تیم فوتبال پرسپولیس که با اختلاف مناسبی نسبت به تعقیب کنندگانش در صدر جدول رده‌بندی لیگ بیست و دوم قرار داشت، با شکست برابر فولاد در هفته هفدهم موقعیت خود را به خطر انداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتلتیکو برای دومین بار در یک ماه اخیر شماره پیراهن ژوائو فلیکس را تغییر داد.
بازیکن تیم عقاب مهر تبریز بر اثر سانحه رانندگی درگذشت.
تیم لیگ برتری فصل جدید را باید با 3 امتیاز منفی شروع کند.
این ستاره ۵۳ ساله برای تعطیلات در کرواسی بود که دچار خونریزی مغزی شد و سقوط کرد. ادوین فان در سار روز جمعه با هلیکوپتر به بیمارستان منتقل شد و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است. باشگاه سابق او آژاکس تأیید کرد که بازیکن و مدیر اجرایی سابق آن‌ها از خونریزی در اطراف مغزش رنج می‌برد، اما در وضعیت پایداری قرار داشت.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال از سمت خود کناره‌گیری کرد.
در آستانه مسابقات جهانی باکو نمونه تست دوپینگ یکی دیگر از ملی‌پوشان تکواندو کشورمان مثبت شد تا شوک دوم به این رشته وارد شود.
تیم فوتبال جوانان ایران با قبول شکست مقابل عراق، ضمن حذف از مسابقات قهرمانی آسیا فرصت رسیدن به جام جهانی جوانان را هم از دست داد.
تیم فوتبال تراکتور در هفته نوزدهم لیگ برتر برابر هوادار به پیروزی رسید.
بعد از جدایی یورگن لوکادیا شاید سرخ‌ها یک شوک بزرگ دیگر را هم متحمل شوند.
با ترک تهران از سوی لوکادیا به طور حتم ترکیب و شیوه بازی پرسپولیس در دربی دستخوش تغییر خواهد شد.
در صورتی که باشگاه استقلال نتواند در روز‌های آینده مطالبات سرمربی ایتالیایی پیشین خود را پرداخت کند با خطر کسر امتیاز مواجه می‌شود.
رییس فدراسیون بوکس ایران برای شرکت در رقابت‌های مشت‌زنی جوانان جهان راهی این کشور شده و حالا تردیدهایی درباره بازگشت اعضای تیم ملی جوانان نیز وجود دارد. آیا با یک پناهندگی دسته‌جمعی روبه‌رو هستیم؟
رییس فدراسیون بوکس ایران برای شرکت در رقابت‌های مشتزنی جوانان جهان راهی این کشور شده و حالا تردیدهایی درباره بازگشت اعضای تیم ملی جوانان نیز وجود دارد. آیا با یک پناهندگی دسته‌جمعی روبرو هستیم
بنابر ادعای اکیپ ستاره تیم ملی سنگال حضور در رقابت‌های جام جهانی را از دست داد.
مگنوس کارلسن مقابل پرهام مقصودلو به تساوی رسید و متوقف شد.
هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر در شرایطی به پایان رسید که صدر جدول به فشرده‌ترین حالت خود در این فصل رسید و چند تیم با قرار گرفتن در امتیاز مساوی خود را در قامت مدعی قهرمانی مطرح کردند.
تغییر سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با تساوی این تیم در دیدار خانگی هفته هفتم همراه شد.
گفته می‌شود شدت اختلافات به حدی بود که شمسایی در نهایت قید نظری را برای حضور در جام ملت‌های آسیا زد تا شوک بزرگی به ایران داده شود.
اعزام تیم ملی فوتسال ایران به کویت برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تحت تاثیر اتفاقات و اختلافات درونی در این تیم قرار گرفت و یک پست بزرگ در این تیم خالی ماند!
داستان بایرون کاستیو مدافع تیم ملی اکوادور که به جعل پاسپورت متهم شده بود به جا‌های حساس کشیده و سندی از این بازیکن منتشر شده که نشان می‌دهد او پناهنده کلمبیایی است و با پاسپورت جعلی در اکوادور حضور دارد.
تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین با مصدومیت یکی از کلیدی‌ترین بازیکنانش مواجه شد.
پیروزی پرسپولیس برابر صنعت نفت در حضور هواداران خانم، رقم خوردن نخستین شکست صدرنشین سه هفته ابتدایی لیگ برتر و پیروزی شیرین فولاد در ثانیه های پایانی از مهمترین اتفاقات هفته چهارم بودند.
تیم فوتبال استقلال که عنوان قهرمانی بیست و یکمین دوره رقابتهای لیگ برتر را با ثبت رکوردهای پرتعداد به نام خود ثبت کرده بود، برای فصل بیست و دوم تغییرات زیادی در ترکیب تیمش ایجاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ