معاون تلفیق و تنظیم‌گری شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: همدان تنها از یک منبع آبی سد اکباتان برای تامین منابع آبی استفاده می‌کرد و متاسفانه اَبرپروژه آبرسانی به این شهر در طی ۱۷ سال گذشته زمین مانده بود، اما با تاکید دولت سیزدهم مبنی بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این طرح بزرگ نیز در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر تکمیل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: با کمک وزارت امور خارجه بالاخره اجازه بازدید از ایستگاه آب سنجی بالادست سد کجکی به تیم فنی ایران داده شد، اما افغانستان اجازه بازدید از مخزن سد کجکی را به تیم فنی ایران نداد.
معاون شرکت مدیریت منابع آب ایران با بیان اینکه وزارت نیرو متولی انجام مطالعات مدیریت جامع سیلاب است، گفت: با انجام مدل مدیریت جامع سیلاب حدود ۸۰ درصد منابع آبی کشور حفظ می‌شود.
اصفهان- مدیرکل دفتر حقوقی شرکت مدیریت منابع آب ایران از تدوین لوایح برای اصلاح برخی قوانین قدیمی در حوزه آب خبرداد.
اصفهان- معاون آب و آبفای وزارت نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: نمی‌توان یک شبه برای صنایع تصمیم گرفت چرا که معیشت افراد زیادی به آنها وابسته است.
آمار و ارقام ارائه شده از سوی شرکت مدیریت منابع آب ایران نشان می‌دهدبخش قابل توجهی از برداشت‌های بی‌رویه کشور به وسیله چاه‌های مجاز و دارای پروانه بهره‌برداری انجام می‌شود،
محرابیان در جمع خبرنگاران گفت: با بهره گیری از توان و دانش شرکت‌های دانش بنیان قادر خواهیم بود مشکلات صنعت آب و برق را حل کنیم.
و بر این اساس بیمه معلم به عنوان یکی از ارکان زنجیره کارآفرینان، ریسک تولیدکنندگان، صنعتگران و عرضه کنندگان عضو این زنجیره را پوشش می دهد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حکمی «سرپرست مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران» را منصوب کرد.
بررسی آخرین آمار رسمی شرکت مدیریت منابع آب ایران نشان می‌دهد که در زمان حاضر مجموع ذخایر آبی سد‌های کشور ۱۸ میلیارد و ۵۰ میلیون مترمکعب است که این میزان ذخیره آب، نشان‌دهنده میزان پرشدگی ۳۷ درصدی است؛ درواقع حدود ۶۳ درصد ظرفیت مخازن سد‌های کشور هم‌اکنون خالی است.
عاصم یوسفی از مدیریت شرکت تجهیز اماکن ورزشی برکنار شد
شرکت کشت و صنعت هلال در سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ موفق شد سیستم‌های مدیریت کیفیت، ایمنی بهداشت و محیط زیست را در بخش‌های مختلف خود مستقر کند.
جدیدترین آمار رسمی اعلامی از سوی شرکت مدیریت منابع آب ایران نشان می‌دهد که از ابتدای سال آبی جاری (آغاز مهر ۱۴۰۱) تا روز بیست‌ویکم آبان‌ماه، میزان ورودی آب به سد‌های کشور به یک‌میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون مترمکعب رسید.
سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از آماده به‌کار شدن چهار رام قطار به‌رغم کمبود منابع مالی برای تأمین قطعات و اورهال ناوگان با مدیریت توانمندی‌ها و منابع موجود خبر داد و گفت: آماده به کار شدن دو رام لوکوموتیو و دو رام قطار درون شهری مترو با ۷۰ درصد قطعات داخلی نشان از این دارد که خدمت به شهروندان در شهر زیرزمینی در جریان است.
معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: تامین آب شرب سالم و آب کشاورزی مناسب برای کشاورزی مناسب برای کشاورزان از اهداف اصلی این وزارتخانه است.
سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار از فرصت سه روزه باقی مانده جهت شرکت در این واگذاری موقت خبر داد.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: مهمترین و اصلی ترین راهبرد مدیریت آب در استان تعادل بخشی منابع آب است.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: بر اساس ابلاغیه اخیری که به مدیریت منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران داشته‌ایم، ایثارگران واجد شرایط تا پایان دی‌ماه به نیروی رسمی تبدیل وضعیت خواهند شد.
مشهد ـ قائم مقام شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: آب منطقه‌ای به تنهایی امکان مواجهه با بحران کم آبی را ندارد لذا با تقویت صنف آب بران، منابع غیرقابل تولید آبی را باید مدیریت کنیم.
مدیرکل دفتر توسعه نظام‌های فنی، بهره برداری شرکت مدیریت منابع آب ایران از شناسایی ۷۴۰۰ مورد سازه تقاطعی غیراصولی در محدوده شهرها و روستاهای کشور که فاقد آبگذری سیلاب می باشند، خبر داد.
معاون تلفیق و تنظیم‌گری شرکت مدیریت منابع آب گفت: با افتتاح طرح غدیر زمینه تامین آب بیش از ۶۰ درصد از مردم خوزستان مهیا شده و همزمان پروژه‌های آبی سایر مناطق آبی کشور با سرعت پیش خواهد رفت.
مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب گفت: پروژه جدید تامین آب همدان تا دو هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد و شایعات آلوده بودن آن صحت ندارد.
به‌دنبال دستور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس برای خدمت‌رسانی جهادی به مناطق سیل‌زده در کرمان، تامین اقلام و مایحتاج ضروری مردم در کمترین زمان و اعزام امکانات لجستیک برای بازگشایی معابر، مجمع جهادگران کرمان با صدور پیامی از دکتر رستمی تشکر کرد.
وزیر نیرو در احکام جداگانه‌ای، اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت‌مدیره شرکت مدیریت منابع آب ایران را منصوب کرد.
انسان‌هایی که با پوست در حال ذوب شدن، چهره‌های آغشته به خون و بدن‌های جهش‌یافته از خود عکس می‌گیرند، در حالی که در مقابل جهانی در حال سوختن ایستاده‌اند، چیزی است که هوش مصنوعی "دال-ای" (DALL-E) معتقد است آخرین سلفی‌های اینفلوئنسر‌ها در آخرالزمان خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ