معاون اول رئیس جمهور ضن تاکید بر لزوم سرعت بخشیدن به روند اجرای برنامه 25 ساله همکاری ایران و چین بر ضرورت احترام به تمامیت ارضی جمهوری اسلامی به عنوان اصلی خدشه ناپذیر تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا به ضرورت همراهی زائران حاضر در کنگره عظیم اربعین حسینی با پلیس و تاکید کرد.
رییس کل دادگستری استان تهران گفت: مقرر شد تا از قضات مربوطه دعوت به عمل آید و ضمن احصا دلایل انباشت پرونده‌ها، تدبیر ویژه‌ای جهت تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌های مسن و معوق اندیشیده شود.
رئیس جمهور با اشاره به ضرورت اقدام عملی و موثر دستگاه‌های مربوط برای بهینه‌سازی مصرف انرژی، شورای‌عالی انرژی را مسئول اصلی در امر بهینه‌سازی دانست.
رئیس جمهور با اشاره به ضرورت اقدام عملی و موثر دستگاه‌های مربوط برای بهینه‌سازی مصرف انرژی، شورای‌عالی انرژی را مسئول اصلی در امر بهینه‌سازی دانست.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا نکات مهمی که زائران اربعین حسینی برای دریافت گذرنامه زیارتی باید بدانند را تشریح کرد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا بر ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت فعالان فضای مجازی در زمان برگزاری مراسم اربعین تاکید کرد.
وزیر خارجه کشورمان توسعه همه جانبه همکاری‌های سیاسی و اقتصادی ایران و آفریقای جنوبی را برای تعمیق تعاملات بین قاره‌ای و بین المللی ضروری دانست.
بندرعباس-معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، برجسته کردن نقش اقتصاد دریامحور به عنوان یکی از تاکیدات جدی مقام معظم رهبری در برنامه هفتم سند تحول دولت را از اولویتهای این سازمان عنوان کرد.
رئیس پلیس مبارزه بامواد مخدر فراجا ضمن ابراز نگرانی از افزایش تولیدموادمخدربه ویژه روانگردان‌ها در افغانستان، برلزوم مقابله جدی تر کشورها با پدیده قاچاق مواد مخدر تاکید کرد.
رئیس جمهور با تاکید بر پیگیری تحقق «حمایت از رشد و رونق تولید»، دستگاه‌های مسئول را به ارتباط منظم با تولیدکنندگان برای اطلاع از نیازهای آنان و انجام اقدامات لازم برای رفع آنها توصیه کرد.
بانک مرکزی در ابلاغیه‌ای تاکید کرد، بانک های عامل باید مراتب تسهیل پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری را فراهم کنند.
وزیر امور خارجه بر ضرورت ارتقای همکاری‌های دو کشور در حوزه های مختلف، خصوصا سازوکار مشارکت شرکت‌های ژاپنی در بخش دارو و تجهیزات پزشکی را مورد تاکید قرار داد.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: به قضات رسیدگی‌کننده به پرونده‌های مرتبط با سلب امنیت روانی جامعه باید توصیه کرد که در جریان رسیدگی‌های قضایی حتما شخصیت مرتکب را مورد توجه قرار دهند.
در دیدار رئیس گروه دوستی پارلمانی پاکستان و ایران و وزیر بازرگانی دولت پاکستان بر ضرورت راه‌اندازی شهرک‌های تجاری مرزی و گسترش روابط و دیپلماسی پارلمانی میان دو کشور تاکید شد.
کارشناس مسایل منطقه: وزیر خارجه عربستان دعوت‌نامه سفر رییس‌جمهور ایران به عربستان را در این سفر با خود همراه دارد، تصریح کرد: دعوت از روسای کشور‌ها نشانه‌ای است از اراده دو کشور برای گسترش روابط البته گاهی پروتکل‌ها و تشریفات مانع برداشتن گام‌های مفید و موثر می‌شود، تشریفات یک عنصر مهم در حفظ حرمت کشور‌ها و مسئولان است و حتما باید مورد دقت قرار گیرد و احترام به پروتکل‌ها ضروری است، اما اگر در جایی عبور از یک پروتکل در مقطعی بتواند منافع بزرگ‌تری فراهم کند، مشکلی نیست.
رئیس‌جمهور با تاکید بر ضرورت احترام به تمامیت ارضی سوریه، تنها راه مبارزه با تروریسم را حمایت از حاکمیت ملی سوریه دانست.
معاون اول رئیس جمهور ضن تاکید بر لزوم سرعت بخشیدن به روند اجرای برنامه ۲۵ ساله همکاری ایران و چین بر ضرورت احترام به تمامیت ارضی جمهوری اسلامی به عنوان اصلی خدشه ناپذیر تاکید کرد.
وزیر امور خارجه گفت: جزایر سه گانه اجزای جدایی ناپذیر خاک پاک ایران است و در ضرورت احترام به تمامیت ارضی ایران با هیچ طرفی تعارف نداریم.
حسین امیر عبداللهیان صبح روز دوشنبه در توییتی به زبان چینی در واکنش به بیانیه مشترک چین و شورای همکاری خلیج فارس و ادعا‌های مطرح شده در آن بیانیه نسبت به جزایر سه گانه ابوموسی، تنب کوچک و تنب بزرگ نوشت: «جزایر سه گانه ابوموسی، تنب کوچک و تنب بزرگ در خلیج فارس، اجزای جدایی ناپذیر خاک پاک ایران است و به این مام میهن تعلق ابدی دارد. در ضرورت احترام به تمامیت ارضی ایران با هیچ طرفی تعارف نداریم.»
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: در ضرورت احترام به تمامیت ارضی ایران با هیچ طرفی تعارف نداریم.
سخنگوی آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل در بیانیه‌ای که در وبگاه سازمان ملل منتشر شده است نوشت: دبیرکل به دقت اعتراضات در جریان در ایران را دنبال می‌کند. او در دیدار دوجانبه‌اش با رییس جمهور رئیسی در ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۲ بر ضرورت احترام به حقوق بشر تاکید کرد.
گروه بریکس متشکل از کشورهای روسیه، چین، هند، برزیل و آفریقای جنوبی بر ضرورت احترام به حاکمیت کشورها، حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات و اصلاح ساختار سازمان ملل تاکید کرد.
وزیر امور خارجه ایران تاکید کرد: پایان اشغالگری و خروج نیروهای خارجی که به صورت غیرقانونی در سوریه حضور دارند، و احترام کامل به حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه از پیش نیازهای ضروری است.
چارچوب هماهنگی شیعیان عراق با صدور بیانیه ای بر ضرورت احترام به نهادهای قانونی در این کشور از جمله قوای مقننه و قضائیه تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ