مشهد ـ قائم مقام شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: آب منطقه‌ای به تنهایی امکان مواجهه با بحران کم آبی را ندارد لذا با تقویت صنف آب بران، منابع غیرقابل تولید آبی را باید مدیریت کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عباس آرگون گفت: بانک مرکزی توانسته به منابعی دسترسی پیدا کند که قبلاً به دولت ریال آن را پرداخت کرده است و از این منظر آزادسازی ۶ میلیارد دلار پول بلوکه شده مثبت ارزیابی می‌شود.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی از علاقمندی ایران برای تعمیق روابط در حوزه‌های آبیاری هوشمند، مدیریت بهینه آب، ارتقای بهره‌وری آب در بخش کشاورزی و مدیریت پایدار خاک با فائو خبر داد.
رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: خدمات سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در ۳ راهبر فنی، اجرایی و نظارتی تعریف شده و در حال انجام است.
معاون حفاظت و امور اراضی سازمان منابع طبیعی گفت: هدف سامانه مدیریت زمین انجام امور به شکل هوشمند بدون دخالت فرد است تا امضاهای طلایی و رانت های موجود در حوزه زمین خواری حذف شود.
طی حکمی از سوی رئیس بنیاد ملی نخبگان، معاون توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان منصوب شد.
رشت- رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور بر برقراری امنیت زیستی تاکید کرد و گفت: مدیریت منابع طبیعی مردمی سازی می‌شود.
بانک ملی در ماه‌های پایانی سال ، حاصل مدیریت کارآمد خود بر منابع و مصارف را برداشت کرد.
عضو هیات علمی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران گفت: کاشت یک میلیارد درخت ظرف چهار سال در کشور شدنی است و برای آن نیازمند به یک طرح پایدار، مدت‌دار و مدیریت دقیق هستیم.
دلیر جمعه وزیر انرژی تاجیکستان گفت: مرزها نمی‌توانند انسان‌ها را محدود کنند و نقش اب بر همه مشهود است و برای توسعه پایدار ضروری است.
وزیر نیرو گفت: فعالیت‌های مرکز توسط شورای حکام به عنوان بالاترین مرجع تصمیم گیری، راهبری و نظارت می‌شود که از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تاکنون دوازده اجلاس شورای حکام برگزار شده است
وزیر نیرو گفت: فعالیت‌های مرکز توسط شورای حکام به عنوان بالاترین مرجع تصمیم گیری، راهبری و نظارت می‌شود که از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تاکنون دوازده اجلاس شورای حکام برگزار شده است
فاطمی امین گفت: وضعیت اقتصادی در قالب شاخص‌های کلان روند بسیار خوبی دارد، اما به این معنا نیست که مسائل ما حل شده است. چرا که ریشه اصلی مشکلات ما، بهم ریختگی سازوکاری است.
محمد بازرگان، دبیر کارگروه آب و محیط زیست کمیته کشاورزی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در سال ۱۳۸۴ تفکری اشتباه حاکم شد مبنی بر اینکه، خداوند نعمت داده و باید از آن استفاده کنیم. بر اساس این تفکر اشتباه، چاه‌های غیر مجاز رشد جهشی داشت، به نحوی که به همان تعداد که چاه از سال ۱۳۵۰ تا ۱۳۸۴ ایجاد شد، از سال ۱۳۸۴ به بعد چاه غیر مجاز حفر شد تا جایی که امروز شاهد فاجعه در مدیریت منابع آب زیرزمینی هستیم.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان محمدرضا کاشفی نیشابوری را به عنوان معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه این معاونت منصوب کرد.
مدیر کل مدیریت بحران استان تهران گفت: طبق هشدار هواشناسی مبنی بر اینکه در غالب ساعات، کیفیت هوا تا حد ناسالم برای تمام گروه‌ها کاهش خواهد یافت و از این رو مدیریت بحران به مردم پایتخت اکیداً توصیه می‌کند از تردد غیر ضروری در فضای باز خودداری کرده و حتماً از منابع غذایی حاوی آنتی اکسیدان و بتاکارتن زیاد استفاده کنند.
رئیس جمهور با تاکید بر لزوم مدیریت تأمین، توزیع و مصرف آب در کشور گفت: مدیریت منابع آب و اصلاح الگوی کشت از مهم‌ترین و محوری‌ترین مسائل کشور است.
وزیر جهاد کشاورزی در حکمی معاون توسعه مدیریت و منابع این وزارتخانه را منصوب کرد.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: مهمترین و اصلی ترین راهبرد مدیریت آب در استان تعادل بخشی منابع آب است.
حمید رضا رهبری فر معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت شد.
معاون تلفیق و تنظیم‌گری شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: همدان تنها از یک منبع آبی سد اکباتان برای تامین منابع آبی استفاده می‌کرد و متاسفانه اَبرپروژه آبرسانی به این شهر در طی ۱۷ سال گذشته زمین مانده بود، اما با تاکید دولت سیزدهم مبنی بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این طرح بزرگ نیز در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر تکمیل شده است.
نصیری با بیان اینکه منابع آب گیری خارج از شهر همدان است و فاصله ۴۵ دقیقه‌ای با شهر دارد تصریح کرد: روزانه تانکرها در چندین سرویس رفت و برگشت آبرسانی به بیمارستان‌های مذکور را انجام می‌دهند.
مدیریت صحیح منابع آبی در حوزه تامین و برداشت از حوضه‌های آبخیز چهارمحال و بختیاری از مهم‌ترین مطالبات مردم این استان محسوب می‌شود، رهاورد مدیریت ناصحیح در برداشت از منابع آب سطحی و زیرزمینی در طی سالیان اخیر موجب شده است تا شاهد بحران کنونی در استان برای تامین آب شرب مرکز استان و تعدادی از شهر‌ها و روستا‌ها باشیم.
وزیر نیرو در احکام جداگانه‌ای، اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت‌مدیره شرکت مدیریت منابع آب ایران را منصوب کرد.
نشست «کم‌آبی و مدیریت منابع آب» با حضور مسئولان مرتبط در دولت و مجلس و کارشناسان در خبرگزاری مهر برگزار و در آن چرایی و چگونگی شکست سیاست‌گذاری‌های چهار دهه گذشته در حوزه آب بررسی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ