نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه بودجه سال آینده با معافیت مالیات بر درآمد اشخاص حقیقی تحت عنوان حقوق و مزایا تا سقف ۱۰ میلیون تومان موافقت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر گفت: دانشنامه حقوق بشر اسلامی ظرف یک ماه آینده نهایی و به عنوان معتبرترین اثر حقوق بشری در سال جاری پیگیری می‌شود.
در جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه مهلت تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی صاحبان مشاغل نیز تا ۱۰ تیر ۱۴۰۲ تمدید شد.
محمد شریفی‌مقدم دبیرکل خانه پرستار گفت: سالانه بیش از ۳ هزار پرستار از ایران مهاجرت می‌کنند. پرستاران در بدو ورود به کشور‌های اروپایی ماهانه ۴ هزار دلار معادل ۲۰۰ میلیون تومان ما حقوق می‌گیرند و بعد از چند ماه حقوقشان به ۷ تا ۸ هزار دلار معادل ماهانه ۵۰۰ میلیون تومان ما افزایش پیدا می‌کند. پرستارانی که در کشور ما حقوق اداره کاری یعنی ماهانه ۸ تا ۱۰ میلیون تومان معادل ۲۰۰ دلار بیشتر دریافت نمی‌کنند!
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت حقوق بازنشستگان خبر داد و گفت: حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان تأمین اجتماعی با احتساب مطالبات آنان از ابتدای سال تا ۲۹ اردیبهشت پرداخت می شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: با محاسبات صورت گرفته سازمان تامین اجتماعی تا پایان اردیبهشت ماه بالغ بر ۵۰ همت پرداختی خواهد داشت و حقوق اردیبشهت ماه بازنشستگان تامین اجتماعی با احتساب مطالبات آنان از ابتدای سال تا ۲۹ اردیبهشت پرداخت خواهد شد.
طبق مصوبه مجلس، سقف پاداش قابل پرداخت به گزارشگران فساد در هر پرونده به شخص حقیقی و شخص حقوقی خصوصی به ترتیب ۱۰۰ میلیارد ریال و ۲۰۰ میلیارد ریال است.
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: برخی عوامل باعث شد پرداخت حقوق معلمان با تأخیر مواجه شود اما با پیگیری‌هایی که صورت گرفت امروز قبل از ساعت ۱۴ حقوق معلمان پرداخت می‌شود.
وزیر تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در رابطه با تعیین حداقل حقوق دستمزد کارگری هم کمیته تعیین مصادیق جلسات مختلفی برگزار کرد و هم شورای عالی کار در هفته جاری تشکیل جلسه داد. مشترکات ما بسیار بالا است و چند مبحث مجدد به کارگروه‌های تخصصی واگذار شد و تا پایان هفته اقدامات لازم را انجام خواهند داد و تا اوایل هفته آینده تعیین حداقل حقوق و دستمزد کارگران انجام خواهد شد.
وزیر تعاون و رفاه اجتماعی گفت: جلساتی را با شورای عالی کار برگزار کردیم، بنابراین تا اوایل هفته آینده تعیین حداقل حقوق و دستمزد کارگران انجام خواهد شد.
بلافاصله پس از آغاز حادثه، تیم‌های تخصصی وزارت بهداشت، تحقیقات علمی و میدانی خود را آغاز کردند و در بازه‌های زمانی مختلف، نتایج تحقیقات خود را منتشر کردند. همچنین، وزارت کشور به دستور رئیس جمهور مامور شد تا ابعاد امنیتی و سیاسی ماجرا را به دقت بررسی کرده و گزارش‌های خود در این ارتباط را به صورت شفاف ارائه کند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه بودجه سال آینده با معافیت مالیات بر درآمد اشخاص حقیقی تحت عنوان حقوق و مزایا تا سقف ۱۰ میلیون تومان موافقت کردند.
اپل در سال ۲۰۲۱، سیستم عامل iOS خود را تغییر داد تا امکان ردیابی رفتار کاربران توسط اپلیکیشن‌ها را محدود کند. متا در فوریه سال ۲۰۲۲، پیش بینی کرد که این تغییر، ۱۰ میلیارد دلار به این شرکت ضرر خواهد زد، زیرا تبلیغات هدفمند برای کاربران آیفون را دشوارتر می‌کند. تیم کوک، مدیرعامل اپل به نوبه خود طی سال‌های اخیر، به دفعات مکرر از مدل کسب و کار فیس بوک انتقاد کرده و حریم خصوصی را حقوق بشر شمرده است.
اظهارات رحیمی‌پور مبنی بر ۱۰ برابر شدن حقوق سربازان گرچه بیانگر اقدامات ستادکل نیرو‌های مسلح و همراهی دولت و مجلس شورای اسلامی در افزایش حقوق سربازان است، اما رقم پرداختی به سربازان نشان می‌دهد که همچنان تا رسیدن به آنچه که در قانون خدمت وظیفه عمومی پیش‌بینی شده فاصله وجود دارد.
دکتر علی سالاری معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور گفت: پزشکان خانواده ماهانه ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان حقوق می‌گیرند. بسیاری از پزشکانی که مطب داشتند، اکنون مطب‌شان در حد ۲ تا ۵ بیمار دارد که واقعا اگر عشق و علاقه به پزشکی نباشد، باید مطب‌شان را ببندند. پزشکان اورژانس ما که در بیمارستان‌ها سخت‌ترین کار را انجام داده و بی‌خوابی و محیط طاقت‌فرسا را تحمل کرده و به ارائه خدمت ادامه می‌دهند، درآمدشان در حد حقوقی زیر خط فقر است. اگر خط فقر را ۱۸ میلیون تومان در نظر می‌گیرند، گزارش‌هایی داریم که پزشکان ما ۹ تا ۱۵ تومان حقوق دارند؛ یعنی قاطبه جامعه پزشکی این درآمد‌ها را دارند. حال ممکن است در هر قشری درصد کوچکی سلبریتی هم باشد که درآمد‌های بالا و نجومی هم داشته باشند، اما درست نیست که این درآمد‌ها را به همه آن قشر تعمیم دهیم.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: تا ساعت ۱۴ و ۱۰ دقیقه امروز حکم آموزشیار معلم برای ۷۱۵ هزار نفر و حکم ترمیم حقوق برای ۹۰۰ هزار نفر از پرسنل صادر شده است.
پیش از رقابت های جهانی صربستان، فدراسیون کشتی قول پرداخت حقوق ماهیانه به مدال آوران این رقابت ها تا رقابت های جهانی سال آینده را داده بود.
پیش از رقابت های جهانی صربستان، فدراسیون کشتی قول پرداخت حقوق ماهیانه به مدال آوران این رقابت ها تا رقابت های جهانی سال آینده را داده بود.
اردبیل- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با لایحه دو فوریتی دولت قرار است برای نیمه دوم سال ۲.۵ تا ۲۰ درصد به حقوق کارمندان اضافه شود.
اردبیل- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با لایحه دو فوریتی دولت قرار است برای نیمه دوم سال ۲.۵ تا ۲۰ درصد به حقوق کارکنان اضافه شود.
«عبدالعزیز بن حبتور» ائتلاف متجاوز و سعودی و سازمان ملل را مسئول شکست آتش بس در یمن دانست و تأکید کرد تا زمانی که حقوق ملت یمن تأمین نشود، آتش بس در کار نخواهد بود.
معاون تربیت و آموزش ارتش گفت: اکنون سربازان نیز مانند کارمندان حقوق دریافت کنند به طوری که سربازان با شرایط خدمت در مناطق کمتر بر خوردار و متاهل حدود ۱۰ الی ۱۲ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند.
یکی از آن‌ها می‌گوید: شهادت پرونده‌های ساده‌ای مثل نزاع، طلاق، توهین و... را با ۵۰۰ هزار تومان جمع می‌کنیم، اما وقتی پای پرونده‌های حقوقی و کیفری بزرگ باشد که شهادتمان نقش تعیین‌کننده در سرنوشت افراد داشته باشد، رقم شهادت تا هر رقمی که ما را راضی کند، بالا می‌رود. به‌گفته خودش حتی تجربه دریافت ۵۰ میلیون تومان را هم برای حضور ۱۰ دقیقه‌ای در جلسه دادگاه دارد.
از ۲۹ مرداد تا ۱۰ شهریور مشروط بر پرداخت اصل بدهی مالیاتی تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان برای فعالان حقیقی و تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان برای فعالان حقوقی بخشودگی ۱۰۰ درصد مالیاتی انجام خواهد شد.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد که مقاومت تا دستیابی لبنان به حقوق آبی، نفتی و گازی از مواضع پیشرفته خود عقب نشینی نخواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ