یک مقام وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کرد واشنگتن با مضاعف کردن تلاش برای جلوگیری از تقویت توانمندیهای تراشه‌سازی چین، از متحدان خود می‌خواهد شرکت‌های داخلی را از خدمات رسانی به ابزارهای خاص تولید تراشه برای مشتریان چینی، منع کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد که انتظار دارد تحقیقات جمهوری‌خواهان مجلس در مورد فعالیت‌های تجاری خارجی خانواده جو بایدن به مرحله استیضاح برسد.
نایب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در سخنانی از تلاش‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی جهت از بین‌بردن همگرایی در منطقه خبر داد.
سخنگوی ائتلاف النصر عراق نسبت به اقدامات سفیر آمریکا در این کشور با هدف انتقال خانواده‌های داعشی به عراق هشدار داد.
کمیسیون فدرال تجارت آمریکا از دادگاهی در این کشور خواسته به طور موقت  ادغام شرکت اکتیویژن بلیزارد در مایکروسافت را مسدود کند.
نماینده آمریکا در امور قفقاز امروز با اتخاذ موضعی عوام‌فریبانه ادعا کرد که کشورش در برقراری صلح پایدار بین باکو و ایروان تلاش می‌کند!
گروهی از نمایندگان کنگره آمریکا خواستار ارسال سامانه موشکی پیشرفته ارتش این کشور به اوکراین شدند.
معاون بخش اوراسیای وزارت امور خارجه آمریکا در سخنانی ادعا کرد که کشورش مجموعه‌ای از پیشنهادها را برای تنش‌زدایی به ارمنستان و جمهوری آذربایجان ارائه کرده است!
آمریکا مدعی است که اقداماتی را برای مختل کردن همکاری‌های نظامی «رو به گسترش» میان ایران و روسیه انجام خواهد داد.
کشتی‌گیر آمریکا که در وزن ۸۶ کیلوگرم رقیب تیلور بود، امسال در وزن دیگری برای دوبنده تلاش می‌کند.
دولت بایدن تلاش‌ها برای رسیدگی به نگرانی‌های فزاینده امنیت ملی آمریکا درباره مدیریت داده های شهروندان آمریکایی را  در شرکت‌های خارجی تشریح کرد.
برخی از اعضای گروه ۷ ائتلافی با هدف ایجاد زنجیره‌های تأمین برای سوخت هسته‌ای و خارج کردن روسیه از بازار انرژی هسته‌ای تشکیل داده‌اند.
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد برای مقابله با راه‌های دورزدن تحریم‌ها علیه روسیه، در روزهای آینده مقامات این کشور راهی اروپاو آسیای مرکزی می‌شوند.
اولین بار همین نشریه (دیلی تلگراف) در ۱۳ دی‌ماه در گزارشی ادعا کرد که طرح شناسایی سپاه بعنوان نهاد تروریستی، مورد حمایت سوئلا براورمن وزیر کشور و معاونش تام توگندهات یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین قرار گرفته است.
ما رابطه تجاری خیلی بزرگی با چین نداریم، اما آن‌ها به دلیل اینکه ما نفت را با قیمت پایین‌تر به آن‌ها به شکل تانکر به تانکر می‌فروختیم، یکی از اندک خریداران نفت ما بودند. اما الان آمریکا در تلاش است که همین را هم قطع کند. از طرف دیگر ما دلار‌های این قبیل مبادلات را به بانک مرکزی عراق منتقل می‌کردیم و از آنجا به شکل‌های مختلف وارد ایران می‌شد، اما الان این هم دیگر برای امکان پذیر نیست و آمریکایی‌ها جلوی آن را گرفته‌اند
به گزارش منابع عراقی، آمریکا برای بی‌ثبات کردن امنیت عراق و احیای نسل جدید داعش در این کشور دست به کار شده است.
نشریه پولیتیکو به نقل از دو منبع از تلاش کمیته تحقیقات پیرامون حمله به ساختمان کنگره در ۶ ژانویه ۲۰۲۱ برای راگیری درباره طرحی جهت ایراد اتهامات کیفری علیه ترامپ خبر داد.
دادستان های آمریکایی با صدور احضاریه هایی سعی دارند راه را برای تصاحب اموال خارجی روسیه هموار کنند.
رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه فاش کرد: آمریکا دائما در تلاش برای ایجاد آشوب در کشورهای مستقل مشترک المنافع است.
پایگاه خبری آکسیوس از تلاش آمریکا برای گشودن حریم هوایی عمان به روی شرکت های هواپیمایی رژیم صهیونیستی خبر داد.
وزارت دفاع آمریکا سعی کرد تا در خصوص توانمندی های دفاعی ایران و ساخت موشک فراصوت توسط کشورمان ایجاد تردید نماید.
دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ده‌ها سال دشمنی آمریکا نسبت به مردم ایران گفت: برخلاف اتهامات بی اساس آمریکا علیه ایران، دولت جمهوری اسلامی ایران همواره متعهد به ارتقاء و حمایت از حقوق بشر و اجرای تعهدات حقوق بشری در چارچوب حقوق بین الملل است.
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به تلاش آمریکا برای فرسایشی شدن مذاکرات برجام گفت: آمریکا به دنبال وقت کشی است.
مشاور عالی فرماندهی کل قوا گفت: تمام تلاش آمریکا در جهت تضعیف مؤلفه‌های قدرت ایران در عرصه هسته‌ای، موشکی و نفوذ منطقه‌ای، با شکست مواجه شده است.
وزارت خارجه آمریکا درپی پایان دور جدید مذاکرات وین، سعی کرد تا درباره احیای برجام توپ را به زمین تهران بیندازد.
سرگئی لاوروف وزیرخارجه روسیه امروز در اظهاراتی تاکید کرد: طرح آمریکا برای اصلاح برجام و ایجاد یک توافق جدید با ایران غیر قابل قبول است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ