نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران، گفت: همکاری سازمان ‌های بین المللی از جمله سازمان‌های تابع سازمان ملل در برگزاری گردهمایی بزرگ اربعین ضروری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده بر ضرورت همکاری بین دستگاه‌ها برای بهبود مسائل زیست محیطی، فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده بر ضرورت همکاری بین دستگاه‌ها برای بهبود مسائل زیست محیطی، فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای کویتی خواستار برگزاری نشست اضطراری وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی و ارسال پیام قوی برای محکوم کردن اهانت به مقدسات اسلامی شد.
نخست‌وزیر ایتالیا بر ضرورت حل و فصل بحران مهاجرت غیرقانونی از طریق همکاری میان کشورها تاکید کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر ضرورت همکاری برای رشد ICT گفت: می‌توانیم با یکدیگر تحولات بزرگی را در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح بین المللی داشته باشیم.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ایجاد سازوکاری مشترک برای گفتگو و همکاری با حضور همه کشورهای حوزه راهبردی خلیج فارس، بیش از هر زمان دیگری لازم و ثمربخش است.
در جلسه هم اندیشی و بازدید شبانه اعضای شورای شهر تهران، مسئولان قوه قضائیه و مدیران شهری با موضوع آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۱۲ بر ضرورت همکاری مستمر قوه قضائیه و شهرداری تهران تأکید کردند.
وزرای خارجه آمریکا و کره‌جنوبی بر ضرورت همکاری چین در موضوع خلع‌سلاح کره‌شمالی تاکید کردند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با دبیرکل سازمان همکاری اقتصادی، اکو بر ضرورت توسعه روابط و همکاری‌های مشترک کشورهای عضو در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تأکید کرد.
اگر انگیزه‌ی رییسی در انتصاب داوود منظور به ریاست سازمان برنامه و بودجه ضرورت توجه به بحران سیاسی مبتنی بر بحران‌های اقتصادی کشور بوده که گریبان کشور را می‌فشارد و حکم یک ماه پیش رییسی برای داوود منظور مبتنی بر شرایط اورژانسی کشور صادر شده، بنابراین تاکید دوباره بر نقش رضایی در دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه آیا نمی‌تواند ناقض نیت اصلی مسئولان عالی‌رتبه نظام برای دستیابی به اهداف آرامش و توسعه کشور باشد؟
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر امور خارجه هند بر ضرورت کمک به تقویت همکاری بخش‌های خصوصی دو کشور در زمینه‌های اقتصادی و تجاری تاکید کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رویکرد مجلس شورای اسلامی نسبت به دولت تعامل است نه تقابل و مجلس نسبت به واقعیت‌های موجود کشور درک کامل دارد.
معاون میراث فرهنگی کشور گفت: در صورت افزایش سطح تعاملات گردشگری، بسیاری از مشکلات در سایر حوزه‌های کاری دیگر نیز حل و فصل خواهد شد.
در بیانیه مطبوعاتی مشترک وزیران خارجه عربستان و سوریه آمده است که دو طرف بر اهمیت ارتقای امنیت و مبارزه با تروریسم در همه اشکال و سازمان‌های آن و تقویت همکاری در مبارزه با قاچاق و تجارت مواد مخدر و ضرورت حمایت از نهاد‌های دولت سوریه برای گسترش کنترل آن‌ها بر سرزمین‌های این کشور جهت پایان دادن به حضور شبه نظامیان مسلح در آنجا و مداخله خارجی در امور داخلی سوریه تاکید کردند.
یکی از شرکت‌کنندگان هشتمین دوره نشست‌ تبادل علم و فناوری(استپ) جایزه مصطفی بر ضرورت افزایش همکاری علمی، میان دانشمندان جهان اسلام تاکید کرد.
وزیر امور خارجه سوریه در دیدار با معاون کمیساریای عالی آژانس پناهندگان سازمان ملل بر ضرورت حمایت از دمشق برای مقابله با پیامدهای زلزله اخیر تاکید کرد.
وزیر امور خارجه مالزی ضمن تبریک به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر همکاری هر چه بیشتر به منظور تقویت روابط ایران و مالزی تاکید کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تبریک انتصاب رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کره شمالی، بر توسعه همکاری‌های دو کشور در مسیر استقرار صلح و ثبات منطقه‌ای و مقابله با هرگونه یکجانبه‌گرایی تاکید کرد.
اصفهان- معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ارتقای گردشگری در حوزه هوایی یک هدف مهم برای توسعه و امنیت کشور بوده و لازم است دستگاه‌های اجرایی برای رفع موانع موجود همکاری کنند.
اصفهان- معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ارتقا گردشگری در حوزه هوایی یک هدف مهم برای توسعه و امنیت کشور بوده و لازم است دستگاه‌های اجرایی برای رفع موانع موجود همکاری کنند.
رئیس کمیسیون انرژی اتاق تهران گفت: با ایجاد زیرساخت های لازم از لحاظ فیزیکی و بانکی در بحث سوآپ یا خرید گاز مازاد روسیه و ترکمنستان و بازصادرات آن به منطقه و جنوب آسیا می توان به هاب انرژی منطقه تبدیل شد؛ از طرفی باید همکاری در فروش گاز داشته باشیم و تنها به فکر سوآپ گاز روسیه نباشیم زیرا عایدی اصلی در همکاری در فروش است.
رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با اشاره به ارتباط صنعت ساختمان با بیش از ۳۰۰ نوع شغل، بر ضرورت هم افزایی و همکاری دولت و مدیریت شهری برای رونق صنعت ساختمان تاکید کرد.
مهندس ایرج رخصتی معتقد است همکاری بیشتر دولت با فولادسازان در راستای بهره گیری مناسب از ظرفیت های معدنی کشور یک ضرورت است که باید به آن توجه بیشتری داشت.
کرمان - معاون وزیر آموزش و پرورش خواستار توجه ویژه در خصوص ترویج آرمان‌های مکتب شهید سلیمانی در مدارس شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ