وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای کویتی خواستار برگزاری نشست اضطراری وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی و ارسال پیام قوی برای محکوم کردن اهانت به مقدسات اسلامی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا به ضرورت همراهی زائران حاضر در کنگره عظیم اربعین حسینی با پلیس و تاکید کرد.
رییس کل دادگستری استان تهران گفت: مقرر شد تا از قضات مربوطه دعوت به عمل آید و ضمن احصا دلایل انباشت پرونده‌ها، تدبیر ویژه‌ای جهت تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌های مسن و معوق اندیشیده شود.
رئیس جمهور با اشاره به ضرورت اقدام عملی و موثر دستگاه‌های مربوط برای بهینه‌سازی مصرف انرژی، شورای‌عالی انرژی را مسئول اصلی در امر بهینه‌سازی دانست.
رئیس جمهور با اشاره به ضرورت اقدام عملی و موثر دستگاه‌های مربوط برای بهینه‌سازی مصرف انرژی، شورای‌عالی انرژی را مسئول اصلی در امر بهینه‌سازی دانست.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا نکات مهمی که زائران اربعین حسینی برای دریافت گذرنامه زیارتی باید بدانند را تشریح کرد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا بر ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت فعالان فضای مجازی در زمان برگزاری مراسم اربعین تاکید کرد.
معاون توسعه راه‌ها و بزرگراه راه‌های کشور در خصوص تکمیل بزرگراه ایلام_ مهران گفت: امسال از این بزرگ راه به منظور کنترل ترافیک و تردد ضروری زائران استفاده خواهد شد.
دادستان کل کشور با ارسال نامه‌ای به وزیر کشور گفت: تعیین سازوکارهای دقیق نظارتی برای رعایت اصول فنی بهداشتی و شهرسازی در فرآیند توافقات شهرداری با سازندگان متخلف ضرورت دارد.
وزارت دفاع هلند درراستای جنگ‌افروزی در اوکراین بر ضرورت ارسال تسلیحات نظامی به این کشور تاکید کرد.
رئیس ‌شورای اروپا بر ضرورت ادامه ارسال تسلیحات جنگی به اوکراین تاکید کرد.
رئیس کمیته حج و زیارت در مدینه منوره، با اشاره به افزایش تعداد حجاج در مناسک حج امسال بر ضرورت آمادگی تمام بخش‌های خدمات رسانی در این شهر برای استقبال از مهمانان خانه خدا تاکید کرد.
وزارت بهداشت عربستان بر ضرورت دریافت واکسن‌های مشخص شده از سوی زائران خانه خدا طی مراسم حج امسال، تاکید کرد.
محمد محمدی بخش با بیان اینکه امسال ظرفیت حج تمتع از کشورمان دو برابر شده است، بر اجرای برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه در سایه وحدت و همدلی برای اجرای موفق عملیات حج تمتع تاکید کرد.
تبریز- رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ثبات اقتصادی در کشور یک ضرورت است، گفت: امسال مهار تورم اولویت کارهای اقتصادی قرار گیرد.
منیزیم یک ماده معدنی است که معمولا در آجیل، دانه‌ها، سبزیجات برگدار و لبنیات یافت می‌شود. منیزیم برای حفظ بافت‌های بدن ما از جمله عدم ارسال سیگنال در مغز و یکپارچگی سد خونی مغزی ضروری است.
دولت امسال برنامه دارد یارانه خریداران ارز سهمیه ای را با توجه به ضرورت افتتاح حساب ارزی و امکان احصای دقیق اطلاعات، قطع کند.
معاون قضائی دادستانی کل کشور با بیان اینکه قوانین موجود کفایت لازم را برای مدیریت چالش‌های محیط زیستی ندارد، گفت: اطلس جرایم محیط زیستی به تفکیک استان‌ها احصا و برای ما ارسال شود.
رییس جمهور سوریه در دیدار با هماهنگ کننده سازمان ملل متحد در امور انسانی، امدادرسانی و شرایط اضطراری، بر ضرورت ارسال کمک های انسانی فوری به تمام مناطق این کشور تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران ضمن تأکید بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف گاز طبیعی در فصل سرد سال، از انتقال بیش از ۲۳۰ میلیارد مترمکعب گاز از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه باید تبصره‌ها و جداول بودجه به مجلس ارائه شود، گفت: تمام دخل و خرج سالانه دولت باید در مجلس بررسی و تصویب شود.
«عبدالفتاح السیسی» با ارسال پیامی برای «عبداللطیف رشید» انتخاب او به عنوان رئیس جمهور عراق را تبریک گفت و بر ضرورت توسعه همکاری های دوجانبه تأکید کرد.
همزمان با کاهش مداوم ارزش پوند لبنان (واحد پول ملی آن کشور) لبنانی‌ها امسال در تامین زیتون و روغن زیتون با مشکل مواجه شده اند. زیتون و روغن زیتون در آشپزخانه لبنانی‌ها کالایی ضروری است اما حالا تبدیل به کالای لوکس شده است.
دبیر کل سازمان ملل با ارسال پیامی به نشست سران اجلاسِ سیکا، بر اهمیت و ضرورت منطقه‌ای و جهانی این نهاد تأکید کرد.
ستاد اربعین وزارت دفاع در پی دستور وزیر دفاع مبنی بر به کار گیری ظرفیت‌های این وزارتخانه، فعالیت‌ها را برای خدمات رسانی به زائران در گذرگاه‌های مرزی کشور عراق چند برابر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ