تست‌های پزشکی نیمار، ستاره پاری سن ژرمن، تردیدهایی را نسبت به آمادگی او در ابتدای فصل ایجاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رتبه‌های کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ در روز جمعه ۲۷ مردادماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.
سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا امارات گفت: . نتیجه خیلی خوبی با بزرگترین باشگاه آسیا که استقلال است گرفتم و امیدوارم این ایده را در کلبا هم تکرار کنم.
شاید هیچ کسی در دنیا به اندازه بزرگترین موتور جستجوی جهان نتواند بگوید که ما انسان‌ها به چه چیزهایی فکر می‌کنیم. در طول شبانه روز بارها و بارها همه دغدغه‌ها و سوالاتمان را از گوگل می‌پرسیم و او به آنها پاسخ می‌دهد. اما نکته جالب آنست که همین جستجوها اطلاعات بی‌نظیری را درباره زندگی ما، سوالات ما و حتی خواب‌های ما در اختیار گوگل قرار می‌دهد. گوگل در پژوهشی، نتایج ده سال جستجوی بشر درباره خواب‌هایش را به هفت زبان پر مخاطب دنیا مورد بررسی قرار داده است.
در هفته گذشته از تاریخ ۱۴ مرداد تا ۱۹ مردادماه برخی نماد‌ها مجمع خود را برگزار کردند که در این مجامع ضمن تصویب صورت‌های مالی میزان سود به ازای هر سهم نیز مشخص گردید. در این مطلب به تصمیمات نماد‌هایی که در تاریخ مذکور مجمع برگزار کردند می‌پردازیم.
به طورکلی یک میلیون و ۱۹ هزار و ۴۳۶ داوطلب در نوبت دوم کنکور امسال ثبت نام کردند که ۶۸۷ هزار و ۴۲۰ داوطلب ( ۶۱ درصد) زن و ۴۳۲ هزار و ۱۶ داوطلب (۳۹ درصد) مرد بوده‌اند.
نتایج آزمون مدارس «نمونه دولتی» صبح امروز اعلام شد.
مجری اصلی کارآزمایی بالینی اولین واکسن mRNA ایرانی کرونا از اتمام فاز اول مطالعه بالینی این واکسن کرونا خبر داد.
امروز ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ مجمع عمومی فوق العاده شرکت تامین سرمایه دماوند با حضور ۹۳ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
نتایج جدیدترین نظرسنجی انجام شده از سوی موسسه واشنگتن، حاکی از گسترش نگرش منفی مردم کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به توافقنامه های عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.
ری‌برندینگ توییتر و تغییر نام و لوگوی آن به X با واکنش بسیار منفی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده است. بااین‌حال، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که نظر بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی نسبت به این تغییر مثبت است.
نتایج یافته‌های جدید محققان نشان می‌دهد: احتمال بهبود شرایط حافظه در افرادی که دارای اختلال شناختی خفیف هستند و در مورد پیری مثبت فکر می‌کنند، نسبت به افرادی که منفی فکر می‌کنند، بیشتر است.
اخراج گراهام پاتر علی رغم اینکه نتایج خوبی در چلسی کسب نکرده بود با واکنش های منفی بسیاری مواجه شد.
آنچه آقای عبداللهیان مطرح کرده‌اند، احتمالا درست است، اما با توجه به اینکه در روند مذاکرات محرمانه و مخفی به نتایجی رسیده‌اند، طرف آمریکایی تمایلی برای بیان آن تا زمانی که توافق کامل و قطعی صورت نگرفته، نداشته باشد.
فرماندار قم با اشاره به منفی شدن نتایج تمام آزمایشات و نمونه‌های گرفته شده از دانش‌آموزان قمی دچار علائم مسمومیت در عالی‌ترین آزمایشگاه‌های مرجع در تهران، ابراز داشت: تاکنون موردی از مشاهده آلودگی و مسمومیت در خون و نمونه‌های گرفته شده از دانش‌آموزان مورد آزمایش مشاهده نشده و اولیای دانش آموزان باید بدانند که تاکنون هیچ فردی بخاطر علائم مشکوک به مسمومیت دچار عارضه‌ای نشده است.
علی فراقی گفت: زمانی که هر سازمان به دور از اختیارات خود عمل کند همیشه نتایج منفی به بار خواهد داشت خصوصاً که این تصمیم‌ها در ارتباط با اموال و سرمایه مردم باشد.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که تورم همچنان مهم‌ترین نگرانی شرکت‌های انگلیسی است و در سایه پیش‌بینی رشد منفی اقتصادی شرکت‌ها استخدام نیرو را کاهش داده‌اند.
«یکی از نتایج منفی شدن سرمایه‌گذاری، کاهش رشد اقتصادی در کشور است. علاوه بر این روی درآمد سرانه، اشتغال و... هم تاثیر می‌گذارند. یعنی عملا این روند منفی سرمایه‌گذاری، بر تمامی شاخص‌های اقتصاد خرد و کلان تاثیر می‌گذارد. وقتی می‌گویم بر اقتصاد خرد و سفره مردم تاثیر دارد به این معنی است که شما تصور کنید برخی واحد‌های تولید روغن خوراکی، تعطیل کنند؛ بنابراین میزان تولید و عرضه در بازار کاهش پیدا می‌کند و این منجر به ناترازی عرضه و تقاضا و به تبع آن باعث بالا رفتن قیمت روغن می‌شود؛ بنابراین اینجاست که تبعات منفی شدن سرمایه‌گذاری، وارد خانه‌های مردم می‌شود.»
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و رئیس شورای اروپا همه پرسی الحاق مناطق شرقی اوکراین به روسیه را محکوم کردند و نتایج آن را ساختگی و غیرقابل قبول خواندند.
گزارش تغییرات تورم مربوط به مردادماه از سوی مرکز آمار ایران منتشر شد. نتایجی که خبر از تداوم روند کاهشی مذکور داشت. به گونه‌ای که نرخ تورم ماهانه از ۱۲.۲ درصد خرداد و ۴.۶ درصد تیر و حالا به ۲ درصد در مرداد رسیده است که کمترین مقدار از اسفند۱۴۰۰ به این سو است.
سرمربی تیم ملی کاراته مردان ایران گفت: کاراته همیشه بار کاروان ایران را به دوش می‌کشید اما این بار شرمنده مردم شدیم و نداشتن مسابقه تأثیر منفی خود را گذاشت.
فاجعه ویلموتس گیت برای مردم در این شرایط اقتصادی دردآور و تاسف برانگیز بوده ، به همین میزان شنیدن خبر تایید صلاحیت متهمان این پرونده نیز واکنش های منفی جامعه را در پی دارد.
برگزاری مسابقات فوتسال جام نفس در راستای ترویج اهدای عضو
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: بعضی از ترکیبات موجود در برخی مواد غذایی، ترکیبات ارتقاءدهنده سلامت هستند، از جمله ترکیباتی مانند فیتونوترینت‌ها (مواد مغذی گیاهی) که مولکول‌های شیمیایی هستند که در مواد غذایی گیاهی یافت می‌شوند. در حقیقت این ترکیبات متفاوت از ویتامین‌ها هستند و بدن ما نیازی ندارد که مانند ویتامین‌ها به طور روزانه آن‌ها را دریافت کند، اما اگر این ترکیبات را در رژیم غذایی خود داشته باشیم باعث ارتقاء و افزایش سطح سلامت ما خواهند شد.
معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران از شناسایی نقض گسترده حقوق بشر مردم ایران توسط آمریکا و مجریان تحریم‌ها، توسط گزارشگر ویژه خبر داد و گفت: خانم دوهان گزارش نهایی خود را شهریورماه به شورای حقوق بشر ارائه خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ