گزینه اول دستیاری کارلوس کی روش در جام جهانی ۲۰۲۲ همچنان حاضر به پذیرش تیم مسئولیت نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با تایید فابریتزیو رومانو، کیلیان امباپه آخرین پیشنهاد تمدید قرارداد پی اس جی را نیز رده کرده و قصد تسلیم شدن به خواسته‌های باشگاه را ندارد.
پوربابایی با تاکید بر اینکه گشت ارشاد در قوانین جایگاهی ندارد و برخورد نیروی انتظامی یک راهبرد مبتنی بر مقابله و معارضه است، اظهار کرد: «همگان می‌دانند که یک برخورد بسیار مهمی که توسط یک سازمان برای دستگیری مهسا امینی انجام شد منتهی به فوت او شد، بنابراین اصرار دوباره بر این موضوع واکنش‌های زیادی را در جامعه، محافل خصوصی، رسانه‌ها و فضای مجازی ایجاد می‌کند. این برخورد‌ها مردم را نسبت به موضوع حجاب به شدت بدبین خواهد کرد.
بهشهر- در حالی مجریان پروژه پتروشیمی مازندران از داشتن مجوز برای طرح خود سخن می‌گویند که سازمان محیط‌زیست همچنان اصرار دارد مجوزی برای این پروژه صادر نکرده است.
بهشهر- در حالی مجریان پروژه پتروشیمی مازندران از داشتن مجوز برای طرح خود سخن می‌گویند که سازمان محیط‌زیست همچنان اصرار دارد مجوزی برای این پروژه صادر نکرده است.
اصرار چند پیشکسوت پرسپولیس نظر مدیرعامل این باشگاه را درباره قطع همکاری با افشین پیروانی به عنوان سرپرست این تیم تغییر داد.
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتر مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل شده و ضارب هم دستگیر شده است. " گفت: ما گزارش یا پرونده‌ای مبتنی بر موضوع مورد سوال نداریم لذا مطلب صحیح نیست.
اخیرا عمری راز پشت چنین لاغری چشمگیری را با فالوئرهایش در میان گذاشت: او اصرار داشت که اعضای خانواده کارداشیان و احتمالا سایر سلبریتی‌ها سماگلوتاید ماده فعال داروی اوزمپیک را مصرف کرده اند. او نوشت این دارو در اصل برای دیابت است، اما برای کاهش وزن مورد استفاده قرار می‌گیرد و همه درباره آن صحبت می‌کنند. او نوشت"ظاهرا کیم و کلویی سال گذشته مصرف اوزمپیک را آغاز کرده اند".
یک ماده معدنی شناخته شده دوباره به لطف کابردهای الکترونیکی در مرکز توجه‌ها قرار گرفته است و دانشگاه فناوری وین نشان داد که میکا هنوز هم شگفتی‌ساز است.
روزنامه کیهان نوشت: برخی مدیران دولت سابق اصرار داشتند FATF را نهاد حقوقی بی‌طرف در حوزه ادعای مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم و جرائم سازمان‌یافته وانمود کنند و حال آنکه ۷۶ درصد این جرائم در آمریکا و اروپا و کانادا انجام می‌شود.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که باید در زمینه انفجار خطوط لوله نورد استریم این کشور تحقیقات شفافی صورت گیرد.
دکتر مهدی زارع زلزله شناس در این ویدیو درباره منشاء نور‌های عجیب و اسرار آمیزی می‌گوید که در لحظه زلزله ایجاد می‌شوند و درباره آن‌ها شایعات زیادی راه افتاده است. از اینکه این‌ها از هارپ تولید می‌شوند یا منبعی فرازمینی دارند یا اصلا یک پدیده علمی هستند؟ در این کمتر از دو دقیقه این متخصص ایرانی درباره فعل و انفعالاتی در اعماق زمین گفته که احتمالا منشاء اصلی این نور‌ها هستند.
طالبان می گویند که می خواهند هفته آینده در نشست چندجانبه در مسکو در مورد افغانستان شرکت کنند.
طیبی‌فر گفت: «متأسفانه آن دولت (دولت قبل) سند توسعه پایا یونسکو موسوم به سند ۲۰۳۰ را امضا کرد و اصرار داشــت اجرا کند و یک قدم هم در مقابل رهبری و دلسوزان نظام در رابطه با اجرا نشدن این سند عقب ننشست.»
نماینده مردم تربت جام و تایباد در مجلس گفت: ما خیلی اصرار داریم که چرخ را دوباره اختراع کنیم، سوال من از مسئولان اجرایی این است که ۲۰۰ کشور در جهان وجود دارد این‌ها پول ملی و ارز خارجی خود را چگونه مدیریت می‌کنند؟ چرا ما به بانکداری و یا حکومتداری به عنوان یک علم و تخصص اعتقاد نداریم؟ چرا فکر می‌‌کنیم ما تخم دو زرده جهان را آوردیم که می‌توانیم همه امور جهان را اصلاح کنیم.
این روزها مطالب ضد و نقیضی درباره زمان بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ و برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی مطرح می‌شود و باید دید تکلیف بررسی این دو لایحه در مجلس چه می‌شود.
مهدی قایدی بعد از تساوی تیمش برابر مس رفسنجان در حالی که علاقه‌ای به مصاحبه نداشت، در پاسخ به اصرار خبرنگاران اظهار کرد: مصاحبه نمی‌کنم، چون وقتی مصاحبه می‌کنم، می‌آیند درباره زندگی شخصی آدم صحبت می‌کنند.
باید قبول کرد اگر مهدی طارمی و حلقه احتمالی دوستانش در تیم ملی نبودند، کارلوس کی‌روش در رؤیا هم فکر بازگشت مجدد به فوتبال و حضور دوباره در جام جهانی را نمی‌دید. اصرار طارمی به «نامناسب»‌بودن دراگان اسکوچیچ و «مناسب»‌بودن کارلوس کی‌روش کاری کرد تا نهایتا مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش برای بازگشت کارلوس کی‌روش راضی شوند.
فرهاد نیلی، اقتصاددان: چرا اصرار داریم از تجربه جهان استفاده نکنیم؟ چرا اصرار داریم دوباره از راه‌حل‌های ابتکاری استفاده کنیم؟ / چهار دهه بس است! بروید دنبال سیاست‌هایی که بشود مشکل اقتصاد را حل کرد
موسوی با بیان اینکه نمایندگان بر قصاص قاتلان اصرار دارند، گفت: در بیانیه نمایندگان حرفی از اعدام زده نشده و بر تفکیک اعتراض و اغتشاش تاکید شده است.
متهم انگیزه خود را از قتل پدرش بد‌رفتاری و تحقیر کردن عنوان کرده بود در مراحل بعدی بازجویی گفت: روز حادثه دوباره با هم بحث کردیم. او اصرار داشت باید مطابق فرقه انحرافی او رفتار کنم و من هم، چون می‌دانستم اساس آن فرقه دروغ و ناراستی است زیر بار نرفتم. بار‌ها گفته بودم نمی‌خواهم معتقد به فرقه انحرافی او باشم و می‌خواهم مسلمان شوم، اما پدرم مخالفت جدی می‌کرد و روبه‌رویم می‌ایستاد تا اینکه بحث‌مان به درگیری کشید و من هم از شدت عصبانیت چند ضربه چاقو به او زدم و از خانه بیرون رفتم.
اگر کی‌روش بخواهد در هتل زندگی کند تکلیف کاملاً مشخص است، ولی اگر اصرار بر زندگی در داخل آپارتمان مسکونی داشته باشد باید ببینیم دوباره فدراسیون می‌تواند برای او در داخل همان برج یک واحد اجاره کند یا دیگر شرایط جهت انجام چنین کاری محقق نخواهد شد؟
وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) در حالی اخیرا با مصوبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ مجلس در رابطه با الزام خودروسازان به اسقاط خودروهای فرسوده مخالفت کرده که مهلت دو ماهه مجلس به وزیر صمت رو به اتمام بوده و این اصرار برای لغو الزام خودروسازان برای اسقاط خودروهای فرسوده، با وجود صراحت ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو ممکن است دوباره واکنش نمایندگان را در پی داشته باشد.
حدود دو ماه پیش بود که وزیر صمت تا آستانه استتیضاح پیش رفت و بر اساس توافق رئیس جمهور و رئیس مجلس فرصت دوباره گرفت. فرصتی که البته به نظر درخواست کنندگان استیضاح مشروط بر عدم معرفی مجدد ایشان به عنوان وزیر صمت بود.
افزایش قیمت موادغذایی در دنیا ادامه دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ