معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: هدفگذاری در قانون برنامه ششم دستیابی به ضریب ۹۵ درصدی امنیت غذایی بوده که در این فرجه زمانی این موضوع تحقق پیدا نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهاب زاهدی با انگیزه و رویای دستیابی به کفش طلا این فصل راهی پرسپولیس شده و از همین جدال اول به دنبال نزدیک شدن به هدف خود است.
عبدالملکی در خصوص پاسخ مقامات عالی کشور برای عدم دستیابی به این هدف گفت: در این دوره ۲۰ ساله دولت‌ها و مقامات زیادی جابجا شده‌اند و تمامی آن‌ها دلیل عدم دستیابی به این هدف را نوسانات قیمت نفت، تحریم‌های آمریکا و اروپا، خشکسالی و بحران‎‌های آب و هوایی دانسته‌اند. باید گفت که ما به اقتصاد اول منطقه تبدیل نشدیم، چون اقتصاد ایران مقاومتی نبوده است. اقتصادی که از اهدافش کوتاه می‌آید یعنی یک اقتصاد غیرمقاومتی است.
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: اگر ۳۰ درصد تخت‌های بیمارستانی را به گردشگری سلامت اختصاص دهیم دست یافتن به هدف ۵ تا ۱۰ میلیارد دلاری غیرممکن نخواهد بود.
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: اگر ۳۰ درصد تخت‌های بیمارستانی را به گردشگری سلامت اختصاص دهیم دست یافتن به هدف ۵ تا ۱۰ میلیارد دلاری غیرممکن نخواهد بود.
آمار‌های تحلیلی اخیر «لایف‌وب» که از عملکرد کاربران ایرانی در تردز طی ۱۰ روز اخیر منتشر شده است، نشان می‌دهد که متا در دستیابی به هدف خود برای تبدیل شدن به یک شبکه متن محور در حوزه سرگرمی موفق عمل کرده است. طبق آنچه آمار‌ها نشان می‌دهند، سلبریتی‌ها و اینفلوئنسر‌های اینستاگرامی تاثیر بسزایی در رسیدن متا به اهداف مدنظر خود خواهند داشت. زیرا حضور این افراد شاخص که معمولا محبوبیت زیادی نزد عموم کاربران دارند، به داغ شدن بازار تردز و انتشار بیشتر محتوا در آن کمک خواهد کرد.
ما می‌دانیم که نیاز به کاهش وزن داریم، اما برای دستیابی به این هدف باید تغییری اساسی در رژیم غذایی خود ایجاد کنیم که برای مان دلهره آور است. دانستن نتیجه مطالعه‌ای تازه که نشان می‌دهد تغییرات کوچک، اما مداوم در مصرف غذا می‌تواند تاثیر قدرتمندی بر وزن شما داشته باشد و برای تان دلگرم کننده خواهد بود.
امارات و هند برای دستیابی به تجارت ۱۰۰ میلیارد دلاری تا سال ۲۰۳۰ هدفگذاری کرده اند که با توجه به افزایش حجم تجارت دو کشور طی ماه های گذشته به نظر می رسد رسیدن به این هدف امکانپذیر خواهد بود.
وزرای کشور اتحادیه اروپا فردا برای دستیابی به اجماع در مورد قوانین جدید مهاجرت و پناهندگی تشکیل جلسه می‌دهند.
کاخ سفید در بیانیه‌‌‌ای به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: «ما معتقدیم دیپلماسی بهترین راه برای دستیابی به این هدف است، اما رئیس‌‌‌جمهور همچنین گفته است که ما هیچ گزینه‌‌‌ای را از روی میز حذف نکرده‌‌‌ایم.» نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد در پاسخ به سوالات آسوشیتدپرس در مورد ساخت‌وساز، گفت: «فعالیت‌‌‌های صلح‌‌‌آمیز هسته‌‌‌ای ایران شفاف و تحت پادمان‌‌‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است.»
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: یکی از اهداف ما در برنامه هفتم رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی است که رسیدن به این هدف کار سختی نیست.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: مذاکرات چهارجانبه روسیه، ایران، ترکیه و سوریه با هدف مهم دستیابی به صلح و امنیت پایدار در منطقه صورت گرفت.
سخنگوی روند سیاسی در سودان تاکید کرد که گروه‌های درگیر برای دستیابی به یک راه‌کار با هدف توقف درگیری‌های مسلحانه برسر میز مذاکره حاضر شوند.
افراط گرایان در افغانستان که در سرما رها شده‌اند از ترفند قدیمی مبادله گروگان‌های خارجی برای دستیابی به اهداف‌شان استفاده می‌کنند.
هواداران مس کرمان همان شبی که جشن صعود این تیم به لیگ برتر را در فصل قبل برپا کردند، به خوبی می‌دانستند که در بازگشت به لیگ برتر چه سال سختی خواهند داشت.
زلفی گل در این ابلاغ تاکید کرده است: مقتضی است که اقدامات لازم برای دستیابی به اعزام سالیانه دست‌کم ۱۰ درصد از دانشجویان به اردو‌های راهیان نور (مطابق با هدف عملیاتی مندرج در مادۀ ۳ آیین‌نامه اجرایی اردو‌های راهیان نور دانشجویی کشور، مصوبۀ مورخ ۱۰ دی ۱۳۹۴ شورای سیاستگذاری راهیان نور کشور) صورت گیرد و از حداکثر ظرفیت موجود در آن دانشگاه/ مرکز برای اعزام دانشجویان (با اولویت دانشجویان جدید الورود و زیارت اولی) بهره‌برداری شود.
مهاجم گلزن مس کرمان بار دیگر توانست در مسیر دستیابی به هدف این تیم، برای نارنجی‌پوشان گل بزند.
سرمربی استقلال خوزستان با خوش‌بینی نسبت به آینده آبی‌ها در مسیر صعود به لیگ برتر، از حضور هواداران این تیم نیز به عنوان یک اتفاق مثبت برای دستیابی به هدف خبر می‌دهد.
پایگاه اطلاع‌رسانی رئیس جمهور نوشت: جمهوری اسلامی از ماه‌ها پیش آمادگی خود برای نهایی کردن مذاکرات و دستیابی به توافقی منصفانه را اعلام و حسن نیت برای تحقق این هدف را نشان داده است.
السودانی گفت: تمایل کشورمان به تحکیم همکاری‌های نظامی و امنیتی با طرف فرانسوی با هدف ما برای ارتقای توان رزمی نیرو‌های امنیتی مطابقت دارد و اکنون در حال دستیابی به این هدف است که باعث می‌شود عراق نیازی به نیرو‌های نظامی خارجی نداشته باشد بلکه به نیرو‌های مستشاری برای پاسخگویی به نیاز‌های ارتش از نظر آموزشی و تجهیزاتی نیاز است
مدافع باتجربه مس‌کرمان مدعی است این تیم قادر خواهد بود از تعطیلات لیگ به بهترین شکل برای دستیابی به هدف خود در ادامه مسیر لیگ سود ببرد.
سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا گفت که امکان دستیابی لبنان و رژیم صهیونیستی به توافق درباره ترسیم مرزهای دریایی همچنان وجود دارد و میانجی آمریکایی به تلاش برای تحقق این هدف ادامه می دهد.
سخنگوی کاخ سفید گفت: ما نگرانی‌هایی در رابطه با ایران داریم، اما برجام بهترین راه برای رسیدگی به موضوع هسته‌ای ایران است. ما به‌طور کاملا شفاف گفته‌ایم که هدف اصلی ما اطمینان از عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است.
با توجه به تلاطمی که در بازار سرمایه ایجاد و بحث سرمایه‌گذاری یک درصدی از منابع صندوق توسعه ملی پیش آمد، طبق محاسبات صورت گرفته بر مبنای منابع ورودی به صندوق، مقرر شد معادل ریالی ۵۱۰ میلیون دلار به صورت تدریجی در بازار سهام سرمایه‌گذاری شود که این مبلغ به نرخ سامانه معاملات الکترونیک (ETS) حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان است.
ماهواره بر ذوالجناح در بهمن ماه سال ۹۹ برای نخستین بار با هدف دستیابی به فن آوری قدرتمند‌ترین موتور سوخت جامد در کشور مورد تست و ارزیابی قرار گرفت. این ماهواره برِ سه مرحله ای از نظر ویژگی های فنی، قابل رقابت با ماهواره برهای روز دنیا است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ