وزیر نیرو گفت: فعالیت‌های مرکز توسط شورای حکام به عنوان بالاترین مرجع تصمیم گیری، راهبری و نظارت می‌شود که از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تاکنون دوازده اجلاس شورای حکام برگزار شده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرلشکر باقری در دیدار با وزیر دفاع بلاروس اظهار داشت: کشورهای مستقل و همسو که با تحریم‌های ظالمانه آمریکا و دنیای غرب مواجه هستند باید روابط و تعاملات مناسبی داشته باشند.
رئیس ستاد مرکزی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه، در جریان سفر به مصر، با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح این کشور دیدار کرد.
نقشه راه همکاری‌های اقتصادی ایران و قزاقستان برای گسترش مبادلات تجاری بین دو کشور نهایی‌سازی شد.
در نشست مشترک معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی و معاون توسعه تجارت وزارت خارجه برزیل، بر گسترش همکاری‌های کشاورزی بین دو کشور تاکید شد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با نایب رئیس و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای عمان بر ضرورت رفع موانع احتمالی گسترش همکاری‌های اقتصادی ایران و عمان تأکید کرد.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی بر گسترش همکاری‌های کشاورزی ایران و ازبکستان تاکید کرد.
رئیس جمهور خطاب به سفرا با اشاره به تمایل کشورهای مختلف برای گسترش همکاری‌ها با ایران، تاکید کرد: این ادراک که چون ایران تحریم است کسی حاضر به همکاری با ما نیست، کاملا غلط است.
رئیس جمهور خاطرنشان کرد: علاوه بر روابط دوجانبه، درباره همکاری‌های منطقه‌ای و فرامنطقه مذاکره شد. مصمم هستیم همکاری‌های خود را ذیل سازمان‌های منطقه و فرامنطقه گسترش دهیم.
جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه برای تقویت و توسعه همکاری‌های دوجانبه تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
ایشان با ابراز رضایت از وضعیت موجودِ حکومت و دولت عراق، آن را نتیجه اتحاد مردم و گروه‌های عراقی برشمردند و خاطرنشان کردند: عراق دارای شخصیت‌ها و فکر‌های خوب و جوانان پرانگیزه و پرتحرکی است که باید از این ثروت ملی استفاده و زمینه‌های این اتحاد حفظ شود.
محمد ایرانی سفیر ایران در کویت از باشگاه العربی بازدید کرد و مورد استقبال رئیس و اعضای هیئت مدیره این باشگاه قرار گرفت.
رئیس سازمان جوانان هلال احمر با اشاره به توسعه همکاری‌های بین بخشی برای گسترش برنامه‌های تخصصی جوانان گفت: نگهداشت اعضای جوان در اولویت فعالیت‌ها است.
وزیر امور خارجه کشورمان امروز در دیدار سرپرست وزارت امور خارجه ازبکستان گسترش همکاری های فیمابین خصوصا در زمینه های ترانزیت و اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت.
وزیر نیرو گفت: فعالیت‌های مرکز توسط شورای حکام به عنوان بالاترین مرجع تصمیم گیری، راهبری و نظارت می‌شود که از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تاکنون دوازده اجلاس شورای حکام برگزار شده است
ایران و اقلیم کردستان عراق همکاری‌های تجاری و فنی خود را در حوزه دام و طیور گسترش می‌دهند.
وزیر راه و شهرسازی کشورمان با دستیار ویژه رییس‌جمهور روسیه در خصوص گسترش همکاری‌های حمل و نقلی و تکمیل کریدورحمل و نقل شمال-جنوب در تهران دیدار و مذاکره کرد.
رئیس خانه معدن ایران از افزایش همکاری‌های متقابل معدن و دانشگاه خبر داد.
رئیس جمهور کشورمان گسترش پیوندهای زیرساختی از جمله تقویت و توسعه خطوط مواصلاتی در حوزه اوراسیا را موجب رونق روابط تجاری و همکاری‌های اقتصادی در منطقه دانست.
معاون اول رئیس جمهور گفت: گسترش همکاری‌های منطقه‌ای از طریق پیمان‌های اقتصادی گوناگون با بهره‌گیری از راهکارهای مختلف در اولویت کاری جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.
وزیر نیرو با اشاره به همکاری‌های ایران با کشورهای آمریکای لاتین، بر گسترش روابط ایران و نیکاراگوئه تاکید کرد.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه در دیدار معاون وزیر دارایی صربستان، بر ضرورت گسترش همکاری‌های اقتصادی با میان دو کشور تاکید کرد.
رئیس دیوان عالی کشور در دیدار با رئیس دیوان عالی اندونزی بر گسترش همکاری در زمینه توافقنامه‌های قضائی و به ویژه انعقاد توافقنامه انتقال محکومان تأکید کرد.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: شرایط برای گسترش همکاری میان ایران و روسیه چه در زمینه تولید خودرو و چه در تامین قطعات فراهم شده است.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با معاون رئیس کابینه وزرا ترکمنستان در امور کشاورزی، محیط زیست و دیپلماسی آب دیدار و گفت‌وگو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ