وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) در حالی اخیرا با مصوبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ مجلس در رابطه با الزام خودروسازان به اسقاط خودروهای فرسوده مخالفت کرده که مهلت دو ماهه مجلس به وزیر صمت رو به اتمام بوده و این اصرار برای لغو الزام خودروسازان برای اسقاط خودروهای فرسوده، با وجود صراحت ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو ممکن است دوباره واکنش نمایندگان را در پی داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صالحی گفت: با توجه به اینکه هزار و ۸۰۳ دستگاه کشنده در گمرکات استان تهران (گمرک تهران و گمرک غرب تهران) وجود دارد، به منظور تسهیل در تعیین تکلیف و فرآیند ترخیص آن‎ها، مهلت اعتبار تاییدیه استاندارد از ۳ ماه به ۶ ماه بدون اخذ هزینه افزایش پیدا کرد.
دادستان تهران از مهلت یک ماه به مالکان مبنی بر اعلام منشاء ارز پرداختی جهت واردات کشنده‌‎‌ها خبر داد.
سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش‌ و ‌پرورش «ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز» تا روز شنبه سوم تیر ماه خبر داد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: به کلیه دستگاه‌های مربوطه چهار ماه فرصت داده شد تا نسبت به انجام وظایف قانونی خود برای تکمیل اطلاعات در سامانه سادا عمل کنند.
معاون شهرسازی و معماری گفت: حدود ۱۰ درصد زمین‌های شهری احتکار شده است و دولت به دنبالساخت و ساز در زمین های احتکار شده است.
­دبیر انجمن مراکز اسقاط و بازیافت کشور گفت: به برندگان طرح جایگزینی خودرو فرسوده مهلت ۲ ماهه برای نام نویسی در سامانه نوسازی (nnhk.ir) داده شده است.
علیرضا کریمیان با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۴۵۲ هزار داوطلب در آزمون استخدام معلم ثبت نام کردند، گفت: مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ از روز چهارشنبه ۱۰ اسفند ماه آغاز شد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
سخنگوی وزارت صمت از تمدید مهلت ثبت نام خودروی وارداتی تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۳ اسفند ماه خبر داد.
وزارت خارجه فرانسه در واکنش به مهلت یک ماهه بورکینافاسو به پاریس برای خروج نیروهایش، سفیر خود در آواگادوگو را فراخواند.
رئیس کل دادگستری استان تهران از تعیین ضرب‌الاجل یک ماهه برای تامین زیرساخت‌های لازم جهت رعایت ضوابط زیست‌محیطی در کارخانه سیمان تهران خبر داد.
ناگفته پیداست که تصویر منتشره، مستند خوبی برای پی بردن به واقعیت نیست و باید راستی آزمایی شود؛ تلاشی که راه به جایی نبرد تا بازار تفسیر و تعبیر همه چیز داغ شود و برخی تاکید کنند که این افزایش ها، نوعی تنبیه اعمال شده برای دانشجویان است که به تازگی موجب التهاب آفرینی در برخی دانشگاه‌ها و به دنبال آن، بعضی شهر‌های کشور شده اند.
ناگفته پیداست که تصور منتشر شده، مستند خوبی برای پی بردن به واقعیت نیست و می‌بایست مورد راستی آزمایی قرار گیرد. تلاشی که راه به جایی نبرد تا بازار تفسیر و تعبیر همه چیز داغ شود و برخی تاکید کنند که این افزایش ها، نوعی تنبیه اعمال شده برای دانشجویان است که اخیرا موجب التهاب آفرینی در برخی دانشگاه‌ها و به تبع آن، بعضی شهر‌های کشور شده اند.
طرح استیضاح تعدادی از نمایندگان از وزیر صنعت، معدن و تجارت جناب آقای سید رضا فاطمی امین که در مورخه 19/7/1401 به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارجاع شده بود با توجه به مهلت قانونی و داشتن نصاب لازم اعلام وصول می‌شود.مطابق با ماده 223 آیین‌نامه داخلی مجلس وزیر صمت حداکثر ظرف مدت 10 روز موظف به حضور در مجلس و ارائه توضیحات در جلسه علنی مجلس خواهند بود.
وزیر اقتصاد گفت: طبق مصوبه شورای‌عالی اصل ۴۴، شرکت‌های دولتی که سهام آنها در وثیقه بانک‌هاست، یک ماه مهلت دارند تا آن را با وثایق دیگری جابه‌جا کنند و سهام مربوطه برای واگذاری، آزاد شود.
نماینده مجلس گفت: رئیس مجلس شما فرمودید ۲ ماه دیگر تکلیف وزارت صمت روشن خواهد شد و به حرف شما کوتاه آمدیم و حرفی نزدیم، مهلت ۲ ماهه تا چند روز دیگر به پایان می‌رسد، اما هنوز خبری از تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت نیست.
رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: مهلت دو ماهه مجلس به دولت برای ارائه لایحه تفکیک وزارت صمت چند روز دیگر تمام می‌شود و هنوز خبری از ارائه این لایحه نیست.
الان تقریبا دو ماه گذشته و ما هیچ لایحه‌ای از جانب دولت برای بحث تفکیک دو وزارتخانه در مجلس دریافت نکردیم، تا این لحظه هم اطلاع ندارم و حتی خبری هم نیست که این بحث انجام شود، حتی بعضا روی اصل تفکیک هم الان تشکیک شده است
عضو شورای شهر تهران گفت: از امروز یک ماه به شهرداری تهران مهلت می‌دهم تا برای نامگذاری معابر به نام شهدا اقدام کند.
برخلاف برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی، قیمت مواد شوینده افزایش نیافته و هیچ مجوزی در این زمینه برای کارخانجات تولیدکننده صادر نشده است.
نقش «باند عباس‌آباد» در قرعه‌کشی خودرو چیست؟
سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه در صورت جمع‌بندی رئیس‌جمهور، گزینه نهایی تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیش از مهلت ۳ ماه قانونی معرفی خواهد شد، گفت: هم در خصوص سرپرست فعلی این وزارتخانه و نیز در خصوص گزینه‌های پیشنهادی دیگر از سوی نمایندگان، خواص جامعه و کارشناسان، مسئله در دست بررسی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ