مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران از آمادگی سازمان پزشکی قانونی برای شناسایی اجساد جان باختگان حادثه عراق خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون بهداد فراجا از بسیج ظرفیت‌های بهداشتی، امدادی و درمانی برای پشتیبانی از ماموریت اربعین امسال خبر داد.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و عضو کمیته کنترل بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا از آمادگی کامل تیم‌های پزشکی در این مسابقات خبرداد.
فرمانده کل انتظامی کشور از تعامل و آمادگی کامل پلیس و صدا و سیما برای به تصویر کشاندن پلیس حرفه ای و اجتماعی و آگاه سازی مردم از خدمات مجاهدانه پلیس در سطح جامعه خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا از آمادگی کامل پلیس آگاهی جهت تامین امنیت زائران ابا عبدالحسین(ع) خبر داد و گفت: ماموریت اربعین یک ماموریت مقدس است که بر مبنای دستوری و اداری قابل تعریف نیست.
مراسم بزرگ اربعین، یک سفر زیارتی است اما در این سفر زیارتی، ممکن است مخاطرات احتمالی باشد؛ بنابراین هشیاری و توجه شما برای حفظ سلامتی مهم است.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از آمادگی ایران برای عمره مفرده خبر داد.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از آمادگی ایران برای حج عمره خبر داد.
رییس جمهور با اشاره به پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در زمینه‌های علمی و فناوری علیرغم تحریم‌های ظالمانه گفت: آمادگی داریم توانمندی‌های ایران را با سریلانکا به اشتراک بگذاریم.
تست‌های پزشکی نیمار، ستاره پاری سن ژرمن، تردیدهایی را نسبت به آمادگی او در ابتدای فصل ایجاد کرد.
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به آمادگی صادرات کیت ژنتیک به آمریکا گفت: به آمریکا می گوییم که اگر مردم آن کشور به کیت‌های ژنتیک نیاز دارند می‌توانند درخواست خود را اعلام کنند.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر بهره‌گیری از فعالیت داوطلبانه زائران متخصص در حوزه‌های پزشکی، پرستاری و درمان را یک تجربه موفق دانست و بر گسترش این فعالیت ها تاکید کرد.
رئیس سازمان اورژانس کشور، از آمادگی کامل نیروهای فوریت های پزشکی در آستانه برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: امروز که ایران به انواع فناوری‌ها در حوزه‌ های کشاورزی، دارو،تجهیزات پزشکی، فناوری اطلاعات و ارتباطات دست یافته است می‌تواند شریکی پایدار و توانا برای آفریقا باشد.
محسن سلمانپور، رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان اظهار داشت: روز دوشنبه ۱۵ اسفند ماه، در پی اعلام یک رخداد مسمومیت که در یکی ار مدارس شهر لار رخ داد، با توجه به تدابیری که از قبل پیش بینی کرده بودیم و آمادگی که کادر اورژانس داشت به سرعت اقدامات درمانی انجام شد.
رئیس سازمان پزشکی قانونی در دو نامه جداگانه خطاب به مسئولان پزشکی قانونی ترکیه و سوریه، آمادگی ایران را برای همکاری در زمینه‌های مربوط به اقدامات پزشکی قانونی اعلام کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تماس تلفنی با ارتشبد «حلوصی آکار» وزیر دفاع ترکیه و سپهبد «علی محمود عباس» وزیر دفاع سوریه از آمادگی اعزام تیم‌های پزشکی و امدادگر خبر داد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند از طرح تشویقی شهرداری تهران برای بیمارستان ها و مراکز درمانی که برای جمع آوری و حمل پسماندهای پزشکی شان اعلام آمادگی کنند، خبر داد.
کادر پزشکی پرسپولیس مجوز حضور بازیکن تیم ملی ایران در دیدارهای پیش روی پرسپولیس را صادر کرد.
سخنگوی کمیته سلامت ستاد اربعین شهرداری تهران از آمادگی درمانگاه‌ها و تیم‌های اورژانس و فوریت‌های پزشکی شرکت شهر سالم خبر دادند.
وزیر امور خارجه با اشاره به ظرفیت‌های مختلف جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های پزشکی، دارو، کشاورزی، آموزش پزشکی، شیلات و ... خاطرنشان کرد: آمادگی داریم تعدادی بورسیه برای دانشجویان زنگباری در ایران داشته باشیم، همچنین در حوزه تولید برق و استفاده از انرژی خورشیدی، ایران دارای تکنولوژی بالایی است و در حال حاضر تنها یک شرکت ایرانی مشغول ساخت نیروگاه سه هزار مگاواتی در جنوب عراق است که فاز اول آن تمام شده است.
یک روزنامه اسپانیایی می‌گوید نتایج تستهای پزشکی کاسمیرو در منچستریونایتد و آمادگی جسمانی خارق‌العاده این ستاره برزیلی، شیاطین سرخ را شگفت‌زده کرده است.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو از آمادگی شبکه خدمات پس از فروش این گروه صنعتی برای ارایه خدمات مطلوب به آمبولانس‌های تحویلی به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.
بیماری لوپوس رایج‌ترین بیماری روماتولوژی و نوعی بیماری خودایمنی گفته می‌شود که بر روی بسیاری از قسمت‌های بدن تاثیر می‌گذارد. طبق آمار جهانی از هر ده هزار نفر تقریبا سه نفر به این بیماری  مبتلا می‌شوند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت از آمادگی‌ ایران برای صادرات فلزات، خودرو و تجهیزات پزشکی و تولید مشترک در بلاروس خبر داد و گفت: موضوع پیوستن ایران به اورآسیا مساله مهمی است که به محض تحقق آن، ظرفیت‌های جدیدی برای تعاملات تجاری ایجاد خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ