سهام عدالت برای جاماندگان؛ قانونی که در بودحه سال ۱۴۰۱ به تصویب مجلس رسید و قرار بود دولت سیزدهم در همام ماه‌های ابتدایی، این قانون را اجرایی کند تا خبر خوشی برای میلیون‌ها ایرانی باشد که از داشتن سهام عدالت محروم هستند. اما این قانون با وجود تصویب دوباره بودجه ۱۴۰۲ همچنان در حد حرف باقیمانده است و خبری از اجرای آن نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی ۴ ماهه امسال ۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات بر ثروت اخذ شد که سهم خانه های خالی تنها ۲ میلیارد و ۱۸۱ میلیون تومان بود. همچنین صاحبان خودورهای لوکس نیز ۶۹۳ میلیارد تومان مالیات پرداخته اند.
سردسته یک باند سرقت می‌گوید قبل از شروع خلافکاری با پرداخت ۱۰ میلیون تومان آموزش دزدی دید.
قیمت سکه نسبت به هفته قبل افزایش داشته و اکنون در کانال ۲۹ میلیون تومان است.
یکسال قبل بود که رئیس سازمان خصوصی سازی از شناسایی جاماندگان سهام عدالت خبر داد و گفت: باید تا پایان سال سهام عدالت به آن‌ها تخصیص پیدا کند. خاندوزی نیز وعده داد: به ازای هر نفر ۱۰ میلیون تومان از سهام شرکت‌های دولتی تخصیص یابد.
قیمت سکه امامی امروز باز هم نسبت به دیروز روند افزایشی داشته و به قیمت ۳۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.
رئیس گروه بررسی صحنه جرم سازمان پزشکی قانونی گفت: طبق جدول تعرفه‌های پزشکی قانونی هزینه مومیایی کردن بر اساس تعرفه سال ۱۴۰۱ برای هر جسد ۱۰ میلیون تومان است و از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان مهر سال ۱۴۰۱، ۵۵ جسد برای انتقال به خارج از کشور مومیایی شده است.
سکه امامی امروز پنجشنبه در ششمین روز کاری سال ۱۴۰۲ (تا لحظه تنظیم گزارش) به ۳۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.
معاون اول رئیس جمهور اختصاص سهام عدالت به هر یک از مشمولان به ارزش حداکثر ۱۰ میلیون تومان را ابلاغ کرد که این سهام از محل سهام دولت در بانک‌های ملت، تجارت و صادرات اختصاص خواهد یافت.
وزارت اقتصاد مکلف شده بود از محل باقی‌مانده سهام متعلق به دولت در بانک‌های صادرات، ملت و تجارت، شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، شرکت مخابرات ایران و صنایع پتروشیمی خلیج فارس، نسبت به واگذاری مستقیم سهام به افراد فاقد سهام عدالت تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی اقدام کنند.
سکه امامی تا این ساعت با قیمت ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله می شود که نسبت به اوج قیمتی در روز گذشته ریزش ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی داشته است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه بودجه سال آینده با معافیت مالیات بر درآمد اشخاص حقیقی تحت عنوان حقوق و مزایا تا سقف ۱۰ میلیون تومان موافقت کردند.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار اعلام کرد: پرداخت سود سنواتی ۲۸۹ ناشر، متعلق به ۳۱ میلیون و ۹۵ هزار سهامدار در پایان ۱۰ ماه ابتدایی سال جاری از ۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان عبور کرد.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز دهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۱۹میلیون و ۷۰۵ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۲ میلیون و ۲۶۷ هزار تومان است.
درگیری خونین قصاب‌ها به خاطر ۱۰ میلیون تومان
متهم ردیف اول در دفاع از خودش گفت: ما همگی با هم فامیل هستیم و به شغل قصابی و خرید و فروش دام مشغول بودیم، اما اختلاف‌مان به خاطر ۱۰ میلیون تومان پول بود. در این حادثه برادرم حفیظ و برادر همسرم به نام سبحان نیز به قتل رسیدند. من قبول دارم که در نزاع شرکت کردم و با چاقو ضربه‌ای به سبحان زدم، اما عمدی در کارم نبود، تنها می‌خواستم از خودم دفاع کنم.
با تصویب هیات وزیران، باقیمانده سهام متعلق به دولت در برخی شرکت‌ها و بانک‌های دولتی به صورت مستقیم به افراد فاقد سهام عدالت که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی قرار دارند، واگذار می‌شود.
راهنمای خرید گوشی تا ۱۰ میلیون تومان
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: فکر نمی‌کنم قیمت سکه به ارقام ۱۰ میلیون تومان و یا پایین‌تر برسد زیرا قیمت دلار عامل اصلی در تعیین نرخ طلا و سکه است.
سخنگوی فراجا بیان کرد: سرقت یک آسیب اجتماعی است و برخی افراد برای امرار معاش چاره‌ای جز سرقت ندارد به عنوان مثال معتادان متجاهر چاره‌ای جز سرقت ندارند و از این رو سرقت‌های خرد افزایش یافته و این موضوع باعث تنش‌های اجتماعی و کاهش احساس امنیت می‌شود.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی پنجمین روز مرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تأکید بر ادامه مسیر جهاد و مقاومت تا آزادسازی سرزمین و مقدسات فلسطین، تأکید کرد که اردوگاه جنین همچنان کابوس صهیونیست ها و الگوی مقاومت باقی خواهد ماند.
وزیر ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگاران توضیحاتی درباره حضورش در یک برنامه تلویزیونی و سوالات مجری درمورد پرونده ویلموتس ارائه کرد.
یک کارشناس حقوقی با تاکید بر اینکه حذف فدراسیون‌های بدون رئیس از مجمع کمیته المپیک غیرقانونی است، گفت: این موضوع می‌تواند با واکنش کمیته بین‌المللی المپیک همراه شود.
امروز دو خبر درباره حذف حجم مبنا و تغییراتی در دامنه نوسان رسانه ای شد. در گفتگو با برزو حق شناس از کارشناسان بازار سرمایه به این پرسش پاسخ داده ایم که آیا حذف حجم مبنا و بازتر شدن دامنه نوسان برای بازار سرمایه خوب است یا بد؟
آیین‌نامه اجرایی مربوط به رابطه مالی شرکت ملی نفت ایران و دولت ابلاغ شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ