وزیر جهاد کشاورزی در حکمی معاون توسعه مدیریت و منابع این وزارتخانه را منصوب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان از ورزشگاه آزادی بازدید کرد.
طی حکمی از سوی رئیس بنیاد ملی نخبگان، معاون توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان منصوب شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی گفت: در سال ۲۰۲۲ ارزش مبادلات ایران و قزاقستان به ۵۲۸ میلیون دلار ارتقا یافته که سهم صادرات ایران حدود ۲۱۰ میلیون دلار بوده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از پرداخت حق پرستاری و مستمری مددجویان بهزیستی تا پایان سال ۱۴۰۱ خبر داد.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت دادگستری از افزایش ۹۵ درصدی تخصیص و پرداخت مبالغ دیه در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
معاون برنامه ریزی و مدیریت توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: مجلس هیچ تغییر مثبت، رو به جلو و تحولی را در حوزه آموزش و پرورش اعمال نکرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی، از امضای یک تفاهمنامه با سازمان امور مالیاتی برای پرداخت کمک هزینه معیشتی به بازنشستگان وزارت متبوع خبر داد.
اردبیل- معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد گفت: با تأکید وزیر امور اقتصادی و دارایی امضای طلایی که بر عهده وزیر بوده، ابطال شده و تلاش بر صدور مجوزها در چارچوب قوانین و مقررات است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: این موضوع مسئولیت‌های سنگینی را بر دوش این وزارتخانه گذاشته که باید سهم خود را در ارتقا اقتصاد کشور ایفا کند.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در کشور قزاقستان گفت: ایران و قزاقستان تقویت روابط دوجانبه و استفاده از ظرفیت‌های دو کشور را با جدیت دنبال می‌کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران از «تعطیلی» دانشگاه‌ها و فعالیت «غیرحضوری» مدارس استان تهران و «حضور یک سوم کارمندان» در ادارات و دورکاری مابقی کارمندان در روز یکشنبه خبر داد و گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم برگزار می‌شود. همچنین ساعت کار شعب بانک‌ها نیز در این روز تغییر کرده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران از «تعطیلی» دانشگاه‌ها و فعالیت «غیرحضوری» مدارس استان تهران و «حضور یک سوم کارمندان» در ادارات و دورکاری مابقی کارمندان در روز یکشنبه خبر داد و گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم برگزار می‌شود. همچنین ساعت کار شعب بانک‌ها نیز در این روز تغییر کرده است.
تهران- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران گفت: تا چند ساعت دیگر در مورد تعطیلی و یا عدم تعطیلی دستگاه‌های اجرایی استان تهران تصمیم گیری می‌شود.
تهران- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران گفت: ادارات و دستگاه های اجرایی استان تهران روز پنجشنبه ۲۲ دی ماه تعطیل شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان با اشاره به اینکه در این سه روز تمامی مدارس به استثنای دانش آموزانی که امتحان نهایی دارند غیرحضوری خواهد شد، بیان کرد: با توجه به سرما و برودت هوا به مردم توصیه می‌کنیم رعایت صرفه‌جویی در مصرف گاز و برق را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وزیر میراث فرهنگی طی حکمی معاون توسعه مدیریت و منابع، مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین‌الملل همچنین مشاور وزیر در امور راهبردی را منصوب کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی از راه اندازی اتاق پایش و داشبورد مدیریتی وزارت راه و شهرسازی خبر داد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان محمدرضا کاشفی نیشابوری را به عنوان معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه این معاونت منصوب کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی گفت: نقش ادارات حقوقی در اجرای تعهدات وزارت جهادکشاورزی کلیدی و مهم است.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش با ارسال نامه ای به رئیس فدراسیون والیبال، بازنشستگی وی را اعلام کرد.
معاون توسعه منابع و مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم‌ ووشو جوانان بازدید کرد.
معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزیر ارتباطات در نشست با دفتر فنی و مهندسی وکارشناسان پروژه های ICT استانی به تسریع در انجام پروژه‌های نیمه کاره این وزارتخانه تاکید کرد.
حمید رضا رهبری فر معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت شد.
سینا کلهر در نامه ای که 12 شهریورماه جاری به معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش زده با تمدید ماموریت افشین ملایی مخالفت کرده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ