نیمه اول دیدار تیم های فوتبال تراکتور و پرسپولیس در شرایطی با پیروزی سفیدپوشان تهرانی به پایان رسید که دو تیم نتوانستند از نظر فنی انتظارات علاقمندان را برآورده کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه البیان نوشت که پیروزی الشارجه برابر اتحاد کلباء، روحیه این تیم را پیش از دیدار با تراکتور افزایش داده است.
شجاع خلیل زاده کاپیتان تراکتور پس از شکست این تیم برابر پرسپولیس یک استوری اینستاگرامی منتشر کرد
دروازه بان تراکتور تبریز با وجود اشتباه محرز در جریان بازی با پرسپولیس از سوی طرفداران متعصب تراکتور بخشیده شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر تراکتور در هفته دوم لیگ برتر گفت: حریف تیمی جوان و خطرناک بود که بازیکنانم باوجود مشکلاتی که داشتند به پیروزی ارزشمندی رسیدند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر تراکتور در هفته دوم لیگ برتر گفت: حریف تیمی جوان و خطرناک بود که بازیکنانم باوجود مشکلاتی که داشتند به پیروزی ارزشمندی رسیدند.
تیم فوتبال پرسپولیس که نخستین دیدار خود در لیگ بیست و سوم را با پیروزی کم گل به پایان برده بود، در دومین دیدار برابر تراکتور همین نتیجه را تکرار کرد اما این بار سه امتیاز شیرین کسب کرد.
باشگاه تراکتور پس از شکست برابر استقلال اطلاعیه‌ای را خطاب هوادارانش منتشر کرد.
پس از شکست سنگین تیم فوتبال تراکتور برابر استقلال در هفته پایانی لیگ برتر، این باشگاه از هوادارانش عذرخواهی کرد.
تیم فوتبال تراکتور در هفته بیست و سوم لیگ برتر در خانه خود برابر مس رفسنجان شکست خورد.
سرمربی تراکتور پس از شکست برابر پرسپولیس گفت به بازیکنانش بابت تلاشی که در این مسابقه داشتند، افتخار می‌کند.
تیم فوتبال صنعت نفت با شکست خانگی برابر تراکتور نگرانی هوادارانش برای سقوط این تیم به لیگ دسته اول را افزایش داد.
بازیکنان تراکتوربعد از شکست برابر استقلال به داور حمله کرده و او را مقصر اصلی می‌دانستند.
شکست استقلال برابر تراکتور در لیگ برتر در صورت تکرار در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی می‌تواند تبعات سنگینی برای تیم آبی پایتخت داشته باشد که سهم مرد پرتغالی بیشتر از دیگران است.
تراکتور روز گذشته نمایش خوبی در برابر استقلال داشت و با شایستگی این تیم مدعی قهرمانی را با دو گل شکست داد.
تیم فوتبال استقلال در آخرین دیدار خود در نیم فصل نخست لیگ برتر برابر تراکتور شکست خورد تا فاصله امتیازاتش با پرسپولیس در صدر جدول به پنج امتیاز افزایش پیدا کند.
استقلال اگر می‌خواهد نیم‌فصل را بالاتر از رقیب به پایان برساند، ابتدا باید خودش برابر تراکتور برنده شود و آن‌وقت امیدوار شود که نساجی پرسپولیس را شکست دهد. اگر چنین شود، استقلال در نیم‌فصل ۳۰ امتیازی می‌شود و بالاتر از پرسپولیس قرار می‌گیرد. حالت دیگری هم برای صدرنشینی استقلال وجود دارد که این یکی تا حدودی دشوار است.
شاگردان ساپینتو در هفته نهم لیگ برتر برابر تیمی به میدان خواهند رفت که شرایط خاصی دارد و هم تیم بدون شکست لیگ است و هم در بین تیم هایی است که کمترین برد را در هشت هفته قبل داشته است.
عقب‌بودن از میزان کسب دو امتیاز از هر دیدار تنها دل‌مشغولی تیم یحیی گل‌محمدی نیست. شاگردان او دو هفته است که بردی به دست نیاورده و از آن بدتر اینکه در این دو بازی اخیر تنها یک امتیاز کسب کرده‌اند. شکست برابر تراکتور در دیدار خانگی از هفته هفتم و تساوی برابر سپاهان در دیداری خارج از خانه در هفته هشتم باعث شده تا این تیم مدعی حالا مورد انتقاد قرار بگیرد
تیم فوتبال تراکتور که در هفته هفتم نخستین شکست را به پرسپولیس صدرنشین تحمیل کرد، در هفته هشتم به مس رفسنجان باخت.
اتفاقات اخیر که یکی از دلایل شکست پرسپولیس برابر تراکتور بود احتمال تشکیل جلسه اضطراری هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را مطرح کرد اما یک عضو هیات مدیره این موضوع را رد کرد.
بعد از شکست پرسپولیس برابر تراکتور انتقاد‌ها از مهدی ترابی افزایش یافته است.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر برابر تراکتور شکست خورد و ضمن رقم زدن نخستین باخت این فصل، فرصت خوبی را برای ایجاد اختلاف با استقلال در صدر جدول از دست داد.
تیم فوتبال تراکتور تبریز در دیداری که مهمان آلومینیوم اراک بود موفق به کسب اولین پیروزی خود در فصل بیست و دوم لیگ برتر شد.
تراکتور بعد از شکست دو بر یک در برابر گل گهر در سیرجان این بار در خانه به زحمت از شکست در برابر ذوب آهن آنهم در ثانیه های پایانی بازی گریخت!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ