهای روانشناسی شبیه این تصاویر اغلب به تحلیل‌های سریع برای مسائل پیچیده ختم می‌شوند. این روش‌ها بسیاری از افراد را به‌سمت خود جلب می‌کنند. به ویژه آن‌هایی که به دنبال حال خوب هستند.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
جی ۶ همانند اکثر کراس اوور‌های جدید بازار جهانی، از چراغ‌های اصلی جلو بسیار باریک استفاده می‌کند و قسمت سپر جلو نیز به بخشی یکپارچه با کل بدنه تبدیل شده است. شیب کوپه ستون آخر نیز یکی دیگر از مواردی است که این روز‌ها زیاد در طراحی کراس اوور‌ها مشاهده می‌کنیم.
اولوت آی-اسکای در آزمایش‌ها طی ۸.۶ ثانیه از حالت توقف کامل به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت رسیده و بیشینه سرعت نیز برابر با ۱۸۰ کیلومتر برساعت محاسبه شده است. سیستم باتری از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند تا ظرفیت باتری طی ۴۵ دقیقه به ۸۰ درصد برسد.
با استفاده از قوطی‌های فلزی نوشابه بمب‌های کوچکی ساخته‌اند و برای ساخت پایدارکننده دم و اتصال آن‌ها با نارنجک درون قوطی از فناوری چاپ سه‌بعدی بهره برده‌اند. این بمب‌های کوچک با استفاده از یک میکرو پهپاد ساده تبدیل به پهپادهای انتحاری مینیاتوری هم می‌شوند.
درفک نام قله‌ای در ارتفاع ۲۷۰۰ متری از سطح دریا است که در رشته کوه البرز مرکزی، استان گیلان، منطقه عمارلو، بخش خورگام شهرستان رودبار واقع شده است. این منطقه ییلاقی در گذشته یک آتشفشان بوده که این روز‌ها دیگر خاموش شده است. منطقه ییلاقی درفک یکی از بهترین مکان‌ها برای آفرود سواران است که از پستی و بلندی‌های مناطق رسی، جنگلی و کوهستانی عبور می‌کند.
ابتکار جالب روس‌ها در نصب و حمل کردن پهپاد‌های شاهد۱۳۶ روی جنگنده‌های مافوق صوت سوخو و توپولف سوژه رسانه‌های اروپایی شد.
اعتمادآنلاین نوشت: طبق اعلام برخی کاربران فضای مجازی، مدعی شدند، موشک ضدزره دهلاویه به دست نیروهای روسی رسیده است.
نکته دیگری که این روز‌ها در مصلای امام خمینی به کریستیانو رونالدو نسبت داده شده همان ندادن پیراهنش به بازیکن تیم اسرائیل است؛ یک گزاره کاملا غلط دیگر که حتی با بررسی تصاویر همان بازی هم می‌شود پی برد که پرتغال آن روز با ایسلند بازی کرد و نه اسرائیل!
سمومی که Gympietides نامیده می‌شوند، مانع از خاموش شدن گیرنده‌های درد می‌شوند و باعث درد طولانی مدت برای روز‌ها یا حتی هفته‌ها پس از نیش می‌شوند. در حالت عادی درد معمولا بلافاصله پس از تماس شروع می‌شود و در حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه پس از آن شدت می‌یابد و به آرامی محو می‌شود.
جریان موقت ده روزه زاینده‌رود اصفهان که با هدف توزیع آب برای کشت سری دوم کشاورزان شرق استان اصفهان، افزایش یافته بود، به نقطه پایانی رسید و شهروندان اصفهان و گردشگران، این روز‌ها با حضور در حاشیه رودخانه، آواز خداحافظی سر داده‌اند.
مدیرعامل مولفار معتقد است که روس‌ها هم درک خوبی از اطلاعات منابع باز دارند و دلیل خطا‌های اطلاعات عملیاتی آن‌ها عمدتا به خاطر فقدان نظام و بی‌عرضگی عملیاتی است. او افشای دستاورد‌های اطلاعاتی‌اش را یک پیروی تبلیغاتی می‌داند و می‌گوید که انتشار این دستاورد‌ها باعث تقویت روحیه اوکراینی‌ها شود، روسیه را ضعیف نشان دهد و به سربازان اوکراینی هشدار دهد که از خط مقدم عکس منتشر نکنند. او می‌گوید: «فکر می‌کنم اصلی‌ترین هدف این است که به روس‌ها نشان دهیم از آن‌ها نمی‌ترسیم.»
روسیه ماه‌هاست که باهموت، شهری در منطقه دونتسک در شرق اوکراین و پله‌ای برای پیشروی در شهر‌های بزرگ‌تر را محاصره کرده و آماج حملات خود قرار داده است. بیشتر جمعیت باهموت پیش از جنگ که حدود ۷۰۰۰۰ نفر بود، این شهر ترک کردند و سربازان ارتش اوکراین درحال دفاع در برابر تجاوزات روس‌ها هستند.
در میان همه اخبار و تصاویر ناراحت‌کننده که این روز‌ها از ترکیه و سوریه دیده و شنیده می‌شود، آخرین عکس «آدم آلتان» که در خبرگزاری فرانسه AFP منتشر شده، دنیا را تکان داده است.
یک قایق لوکس و تفریحی ۸۲ متری متعلق به صدام حسین این روز‌ها در بندر بصره لنگر انداخته و پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است.
این روز‌ها بیشتر افراد در آپارتمان زندگی می‌کنند و به علت کوچک بودن فضای خانه از اینکه دکوراسیون اتاق خواب باب میلشان نیست گلایه دارند، این در حالی است که در سبک زندگی مینیمال می‌توان در این فضای کم هم زیباترین طراحی را خلق کرد.
در حدود ۳۰ کیلومتر پس از شهر تیران و در بخش کرون، مردی به صیفی‌کاری مشغول است که در گلخانه‌اش فضایی متفاوت از زمین فوتبال ساحلی را تجربه می‌کند. علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی که همراه تیم موفق به کسب سکوی قهرمانی جام بین قاره‌ای شد این روز‌ها به شغل اصلی خود یعنی کار در گلخانه‌اش مشغول است. گزارش پیش رو برشی از حرفه غیرورزشی علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی است.
شهر‌های آزاد شده اوکراین در پی عقب نشینی ارتش روسیه مملو از تجهیزات و وسایل جا مانده از سربازان روس است. ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین پس از عقب‌نشینی نیرو‌های نظامی روسیه از شهر اشغالی خرسون، بر بیرون راندن همه آن‌ها از کشورش اطمینان داد.
برگزاری اجلاس کنگره حزب کمونیست چین یکی از مهم‌ترین رویداد‌های جهان در این روز‌ها به شمار می‌رود و به دلیل اهمیت آن، کشور‌های مختلف جهان از جمله غربی‌ها با حساسیت و دقت بالایی این رویداد مهم و اخبار مرتبط با آن را دبنال می‌کنند.
غلاف RTU ۵۱۸-PSM بخشی از جدیدترین نمونه ساخته شده از سیستم جنگ الکترونیک خیبینی موسوم به Khibiny U است که روی جنگنده‌های روسی نصب و وظیفه‌اش محافظت از آن‌ها است. این غلاف به ادعای اوکراینی‌ها ارزش اطلاعاتی بسیار بالایی دارد.
اوکراین ضمن اعلام پیشروی ده‌ها کیلومتری نیرو‌های نظامی خود در جبهه جنوب اعلام که کنترل یک شهر کلیدی واقع در شرق این کشور را بار دیگر در دست گرفته است. در شرایطی که تصور می‌شد نیرو‌های اوکراینی عملیاتی بزرگ را در جنوب کلید خواهند زد، این خارکف دومین شهر بزرگ اوکراین در شمال شرق بود که به هدف اصلی چند روز اخیر ارتش اوکراین تبدیل شده است. به‌گونه‌ای که ارتش کی‌یف در سه روز گذشته ارتش اوکراین بیش از یک سوم مناطق خارکف را که تحت کنترل روس‌ها بود، پس گرفته‌اند.
این اسطوره کشتی جهان که مدال‌های جهانی و المپیک را در کارنامه دارد این روز‌ها خود را برای کسب طلایی دیگر آماده می‌کند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ