وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با دبیرکل سازمان همکاری اقتصادی، اکو بر ضرورت توسعه روابط و همکاری‌های مشترک کشورهای عضو در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تأکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه کشورمان توسعه همه جانبه همکاری‌های سیاسی و اقتصادی ایران و آفریقای جنوبی را برای تعمیق تعاملات بین قاره‌ای و بین المللی ضروری دانست.
وزیر خارجه کشورمان توسعه همه جانبه همکاری‌های سیاسی و اقتصادی ایران و آفریقای جنوبی را برای تعمیق تعاملات بین قاره‌ای و بین المللی ضروری دانست.
دبیر ستاد توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی و رباتیک معاونت علمی بر تعریف پروژه‌های پیشران برای کمک به توسعه زیست‌بوم هوش مصنوعی تاکید کرد.
این که تصور کنیم مشوق‌های مالیاتی همچون اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه به کاهش درآمد‌های دولت منجر می‌شود و در نتیجه باید حذف شوند، خطای بزرگی است.
روسای‌کل بانک‌های مرکزی جمهوری اسلامی ایران و قطر با اشاره به ظرفیت‌های بی‌شمار اقتصادی و زمینه‌های متنوع همکاری‌های تجاری بین ایران و قطر،بر ضرورت افزایش همکاری‌های پولی، بانکی تاکید کردند.
تبریز- رئیس جمهور بر ضرورت تامین نیازهای توسعه صنعت چرم آذربایجان شرقی تاکید کرد.
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع‌زیستی، سازمان حفاظت محیط زیست بر ضرورت تغییر الگوی توسعه کشور برای حفاظت از محیط‌زیست و تنوع‌زیستی تاکید کرد.
معاون وزیر ارتباطات گفت: از آنجا که متوسط اقتصاد دیجیتال دنیا ۱۵.۶ درصد است، باید گپ ایجاد شده در هسته و توسعه سکوها (پلتفرم‌ها) را با افزایش پهنای باند انجام دهیم.
معاون میراث فرهنگی کشور گفت: در صورت افزایش سطح تعاملات گردشگری، بسیاری از مشکلات در سایر حوزه‌های کاری دیگر نیز حل و فصل خواهد شد.
سرپرست ستاد آب اقلیم و محیط زیست معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به ضرورت توسعه و بومی‌سازی فناوری‌های مرتبط با حفاری و استحصال آب‌های ژرف در کشور تاکید کرد.
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: برای تحقق برنامه‌های صنعت در راه توسعه متوازن ضرورت دارد همگرایی و همکاری‌ها با هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی افزایش یابد.
یک کارشناس بخش کشاورزی گفت: بهره برداری‌های غیراصولی از منابع آب زیرزمینی و کشت محصولات با راندمان پایین مصرف آب، موجب شده علاوه بر اتلاف آب، تولید محصولات استراتژیک در اولویت قرار نگیرد.
معاون سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به ضرورت تغییر الگوی توسعه کشور گفت:مردم پای حفاظت از محیط زیست بیایند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، ارتقای دانش و مهارت کارکنان در حین خدمت، تکریم منابع انسانی و توجه ویژه به سلامت و معیشت آنان را از محورهای اصلی مورد نظر برای پیشرفت همه جانبه این مجموعه عظیم صنعتی و عرضه محصول با کیفیت عنوان کرد.
رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران گفت: توسعه مددکاری اجتماعی در جامعه کار و تولید ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تبریک انتصاب رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کره شمالی، بر توسعه همکاری‌های دو کشور در مسیر استقرار صلح و ثبات منطقه‌ای و مقابله با هرگونه یکجانبه‌گرایی تاکید کرد.
سرکنسول جدید جمهوری اسلامی ایران در شهر دبی با وزیر امور خارجه دیدار کرد که وزیر خارجه در این دیدار بر ضرورت توسعه همه جانبه مناسبات با امارات متحده عربی و به ویژه دبی تاکید کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ضرورت توسعه همکاری‌های بانکی و پولی ایران و روسیه از جمله مباحثی بود که در دیدار با رئیس مجلس دومای روسیه مورد تاکید قرار گرفت.
اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی بر ضرورت لحاظ مسائل فرهنگی، اجتماعی، علمی و فناوری در کنار مسائل اقتصادی به عنوان موضوعات کلیدی برنامه هفتم توسعه کشور تاکید کردند.
معاون امور جوانان وزارت ورزش با تاکید بر توسعه گروه‌های مردمی، گفت: روحیه و انگیزه گروه‌های جهادی و مردمی باید همه گیر شود.
رئیس شورای عالی استان‌ها از رئیس جمهور خواست تا دستور دهد که شورای عالی استان‌ها به عنوان نماینده جامعه شورایی کشور در تدوین برنامه هفتم توسعه کشور حضور داشته باشد.
وزیر نفت بر ضرورت دستیابی به سطح مطلوب روابط تجاری ایران و روسیه با توسعه همکاری‌ها در حوزه‌های مختلف تأکید کرد و گفت: روابط دو کشور هم‌اکنون در دوران طلایی قرار داد.
رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران، در ارتباط با موضوعات اجتماعی در برنامه هفتم توسعه کشور، نکاتی را متذکر شد.
در سال‌های گذشته گروه‌های ذی‌نفع واردات تجهیزات نیروگاهی به دنبال اجرای طرح‌هایی برای واردات بوده‌اند و با تدوین نقشه راه توسعه صنعت توربین های گازی میتوان این اثر منفی را به حداقل رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ