پایگاه اطلاع‌رسانی رئیس جمهور نوشت: جمهوری اسلامی از ماه‌ها پیش آمادگی خود برای نهایی کردن مذاکرات و دستیابی به توافقی منصفانه را اعلام و حسن نیت برای تحقق این هدف را نشان داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ادای حق‌آبه ایران، نشانه‌ای از حسن نیت طرف افغانی برای گسترش روابط بعدی خواهد بود.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا با بیان اینکه دیپلماسی همچنان بهترین راه حل مسأله هسته ای ایران است، مدعی شد که ایران در این پرونده با حسن نیت رفتار نکرده است.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا با بیان اینکه دیپلماسی همچنان بهترین راه حل مسأله هسته ای ایران است، مدعی شد که ایران در این پرونده با حسن نیت رفتار نکرده است.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید بدون اشاره به رفتارها و ناتوانی دولت بایدن در تصمیم گیری برای بازگشت به برجام مدعی شد که اما ایرانی ها با حسن نیت مذاکره نمی کنند و هیچ نشانه ای از حرکت به سمت مذاکره نشان نداده اند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در پاسخ به درخواست‌های فرانسه و مذاکرات انجام شده بین وزرای خارجه، قوه قضائیه با حسن نیت و در اقدامی انساندوستانه و در راستای قوانین و مقررات مربوطه، ۲ تبعه فرانسوی را آزاد کرد.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: با میزبانی از هیئت های دو کشور در پکن و همچنین با زمینه سازی های قبلی توام با حسن نیت و پیام هایی که میان طرفین ایران و عربستان مبادله کرد.
رئیس جمهور با بیان اینکه ایران بر اساس حسن نیت بالاترین سطح همکاری‌ها را با آژانس داشته است، تاکید کرد: انتظار ایران نگاه کاملاً حرفه‌ای و پرهیز از تاثیرپذیری از قدرت‌های سلطه‌گر است.
رئیسی رئیس‌جمهور در جمع سفرای خارجی گفت: جمهوری اسلامی از ماه‌ها پیش آمادگی خود را جهت نهایی‌کردن مذاکرات هسته‌ای اعلام کرده و حسن نیت خود را هم نشان داده است.
این مقام چینی گفت: ایران اخیراً حسن نیت و انعطاف در خصوص برخی مسائل باقیمانده نشان داده است. آمریکا باید به آن واکنش مثبت نشان دهد و راه‌هایی برای همکاری با ایران به منظور به نتیجه رسیدن زودهنگام مذاکرات بیابد.
سخنگوی وزارت خارجه چین امروز در سخنانی اعلام کرد که آمریکا باید به حسن نیت ایران در خصوص مذاکرت رفع تحریم ها پاسخ مثبت دهد.
در بیانیه مشترک آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان آمده: ما امیدواریم ایران از این فرصت برای همکاری مبتنی بر حسن نیت با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی جهت فیصله دادن این مسائل حل‌نشده استفاده کند، به گونه‌ای که انجام هیچ اقدام دیگر از سوی شورا در خصوص این مسائل لازم نباشد
نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک تاکید کرد: ادعاهای آمریکا در حمایت از زنان ایرانی را فریبنده و فاقد حسن نیت می‌دانیم.
نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک تاکید کرد: ادعاهای آمریکا در حمایت از زنان ایرانی را فریبنده و فاقد حسن نیت می‌دانیم.
سفیر و معاون نمایندگی ایران گفت: ما ادعای کشورهای غربی مبنی بر حمایت از زنان ایران را صادقانه و با حسن نیت نمی‌دانیم.
یک پژوهشگر ارشد مسائل استراتژیک با اعتقاد به این که هنوز برجام بهترین گزینه برای رفع تحریم‌ها علیه ایران است، تاکید کرد: تحریم‌هایی که آمریکا مجددا وضع کند جنبه نمادین دارد اما همان‌ها هم می‌تواند منجر به بدبینی در روند مذاکرات شود و حسن نیت لازم را مخدوش کند.
یک پژوهشگر ارشد مسائل استراتژیک با اعتقاد به این که هنوز برجام بهترین گزینه برای رفع تحریم‌ها علیه ایران است، تاکید کرد: تحریم‌هایی که آمریکا مجددا وضع کند جنبه نمادین دارد اما همان‌ها هم می‌تواند منجر به بدبینی در روند مذاکرات شود و حسن نیت لازم را مخدوش کند.
رئیس جمهور در پاسخ به قدردانی دبیرکل سازمان ملل متحد از حسن نیت و عمل ایران در آزادی دو تن از محکومان امنیتی زندانی در کشورمان، گفت: این اقدام گواه حسن نظر و رویکرد تعاملی جمهوری اسلامی ایران برای حل مسائل و مشکلات است.
رئیس جمهور در پاسخ به قدردانی دبیرکل سازمان ملل متحد از حسن نیت و عمل ایران در آزادی دو تن از محکومان امنیتی زندانی در کشورمان، گفت: این اقدام گواه حسن نظر جمهوری اسلامی است.
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیشرفت مذاکرات تاکنون ناشی از حسن نیت ایران بود، اظهار داشت: آمریکا هیچگاه باب جدیدی را برای بهبود در روند مذاکرات باز نکرد و حتی با تحریم‌های جدید علیه برخی از مسئولان کشور، بر عدم فهم عمیق خود از صحنه بین المللی مهر تایید زد.
تروئیکای اروپایی در بیانیه ای تاکید کردند: موضع ما همچنان روشن و ثابت است. ایران باید به طور کامل و بدون تاخیر با حسن نیت با آژانس همکاری کند.
از گوشه و کنار زمزمه توافقی نیمه نصفه به گوش می‌رسد حال آنکه اقدامات متناقض آمریکایی‌ها در بحبوبه مذاکرات به‌ویژه یکی دو ماه گذشته و حتی برخی اقدامات تبلیغی آن‌ها طی چند روز گذشته، نشان‌دهنده این واقعیت است که غربی‌ها در قبال ایران حسن نیت و ابتکار عملی از خود نشان نداده‌اند.
رفتار غربی‌ها در عهدشکنی، صراحتا این گمانه را تقویت می‌کند که آن‌ها در ادعای خود مبنی بر دستیابی به یک توافق قوی، پایدار و قابل اتکاء جدیت و حسن نیت نداشته و سعی می‌کنند ایران را زیر فشار روانی قرار داده و امتیازات بیشتری را کسب کنند.
رابرت مالی در توییتر نوشت: انتظارات ما قابل کنترل است، اما ایالات متحده از تلاش‌های اتحادیه اروپا استقبال می‌کند و برای تلاشی با حسن نیت برای دستیابی به توافق آماده است. به زودی مشخص خواهد شد که آیا ایران برای همین کار آماده است یا خیر.
در تمام این مدت تیم فیلم«قهرمان» با حسن نیت برای حل مسئله پیش آمده از مسیر منصفانه اعلام آمادگی کرده و می ‌کند. چنانکه پیش از نمایش عمومی فیلم «قهرمان» در ایران جلساتی به پیشنهاد مدیرعامل خانه سینما، آقای منوچهر شاهسواری درباره این موضوع برگزار شد. در این جلسات و جلسه دیگری که بعد از آن در دفتر وکیل فیلم «قهرمان» بود، از آنجایی که تیتراژ فیلم در زمان اکران جشنواره کن هنوز کامل و قطعی نبوده و حتی نام بعضی از عوامل از جمله یکی از طراحان فیلم به دلیل فشار کاری و تسریع در آماده کردن نسخه نمایش از قلم افتاده بود، تیم فیلم «قهرمان» ضمن اذعان به اشتباه سهوی پیش آمده بابت عدم اشاره به زحمات خانم مسیح زاده در سال ۱۳۹۳، با این موضوع که نام وی تحت عنوان تحقیق و پژوهش در تیتراژ فیلم ذکر و حقوق مادی وی نیز طبق عرف سینما لحاظ شود، موافقت کرد؛ با آنکه در حقیقت دستیاران کارگردان، مشاور حقوقی فیلم و برخی همکاران در شیراز، عهده ‌دار بخش‌ های نیازمند تحقیق و پژوهش در فیلم قهرمان بوده ‌اند. همچنین از طرف فیلم قهرمان پیشنهاد شد نام تمام هنرجویان ورکشاپ نیز در تیتراژ ذکر شود. ولی بعد از مدتی ایشان با تغییر نظر خود، راه هرگونه گفتگویی را بستند و به همین دلیل متاسفانه ذکر نام دیگر هنرجویان نیز به چالش کشیده شد و بالاجبار برای جلوگیری از سوءتفاهم بیشتر به تیتراژ اضافه نشد. بعد از مدتی وکیل سابق ایشان از وکیل فیلم «قهرمان» همراه با درخواست مالی، عنوانی را برای ذکر نامشان در تیتراژ درخواست کردند که بسیار خارج از عرف و فاقد مبنای حقوقی بود. و مدتی بعد از آن، درخواست سهیم شدن در تمام درآمدهای فیلم «قهرمان» را داشتند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ