متهم انگیزه خود را از قتل پدرش بد‌رفتاری و تحقیر کردن عنوان کرده بود در مراحل بعدی بازجویی گفت: روز حادثه دوباره با هم بحث کردیم. او اصرار داشت باید مطابق فرقه انحرافی او رفتار کنم و من هم، چون می‌دانستم اساس آن فرقه دروغ و ناراستی است زیر بار نرفتم. بار‌ها گفته بودم نمی‌خواهم معتقد به فرقه انحرافی او باشم و می‌خواهم مسلمان شوم، اما پدرم مخالفت جدی می‌کرد و روبه‌رویم می‌ایستاد تا اینکه بحث‌مان به درگیری کشید و من هم از شدت عصبانیت چند ضربه چاقو به او زدم و از خانه بیرون رفتم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منچسترسیتی برای جذب لوکاس پاکتا چاره ای جز مذاکره مستقیم با وستهم ندارد چرا که بند فسخ این ستاره برزیلی از سال بعد اعتبار خواهد داشت. پپ مصرانه او را می خواهد.
منچسترسیتی برای جذب لوکاس پاکتا چاره ای جز مذاکره مستقیم با وستهم ندارد چرا که بند فسخ این ستاره برزیلی از سال بعد اعتبار خواهد داشت. پپ مصرانه او را می خواهد.
مشاور سابق رئیس جمهور پیشین اوکراین با انتقاد از عملکرد ولودیمیر زلنسکی عنوان کرد که اگر وی به طور غیرقانونی قصد ماندن در قدرت را داشته باشد، به زودی کشور دچار جنگ داخلی خواهد شد.
یکی از دغدغه‌های رسمی این است که اگر در برابر حجابِ سر یا بی‌حجابی متعارف کوتاه بیایند یک منکر و ناهنجاری ادامه خواهد یافت و به این موضوع ختم نمی‌شود. این دغدغه را نمی‌توان نادیده گرفت، اما راه‌حل آن اصرار بر حجاب اجباری نیست.
معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا گفت: حجاب یک حوزه اجتماعی و فرهنگی است و صرفاً برای معدود افرادی که اصرار و پافشاری بر هنجار شکنی می‌کنند اقدامات سلبی انجام خواهد شد.
در گزارش پیش رو به روایت فراز و نشیب طرح تناسبی شدن انتخابات پرداخته‌ایم که با وجود تایید شورای نگهبان ۲ بار از جانب هیات عالی نظارت مجمع تشخیص رد شد تا با اصرار نمایندگان این بار از هیات عالی نظارت خارج شده و به صحن مجمع برود.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، بند پاداشی در قراردادش دارد که در ماه سپتامبر 2023 فعال خواهد شد.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: تاکید ما آن است که طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس به انتخابات امسال برسد و اگر روی موضوعی تناسبی شدن اصرار کنیم، زمان‎‌بر خواهد شد.
یک خبرنگار مطرح مصری به نقل از وکیل مهدی طارمی اعلام کرد ستاره ایرانی با وجود اصرار باشگاه الهلال و پیشنهاد این باشگاه قصد ترک اروپا را ندارد و به بازی در پورتو ادامه خواهد داد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حمایت مهاجرانی از وزارت خارجه در ماجرای تغییر سالن نشست خبری «بن فرحان» /رشیدی: وزیر کشور با معاون سیاسی برخورد جدی می‌کند / محسن آرمین: اصلاح‌طلبان اصرار دارند بهزاد نبوی ریاست جبهه اصلاحات را بر عهده گیرد/ قرائت خطبه عقد خواهر شهید مدافع حرم مجید قربانخانی توسط رهبر انقلاب و... را می‌خوانید.
متهم اصرار داشت که علت فوت همسرش مصرف قرص بوده است، اما با توجه به اینکه ادله و شواهد علیه او بود، متهم شناخته شد و پرونده با صدور کیفرخواست برای محاکمه به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد،، اما قبل از رسیدن موعد محاکمه پدر لیدا از قصاص قاتل فرزندش اعلام گذشت کرد و به این ترتیب متهم بزودی به لحاظ جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه خواهد رفت.
معاون فرهنگی اجتماعی و سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور در خصوص اجرای طرح عفاف و حجاب گفت: صرفاً با کسانی که اصرار به هنجارشکنی داشته باشند با استفاده از سازوکار‌های انتظامی و قضایی اقدام خواهد شد.
ادنالدو رودریگز، رئیس فدراسیون فوتبال برزیل، مطمئن است که کارلو آنچلوتی سرمربی بعدی سلسائو خواهد شد.
مارکوس رشفورد که این روزها به رونالدوی جدید شیاطین سرخ بدل شده، تنها در صورت اصرار خودش به جدایی و رسیدن پیشنهادی 135 میلیون یورویی واگذار خواهد شد.
بررسی ها نشان می دهد اصرار شورای رقابت بر لغو عرضه خودرو در بورس با چراغ سبز وزارت صمت انجام شده است و اگر این دعوا ادامه دار باشد کار به دیوان عدالت اداری خواهد رسید.
نتانیاهو اعلام کرده است که علیرغم اعتراض به اصلاحات قضایی، اما سیستم قضایی را دچار تغییرات مورد نظر خواهد کرد.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک از مسئولان صدا و سیما خواهش کرد، اجازه توهین به اسطوره‌های فوتبال را ندهند.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس حاضر به کوتاه آمدن از خواسته خود برای ترک ایران نیست.
یکی از محکومان که صبح دیروز طعم آزادی را چشید، شهریور سال ۸۸ در یک درگیری جان شوهر خواهرش را گرفت. او ۱۳ سال از عمرش را پشت میله‌های زندان گذرانده و می‌گوید از سال ۹۷ تا الان به چند زندانی محکوم به مرگ زندگی بخشیده است.
مشکل حل خواهد شد و آقای نکونام را در اختیار خواهیم داشت. نکونام را خود آقای کی‌روش پیشنهاد دادند
حدود دو ماه پیش بود که وزیر صمت تا آستانه استتیضاح پیش رفت و بر اساس توافق رئیس جمهور و رئیس مجلس فرصت دوباره گرفت. فرصتی که البته به نظر درخواست کنندگان استیضاح مشروط بر عدم معرفی مجدد ایشان به عنوان وزیر صمت بود.
اگر قرار باشد کاخ سفید اصرار داشته باشد که ساختار کلی تحریم‌ها حفظ شود، عملا یک توافق بد برای جمهوری اسلامی خواهد بود. زیرا با حفظ این ساختار زمینه برای ایالات متحده فراهم می‌شود که با استناد به توافق‌ها، به شکل دیگر ایران را تحریم کند.
افزایش قیمت موادغذایی در دنیا ادامه دارد
اهرمان بود که در سال ۱۹۸۹ سخنگوی دولت آلمان شرقی، گونتر شابفسکی را واداشت تا توضیح دهد سفر شهروندان به خارج از آلمان شرقی مجاز است و هنگامی که اهرمان اصرار کرد تا بداند از چه زمانی مجاز خواهد بود شابفسکی ناگهان اعلام کرد «از الان، از همین حالا». و در فاصلهٔ چند ساعت دیوار برلین فروریخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ