وزیر ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگاران توضیحاتی درباره حضورش در یک برنامه تلویزیونی و سوالات مجری درمورد پرونده ویلموتس ارائه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چندی پیش دیو پولامبو و لزلی تیمبول با رومن فریتز در پادکست RxMuscle-The Truth In Bodybuilding در مورد رژیم غذایی سیب و جراحی‌های تعویض مفصل ران وی صحبت کرده بودند. لزلی که یک روان درمانگر است از رومن پرسید که چگونه پس از جراحی توانست از فاز افسردگی خود خارج شود؟ فریتز در پاسخ می‌گوید: ” تقریبا یک سال نمی‌توانستم بدون لنگی یا درد راه بروم. من بین درد گیر کرده بودم …؛ و دیگران به من می‌گفتند وقتی جراحی می‌کنی، زندگیت به پایان می‌رسد، بنابراین من هم همین حس را در خودم داشتم”.
راجر فدرر اعتراف کرد او و رافائل نادال اسپانیایی در دوران حرفه‌ای‌اش نمی‌توانستند یکدیگر را تحمل کنند.
کاپیتان اسبق تراکتور اکنون با ثبت نام در دانشگاه مدعی است که شرایط بازگشت دوباره‌اش به تبریز فراهم شده اما اکنون با یک مانع بزرگ مواجه شده است: فسخ قرارداد یکطرفه!
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در نشست خبری پیش از بازی فینال جام حذفی از اریک تن هاخ تمجید جالبی داشت.
پس از آن که «عماد» (پسر ۲۴ ساله) به طور ظاهری در حضور قاضی «عارفی‌راد» چگونگی وقوع جنایت و به آتش کشیدن جسد را بازسازی کرد، «ف-ز» نیز مقابل دوربین قوه قضاییه ایستاد و با معرفی کامل خود گفت: نقشه قتل را به طور مشترک طرح کردیم چرا که من دیگر نمی‌توانستم رفتار‌های خشن همسرم را تحمل کنم.
نیکولای پسکوف گفت: من این را وظیفه خود می‌دانستم. باید شرکت می‌کردم. باید به تمام کسانی که در آنجا (جبهه روسیه در اوکراین) حاضر هستند، کمک می‌کردم. نمی‌توانستم بنشینم و ببینم که دوستانم و دیگر مردم به جنگ می‌روند.
سرژیو کنسیسائو، سرمربی پورتو، در نشست خبری این تیم گفت قصد شرکت در این نشست را نداشته و تنها برای احترام به رسانه‌ها و هواداران در سالن کنفرانس حاضر شده است.
فصیحی گفت: وضعیت بقیه بچه‌ها از من بدتر است و نمی‌دانیم چه کار کنیم. مدال که گرفتم خوشحال بودم اما دوست داشتم بقیه هم نتیجه بگیرند. دوست دارم همه با هم خوشحال باشیم. دوره قبل با این دوره خیلی متفاوت بود. بچه‌ها نسبت به امکاناتی که دارند، بهترین نتایج را گرفتند. نتیجه همیشه با امکانات ارتباط مستقیم دارد. هر نتیجه ضعیف نشان از شرایط و امکانات ضعیف دارد. بچه‌ها با انگیزه و استعداد ناب خودشان است که نتیجه می‌گیرند.
آذری جهرمی: سال 98 با تصمیم شورای عالی امنیت ملی قطع شد و بعد هم با تصمیم همان شورا وصل شد. وزیر ارتباطات در تصمیمِ قطع نبود، اما برای تصمیم‌گیری درباره وصل دعوت شد. من با قطع اینترنت مخالف بودم، اما نمی‌توانستم برابر قانون بایستم. موقعی که برای جلسه وصل اینترنت دعوت شدم و حق رأی داشتم، دفاع کردم.
دکتر سیدجواد طباطبایی مثل خیلی از اهالی نظر نمی‌توانست نسبت به جهل بی‌اعتنا باشد؛ به‌ویژه آنجا‌که جهل با مسائلی که به کشورش مربوط می‌شد گره می‌خورد، سخت منقلب می‌شد. اگر آدم‌های بی‌غرضی باشیم و اهل دانایی در نظرمان محترم باشند، می‌توانیم همانند دکتر داوری به‌راحتی از کنار آن تندی و تلخی بگذریم و مهرورزانه بنویسیم: اگر گاهی تلخی و تندی در زبانش می‌بینیم، من آن را بر غیرتی که نسبت به دانایی و تفکر داشت، حمل می‌کنم.
کارل هاینس رومینیگه، نایب رئیس سابق بایرن، در انتخاب بین لیونل مسی و دیگو مارادونا تردید ندارد و گفت که مارادونا بهتر از مسی بود. او برای انتخابش دلیل جالبی هم دارد.
مادر مقتول را قسم می‌دهم به هر آنچه باور دارد به خاطر مادرم من را ببخشد. مادرم زن رنج‌کشیده و تنهایی است. مرگ برای خودم مهم نیست، اینکه مادرم اذیت می‌شود خیلی آزارم می‌دهد.
من وحشت کردم، نمی‌توانستم جلوی اشکم را بگیرم. داشتم نگاه می‌کردم که چگونه کفتار‌ها برای گاز گرفتن پلنگ تلاش می‌کنند. حملات آن‌ها بی امان بود.
چندی قبل زن جوانی به پلیس مراجعه کرد و از سرقت گوشی تلفن همراهش شکایت کرد و گفت: در حال عبور از خیابان بودم که ناگهان مردی به طرفم آمد. او کلاه ورزشی به سر و ماسکی به صورت داشت. کنارم ایستاد و خیلی خونسرد در حالی که چاقویی روی پهلویم قرار داد از من خواست تلفن همراهم را در اختیارش قرار دهم. من که از ترس نمی‌توانستم حتی فریاد بزنم، گوشی را به او دادم و بلافاصله به سمت شمشاد‌ها رفت و بعد هم ناپدید شد.
گئورگی گولسیانی: من هت‌تریک تاریخی ایمون زاید را دیدم و از او الهام گرفتم اما ای کاش دو گلی که زدم به پیروزی می‌انجامید.
متهم گفت: پدرم عضو باند بود. البته باند که نه. اینها رفقای پدرم بودند، یک بار پدرم حین فرار از بلندی پرت شد و پایش شکست. بعد از آن چون لنگ می‌زد و پادرد داشت سرقت‌های سنگین را نمی‌توانست برود، من به جای او رفتم.
متهم گفت: من همیشه بی‌حوصله هستم. نمی‌توانم کار کنم. وقتی خیلی بی‌پول می‌شدم که نمی‌توانستم غذا بخرم، سرقت می‌کردم.
زن جوان گفت: چون زندگی‌ام نمی‌چرخید. من کار طراحی هم می‌کردم، اما با آن نمی‌توانستم هم کرایه خانه بدهم و هم هزینه بچه و خودم را تامین کنم. به همین خاطر وقتی از من مدرکی می‌خواستند جعل می‌کردم و این‌طوری پول درمی‌آوردم.
زن ۴۸ ساله‌ گفت: شب حادثه وقتی از بیرون به خانه بازگشتیم من ماجرای زن غریبه را دوباره پیش کشیدم و از همسرم توضیح خواستم، اما او مانند همیشه موضوع را انکار کرد. واتس اپ را در گوشی تلفن باز کردم و تصاویر را به او نشان دادم! «محمد جواد» که دیگر نمی‌توانست آن عکس‌ها را منکر شود رو به من کرد و با قیافه‌ای حق به جانب گفت: درست است! من آن زن را دوست دارم و تو را نمی‌خواهم! قصد دارم با آن زن برای چهارمین بار ازدواج کنم!
زینت که از درون زیرزمین منزل صدای زن برادرش را شنیده و به ماجرا پی برده بود پنجره زیر زمین را گشود و با چهره‌ای غضب آلود گفت: ۱۳ سال بیشتر نداشتم که به پای این مرد بی مسئولیت سوختم و مدام باردار شدم، اما فرزندانم نابینا بودند چرا که او حتی هزینه آزمایش‌های پزشکی یا حتی مخارج درمان را نمی‌پرداخت به همین دلیل من هم نمی‌توانستم به پزشک مراجعه کنم تا این که سه فرزند نابینا به دنیا آوردم، اما این مرد بی خاصیت مرا به دام مواد افیونی انداخت تا او و فرزندان معلولم را رها نکنم.
متهم که هیچ راهی جز بیان حقیقت نداشت، درباره چگونگی تهیه سلاح و دستبرد مسلحانه در مشهد گفت: مدتی قبل یک دستگاه وانت نیسان به طور اقساطی خریدم تا با آن کار کنم و هزینه‌های زندگی ام تامین شود، اما کار نبود و من هم نمی‌توانستم ماهانه مبلغ دو میلیون تومان اقساط خودرو را بپردازم. این بود که تصمیم گرفتم از طریق سرقت مسلحانه به پول برسم.
مارتین کیون، کاپیتان سابق آرسنال، مدعی شد که اگر هنوز در زمین حضور داشت می‌توانست ارلینگ هالند را متوقف کند.
چند نفر در حج به کرونا مبتلا شدند؟
نبویان: تا به امروز هیچکس حریف این شرکت نشده است؛ پیمانکاران به حاکم تبدیل شده‌اند. نامه‌نگاری‌های صورت گرفته از جانب دبیر شورای عالی امنیت ملی به رئیس جمهور وقت در سال‌های ۹۸ و ۹۹ ناظر بر تعلل و مقاومت دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در راه‌اندازی سامانه‌های مبارزه با قاچاق کالاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ