دیدار تدارکاتی پرسپولیس مقابل فجرسپاسی با پیروزی ۳-۱ تیم شیرازی به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار تدارکاتی پیش فصل خود برابر تیم دسته اولی شیراز شکست خورد.
تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار تدارکاتی پیش فصل خود برابر تیم دسته اولی شیراز شکست خورد.
پورتو برای اولین بار در بازی‌های پیش فصل امسال شکست خورد.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: دشمن منصرف نشده و پیش بینی‌ها نشان می دهد اگر نتوانند در سالگرد اغتشاشات گذشته کاری کنند به طور کامل شکست می خورند، آن ها اعلام کرده اند دانشگاه اولین جایی است که باید اغتشاشات جدید راه اندازی شود.
مادرید سی اف اف کار بزرگی انجام داد و یک شکست به تیم زنان بارسلونا تحمیل کرد.
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا با مبارزه پنج فرنگی کار ایران با رقیبانشان آغاز شده است.
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا با مبارزه پنج فرنگی کار ایران با رقیبانشان آغاز شده است.
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا با مبارزه پنج فرنگی کار ایران با رقیبانشان آغاز شده است.
جدیدترین هواپیمای سری اکس (اکس-۵۹ فناوری فراصوت بی صدا) می‌خواهد به دستاوردی مشابه اولین هواپیما اکس (شکستن دیواره صوتی با این تفاوت که اگر همه چی به خوبی پیش برود هیچ کسی روی زمین متوجه آن نشود) دست یابد.
آبی‌ها با یک بازی تهاجمی برد بزرگی را در اهواز به دست آورده و به رتبه دوم جدول رسیدند تا تبدیل به جدی‌ترین رقیب سپاهان برای قهرمانی بشوند.
هیچ ناظر جدی‌ای نمی‌تواند یک قضاوت اولیه در مورد جنگ عراق را رد کند: این یک شکست بود. دولت بوش تصمیم گرفت در فاصله سال‌های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ میلادی با صدام حسین مقابله کند تا تهدیدی فزاینده و غیرقابل تحمل برای امنیت آمریکا پس از ۱۱ سپتامبر از بین برود. هدف او سرنگونی یک استبداد وحشیانه بود. استبدادی که منبع تجاوز و بی ثباتی در خاورمیانه از طریق مداخله‌ای کوتاه و کم هزینه بود. با این وجود، در نهایت کار‌ها بسیار کم طبق برنامه پیش رفتند.
بوکاجونیورز اولین شکست خود در لیگ آرژانتین را در چارچوب رقابت‌های هفته سوم، با نتیجه 2-1 مقابل تالیریس متحمل شد.
امروز مطالبی همچون افزایش قیمت دلار در بازار توافقی، پیش بینی بیت کوین با شاخص دلار، خبری مهم برای سهامداران پارسان، شاهکار دیگر از ایران خودرو، قیمت خودرو‌ها در بورس کالا شکست، صندوق سهامی «سرو» با عبور از بالاترین قیمت تاریخی به بازدهی ۸۲۰ درصدی رسید، چرا شستا صف خرید شد؟ | شستا تا کجا صعودی است؟، جزییات افزایش سرمایه ۹ نماد بورسی و فرابورسی، قیمت خودرو امروز ۱۸ دی ۱۴۰۱، پیش بینی بورس فردا | محرک اصلی بازار کدام گروه است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئال مادرید پس از اولین شکست سال 2023 که روز گذشته برابر ویارئال متحمل شد، بازی‌های دشواری را در ماه ژانویه پیش رو دارد.
اولین برد سیتی مقابل لیورپول در سال 2022 بود که باعث شد شاگردان پپ پیش از پایان سال، طلسم شکنی کنند.
آرژانتینی‌ها اولین دقایق بعد از قهرمانی‌شان در جام جهانی، با شکست دادن فرانسه در فینال، را بهترین زمان ممکن برای یادآوری مصاحبه‌ای می‌دانند که کیلیان امباپه چند ماه پیش انجام داده بود.
این اولین تصاویری است که از خمس در تمرین تراکتور می‌بینیم؛ کسی که مدتی پیش با پیروزی مقابل رئال تحت هدایت زیدان، توانایی خود را نشان داد.
فرانسه که از پیش صعودش قطعی بود با تیم دوم خود وارد میدان شد و از دقیقه 60 بازیکنانی مثل امباپه را وارد میدان کرد ولی در زدن گل ناکام ماند و به تونس باخت. استرالیا که در شب اول ۴تایی شده بود، از گروه بالا آمد
باد به پرچم سفید مادرید و کارلو آنچلوتی می‌وزد و این تیم بعداز ثبت صعود زودهنگام در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست، حالا اولین باخت بارسلونا در لالیگا را رقم زد و صدر جدول را از این تیم گرفت
ژوزه مورینیو که سالها پیش با اینتر افتخارات زیادی بدست آورده فردا به عنوان سرمربی رم مقابل تیم سابقش می‌ایستد تا تلاش کند برای اولین بار در دوران مربی‌گری‌اش اینتر را شکست دهد.
در حالیکه منچسترسیتی از نیوکسل پیش افتاده بود، در نهایت تیم پپ گواردیولا بازنده به رختکن رفت.
پس از شکست پرسپولیس در دیدار سوپرجام دو فصل پیش، حالا گل محمدی باز هم برابر نکونام به میدان می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ