جورجینیو واینالدوم، هافبک رم، به دلیل شکستگی از ناحیه استخوان درشت نی پا باید چند ماه دور از میادین باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خواهر زن جوان به مأموران گفت: خواهرم ساعتی قبل از مرگش به من پیام داده که دست به خودکشی زده و همسرش در این زمینه نقشی ندارد، اما پیام خواهرم مشکوک بود چرا که طرز نوشتاری پیام او با پیام‌های قبلی که داده بود فرق داشت.
بنا بر نوشته یکی از این گردشگران، یکی از افرادی که آن‌ها را کتک می‌زده، گفته: «ما با داعشی‌ها و جنگیدیم و شکست‌شان دادیم، حالا حریف شما نشویم؟»
زن ۱۸ ساله می‌گوید شوهرش قصد دارد به افغانستان برود، اما او می‌خواهد در ایران بماند و به همین دلیل فرار کرده است.
شاکی گفت: چندین بار با شوهرم تماس گرفتم، او، اما جوابگو نبود تا اینکه برایم پیام گذاشت و به خاطر اینکه قادر به گرفتن اقامت برایم نشده است، خواست حلالش کنم. با دیدن این پیام شوکه شدم و... برای چندمین بار شماره وی را گرفتم، اما پاسخی دریافت نکردم و اکنون با گذشت ۵ سال از این ماجرا به دادگاه آمده‌ام تا به صورت غیابی از همسرم جدا شوم.
پلیس استرالیا با یک شوکر الکتریکی به زن ۹۵ ساله که با استفاده از واکر و چاقوی استیک در آسایشگاه سالمندان به آنها نزدیک می‌شد، حمله کرد.
زهرا علی هاشم: «شوهرم کارگر بود. خرج زندگی را در می‌آورد؛ ولی مدت‌هاست که به سرطان پوست و دیابت مبتلا شده است. او دیگر توانایی کار کردن ندارد و من؛ زنی که ۵۰ ساله است بچه ۲ ساله‌ام را به کولم می‌بندم و آشغال‌های جنگل را جمع می‌کنم.»
دربی آتن در سوپرلیگ یونان میان تیم‌های المپیاکوس و آ. ا. ک آتن با جنجال به پایان رسید.
من خیلی تنها بودم، شوهرم من را دوست ندارد و حالا هم با شکایتش می‌خواهد وادارم کند که مهریه ام را ببخشم تا طلاقم بدهد، اما من می‌دانم او به خاطر خودش شکایت کرده و از کار من ناراحت نیست.
زن جوان گفت: «وقتی به خانه برگشتم، نمی‌دانستم باید موضوع را چطور با شوهرم مطرح کنم که آن مرد پیامک فرستاد و تقاضای ۳ هزار دلار کرد و من را تهدید به انتشار فیلم‌های سیاه کرد. او متوجه شده بود که ما وضع مالی خوبی داریم و همه این نقشه را برای اخاذی از من کشیده بود.»
نماینده مجلس گفت: وقتی از یک خانومی که خودش هم اعتقاد راسخی به حجاب ندارد، سوال می‌کنیم که دوست دارید همسرتان در یک اتاق در کنار یک خانوم کار کند یا در کنار یک مرد؟ می‌گوید نه من تمایل دارم شوهرم در کنار یک مرد کار کند. او نگران آینده خانواده‌اش است و می‌ترسد که شوهرش را از او بربایند. خود ربودن شوهر برای این زن یک ارزش محسوب می‌شود.
خیانت‌های پی در پی مسعود مرا به طلاق وادار کرد و به همین دلیل حضانت «ناهید» را به او سپردم و جدا شدم. سپس سراغ دختر عمه ام رفتم که پدر و مادرش فوت کرده بودند و او به تنهایی زندگی می‌کرد. من هم زندگی در کنار دختر عمه ام را آغاز کردم و هزینه‌ها را نیز به طور مشترک می‌پرداختیم. در این مدت با کمک ناپدری ام مغازه‌ای را اجاره کردم و به فروش لوازم آرایشی و لباس زنانه روی آوردم.
مراسم تدفین میروسلاو بلاژویچ، سرمربی فقید تیم ملی ایران، امروز برگزار شد.
زن جوان در حالی که خواهان جدایی بود به قاضی گفت: از آشنایی و ازدواج ما کمتر از یکسال می‌گذرد، اما در همین مدت رفتار‌هایی از همسرم دیدم که جز خجالت و شرمندگی و حقارت هیچ حس دیگری نداشتم.
جای خالی یک مهاجم نوک در سطح بازیکنانی چون شوکر و مانژوکیچ در تیم ملی کرواسی به شدت احساس می شود.
زن میانسال گفت: شوهرم در یک لحظه چک مهریه را از دست خواهرم قاپید و در میان بهت و حیرت ما و کارمندان بانک آن را قورت داد و سپس گفت: «حالا برو هر کاری از دستت برمی‌آید، انجام بده!»
فتانه ۳۶ساله به ماموران پلیس گفت: من و دخترم تارا در خانه بودیم که شوهرم از محل کار به خانه آمد و شام خورد. او کنار سفره شام دراز کشید و خوابش برد. چند ساعت بعد وقتی متوجه شدم پتو از روی شوهرم کنار رفته بالای سر او رفتم و متوجه شدم از دهانش کف خارج شده و نفس نمی‌کشد. فهمیدم سعید جان سپرده است.
همزمان با بالاگرفتن تنش‌ها میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان در آمریکا، رئیس مجلس نمایندگان این کشور با اشاره به واکنش جمهوری‌خواهان به حمله به همسرش، از احتمال بازنشستگی خود خبر داد.
زن گفت: ازدواج اولم به خاطر اینکه شوهرم معتاد و مافنگی بود و زن و بچه داشت دوام نداشت. ۱۳سالگی با زنش درگیر شد، برادرزنش او را کشت و بعد هم زنش من را از خانه بیرون کرد. بعد دوباره ازدواج کردم. شوهرم باز معتاد بود، آن‌قدر کشید که مرد. برادرشوهرم می‌خواست من را بگیرد که فرار کردم. در ازدواج سوم هم که باز پدرم شوهر انتخاب کرد خودم طلاق گرفتم، چون آدم بدی بود.
فرمانده انتظامی کردستان از کشف ۹۰۰ دستگاه شوکر برقی در شهرستان بانه و تلاش برای دستگیری متهمان خبر داد.
کارلوس بیلاردو، سرمربی افسانه‌ای آرژانتین، که این روزها شرایط سلامتی خوبی ندارد بر خلاف میلش نمی‌تواند برای تماشای جام جهانی 2022 به قطر سفر کند.
در محدوده جنوب غرب تهران، درست همان جایی که ریل راه‌آهن تهران ـ اهواز آن را قطع می‌کند، محله‌ای با اسم بامسمایی وجود دارد که اهالی «سبیل‌آباد» صدایش می‌زنند و خود ساکنان گرچه از این نام بدشان نمی‌آید، اما اگر ازشان بپرسید که محله‌تان کجاست قطع به یقین می‌گویند که بچه کوی زاهدی‌اند.
زن گفت: من و پدرم نیز به طرف منزل پدر شوهرم حرکت کردیم. دقایقی بعد با حضور نیرو‌های امدادی و پلیس تلاش برای نجات ناصر آغاز شد. آن‌ها با شکستن قفل در منزل، وارد اتاق شدند و ناصر را در حالی به بیمارستان انتقال دادند که حال وخیمی داشت و تعدادی بسته‌های خالی قرص در کف اتاق افتاده بود.
یک سال قبل زنی میانسال به ماموران خبر داد شوهرش در خواب کشته شده است. این زن گفت: فکر می‌کنم شوهرم به دست پسرم داریوش کشته شده است. وقتی به اتاق پسرم رفتم خوابیده بود، اما دست‌هایش خونی بود، حالا می‌ترسم بیدار شود و من را هم بکشد به همین خاطر درخواست کمک دارم.
ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد پنجشنبه ۱۳ مرداد، مأموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان در تماس با بازپرس میثم حسین‌پور از قتل مردی ۶۳ ساله خبر دادند. دقایقی بعد که تیم جنایی راهی محل شدند به محض ورود به خانه داخل راهروی منتهی به سالن پذیرایی با جسد مرد میانسال در حالی رو به رو شدند که با ضربات متعدد چاقو از پا درآمده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ