با توجه به تلاطمی که در بازار سرمایه ایجاد و بحث سرمایه‌گذاری یک درصدی از منابع صندوق توسعه ملی پیش آمد، طبق محاسبات صورت گرفته بر مبنای منابع ورودی به صندوق، مقرر شد معادل ریالی ۵۱۰ میلیون دلار به صورت تدریجی در بازار سهام سرمایه‌گذاری شود که این مبلغ به نرخ سامانه معاملات الکترونیک (ETS) حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه پرسپولیس با انعقاد قرارداد با حامی مالی خیال خود را بابت بخش قابل توجهی از هزینه های فصل جاری راحت کرد تا بازیکنانش با آرامش بیشتری وارد هفته دوم لیگ برتر شوند.
با تزریق بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار به صندوق ملی مسکن، روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن شتاب می گیرد.
کارشناسان بازار سرمایه معتقدند تا زمانی که پول جدیدی به بازار تزریق نشود بازار به همین منوال نوسانی و ریزشی است.
تزریق روحیه مجانی به سبک مدیران استقلال؟
در حالی که بانک مرکزی در پی سیاست کاهش تقاضای ارز و اسکناس خارجی در بازار آزاد است، اجرای قانون افزایش بازیکن خارجی می‌تواند تقاضای چشمگیری روانه این بازار کند. آیا فدراسیون تاییدیه لازم را از مدیران اقتصادی کشور گرفته است؟ قطعا باید منابع لازم برای خرید بازیکن و مربی خارجی را پیش‌بینی کرد و سپس تیم‌ها را از چاله بازیکن داخلی به چاه خارجی انداخت. صد بازیکن خارجی حدود ۵۰ میلیون دلار ارز می‌برند...
در حالی که بانک مرکزی در پی سیاست کاهش تقاضای ارز و اسکناس خارجی در بازار آزاد است، اجرای قانون افزایش بازیکن خارجی می‌تواند تقاضای چشمگیری را روانه این بازار کند. آیا فدراسیون تاییدیه لازم را از مدیران اقتصادی دولت اخذ کرده؟ قطعا باید منابع لازم برای خرید بازیکن و مربی خارجی را پیش‌بینی کرد و سپس تیم‌ها را از چاله بازیکن داخلی به چاه خارجی انداخت. ۱۰۰ بازیکن خارجی حدود ۵۰ میلیون دلار ارز می‌برند...
در سال ۱۴۰۱ مجموعاً بالغ بر ۸۱ هزار میلیارد تومان تزریق نقدینگی از طریق حساب کارگزاری‌ها به بازار سرمایه بوده، که بخش قابل توجهی از آن در ماه‌های آذر و اسفند ۱۴۰۱ صورت پذیرفته است. این رقم برای سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۳۹۹ به ترتیب مبالغ ۱۵ و ۶۳ هزار میلیارد تومان بوده است.
رومن آبراموویچ، مالک سابق باشگاه چلسی با یک اتهام جدید روبرو شده است.
داده‌های کارآزمایی بالینی جدید نشان می‌دهد تزریقی که با کمک به بازسازی دیسک‌های آسیب‌دیده ستون فقرات، کمردرد را تسکین می‌دهد، مزایای پایداری دارد.
مدیرعامل باشگاه سایپا برای دیدار با اعضای این تیم قبل از بازی با استقلال خوزستان در هتل المپیک حاضر شد.
محققان موفق شده اند الکترودها را در بافت های زنده پرورش دهند. همین امر زمینه را برای مدارهای الکترونیکی کاملا یکپارچه جهت درمان اختلالات عصبی فراهم می کند.
تزریق دزهای یادآور واکسن کرونا برای چه افرادی مفیدتر است؟
حساب اعضای تیم والیبال بانوان پیکان که به فینال رقابت‌های سوپرلیگ صعود کرده، در آستانه این دیدار شارژ شد.
در جلسه بررسی و پیگیری مصوبات سفر معاون اول رئیس جمهور به استان سیستان و بلوچستان از تزریق گاز در طرح گازرسانی به ۱۲۰ روستای سیستان و بلوچستان تا ۲۲ بهمن خبر داده شد.
یک تولیدکننده پارچه‌های آنتی باکتریال با ایده ای فناورانه، به جای آغشته کردن سطح پارچه به مواد نانویی، مواد نانویی را به تار و پود پارچه وارد کرده تا خاصیت نانو از بین نرود.
معاون وزیر اقتصاد گفت: طی یک سال اخیر حدود ۴۳ هزار میلیارد تومان منابع بانکی و منابع تبصره ۱۸ به پروژه‌های سرمایه‌گذاری در اقصی‌نقاط کشور تزریق شد.
رئیس دفتر انرژی سازمان برنامه و بودجه ضمن اشاره به تداوم بحران گازی تا سال ۱۴۲۰، گفت: ۷ میلیارد دلار از مرغوبترین ارز کشور به سمت نیروگاه‌ها می‌رود و ما مجبوریم که برق درست کنیم.
دبیرکل انجمن صنعت پتروشیمی در نامه‌ای به رئیس جمهور از همراهی و پرداخت تسهیلات‌ ارزی بانک مرکزی دولت سیزدهم تقدیر کرد.
دبیر کل انجمن صنفی و کارفرمایی صنعت پتروشیمی از فروش ۷ میلیارد دلاری انواع محصولات پتروشیمی خبرداد و گفت: تا ۲۲ آبان ماه بیش از ۹ میلیارد دلار ارز به سامانه نیما تزریق شد.
مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش درباره ضرورت تزریق واکسن آنفلوآنزا گفت: اگر شخصی بیماری زمینه‌ای داشته باشد می‌تواند واکسن را تزریق کند، اما اینکه بگوییم لازم است همه ۱۶ میلیون دانش‌آموز ما مراجعه کرده و واکسن بزنند، خیر، نیازی نیست. افراد پرخطر و دارای بیماری زمینه‌ای می‌توانند با رضایت والدین واکسن آنفلوآنزا را تزریق کنند.
سرپرست سازمان نوسازی از پیگیری تکمیل بزرگترین پروژه پارکینگ عمومی سرپوشیده کشور با حمایت سازمان نوسازی شهر تهران خبر داد.
رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری ۱۴ بدهکار بانکی و ۱۱ دلال ارزی خبر داد و گفت: ۳۷ فراری مالیاتی با رقم ۹۰۰ میلیارد تومان شناسایی و دستگیر شدند.
یکی از رایج‌تری عوامل بوی بد پا‌ها تعریق بیش از حد است. در اصل زمانی که پا‌های شما عرق می‌کند، به‌خصوص در فصل تابستان و مواقعی که به مدت طولانی کفش و جوراب به پا دارید، باکتری‌ها رشد کرده و بوی نامطلوبی آزاد می‌کنند.
صندوق پالایش یکم، امروز در سومین روز هفته منفی به پایان رسید و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با ۲.۳۲ درصد افت نسبت به روز معاملاتی قبل ۶۷ هزار و ۸۶۰ ریال معامله شد، دارایکم نیز با کاهش ۳.۰۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۰ هزار و ۴۹۳ تومان معامله شد.
عرضه تدریجی سهام سرخابی‌ها در بازار پایه‌ فرابورس در کنار رفع ابهامات و بندهای مندرج در گزارشات حسابرسی و بازرسی علاوه بر تأثیر در عملکرد آنها مدیریت این دو باشگاه را بهبود می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ