یک کارشناس حقوقی با تاکید بر اینکه حذف فدراسیون‌های بدون رئیس از مجمع کمیته المپیک غیرقانونی است، گفت: این موضوع می‌تواند با واکنش کمیته بین‌المللی المپیک همراه شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو تیم ملی اسکیت بانوان گفت: به دلیل پیچ خوردگی مچ پا کمیته فنی اسم من را بدون این که اجازه دهند دوباره در تست آمادگی جسمانی شرکت کنم از حضور در بازی های آسیایی خط زدند، در حالی که جزو ۳ نفر برتر بودم.
انتقاد شدید هواداران چلسی از حضور دو بازیکن سابق در مراسم رونمایی از پیراهن جدید تیم باعث شد باشگاه چلسی تصویر آنها را از رونمایی رسمی حذف کند.
سید محمد خاتمی گفت: از جمله عواملی که انتخابات به عنوان مهمترین راه استقرار دموکراسی و نیز مردم سالاری سازگار با دین را از کارآیی انداخته، نظارت استصوابی و رویه‌های غلط در فرآیند انتخابات است که به جای نظارت از موضع دفاع از حق و رأی مردم و ایجاد مانع برای پاگیری و پایداری دیکتاتوری، قیمومیت بر مردم و رأی آنان را تشدید کرده است.
حذف از لیگ قهرمانان اروپا موجب شد مدافع باتجربه چلسی از تصمیمات مدیران این باشگاه انتقاد کند.
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نمونه بارز نخبگانی است که در کشور ما در ۲۰ سال آخر عمر مهجور ماند و بعد از رحلت نیز تلاش عجیبی برای کوبیدن و کوچک جلوه دادن او صورت می‌گیرد. کسانی که از نزدیک با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی آشنا بودند می‌دانند که ایشان علاوه بر اینکه انسان فوق‌العاده‌ای در زمینه‌های مختلف از جمله مدیریت بود، برای اعتلای ایران و نظام جمهوری اسلامی از همه چیز خود گذشت و تمام بی‌مهری‌ها و جفا‌ها را به جان خرید تا ملت ایران سربلند باشد.
مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید فدراسیون فوتبال همکاری لازم برای پرداختی مطالبات رادوشویچ را نداشته است.
بازی های لیگ در این فصل بسیار سخت است و تیم ها فاصله امتیازی کمی نسب به هم دارند اما امیدوارم که در پایان فصل، رتبه خوبی کسب کنیم.
با نگاهی به بازتاب این مسابقات متوجه می‌شویم که کمیت مسابقات با کیفیت آن همخوانی ندارد و معلوم نیست برگزار کنندگان این رقابت‌ها دقیقاً چه هدفی را دنبال کرده‌اند؛ زیرا در نتایج نهایی نام هیچ ورزشکار ایرانی مشاهده نمی‌شود و همه در همان مرحله مقدماتی حذف شده‌اند و فقط یک ورزشکار ایرانی به مرحله دوم صعود کرد که آن هم در این مرحله حذف شد!
هواداران رئال مادرید همچنان از دیدیه دشان به دلیل رفتاری که در جام جهانی قطر با ستاره‌شان کریم بنزما داشت عصبانی هستند و انتقاد آنها به سرمربی فرانسه ادامه دارد.
عبدالکریم حسن به دلیل ارسال یک کامنت در پاسخ به انتقاد یک هوادار قطری، از السد اخراج شد.
در برزیل هنوز حذف از جام جهانی را باور ندارند و تیته را مقصر اصلی ناکامی بزرگ برابر کرواسی در یک چهارم نهایی می دانند.
اسطوره ایرلندی باشگاه منچستریونایتد بعد از حذف برزیل بار دیگر به انتقاد از عملکرد آنها طی دیدارهای گذشته پرداخت.
فهد الهریفی ستاره سابق النصر پس از حذف عربستان از جام جهانی به انتقاد از هروه رنار سرمربی فرانسوی این تیم پرداخت.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه تماشای بازی های ایران در جام جهانی برایش سخت بوده است، بعد از حذف این تیم در جام جهانی از ترکیب کارلوس کی‌روش انتقاد کرد.
نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم اراک بخش اعظمی از سال را در هوای ناپاک تنفس می‌کنند حال اینکه استفاده از هوای پاک حق اولیه هر انسانی است؛ سوخت مازوت از نیروگاه شازند حذف شود.
خبرنگار فرانسوی از تلاش‌ها برای حذف ایران از جام جهانی انتقاد کرد.
یامین پور گفت: دیگر واقعا مانده ام در اینستاگرام چه بنویسم. هرچه می‌نویسیم حذف می‌شود یا صفحات را می‌بندند. یک بار پیج من برای انتشار پرچم ایران بسته شد. به توصیه ادمین‌ها خیلی از واژه‌ها را استفاده نمی‌کنیم که مدارا کنیم و پیج باقی بماند.
وزیر دادگستری مجارستان ضمن انتقاد از رویکرد اتحادیه اروپا می‌گوید این اتحادیه به دنبال حذف تفاوت‌های ملی و منطقه‌ای و ایجاد یک ایدئولوژی واحد است.
در مناظره برنامه شیوه تقی آزاد ارمکی، با اشاره به این‌که جامعه از مجموعه‌ی بحران‌ها خسته شده و حتی شیوه‌ی برگزاری انتخابات آزارنده است، به روش اداره‌ی کشور انتقاد و آن‌را ترویج دهنده‌ی تنهایی عنوان کرد. به گفته‌ی این جامعه‌شناس ایرانیت و اسلامیت به رسمیت شناخته نشده‌اند. او در توضیح حرفش اضافه کرد: «فکر می‌کنیم انقلاب کردیم و اسلام وارد ایران شد و شیعه شدیم! ایران یک پدیده تاریخی‌ست. تاریخمند است. چرا باید از کوروش بترسیم؟ در ایران تاریخ را یک‌وجهی می‌نویسیم.»
صالحی حذف «تعطیلی عید نوروز و عاشورا» را نمادی از «تعصبات ضد ایران» طالبان دانست.
دیگنیتی و فیدلیتی بیشترین تطابق و رضایت در بین بازدیدکنندگان
خاندوزی گفت: دولت تا مطمئن نباشد که شیوه حمایتی به صورت کالابرگ، قابل تعمیم به کل کشور است، فعلاً از شیوه حمایتی قدیم، یعنی واریز وجه به مردم و ۹ دهکی که در مصوبه ستاد اقتصادی دولت ذکر شده، استفاده خواهد کرد.
اولین مراسم اعلام نتایج خودروهای تولید داخل از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو با حضور نمایندگان شرکت های خودروساز و نهادهای نظارتی در شرکت سایپا برگزار شد و برگزیدگان محصولات شرکت های سایپا، ایران خودرو، بهمن موتور، کرمان موتور، مدیران خودرو و آرین موتور مشخص شدند.
«سرمایه سیاسی پیوسته» در ایران معاصر غنایی صدساله دارد. از مشروطیت تاکنون این سرمایه پیوسته است.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی: ما گفتیم ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف می‌شود، اما در مقابل نهاد‌های دامی به وفور در اختیار تولیدکننده قرار می‌گیرد. با وجود این، امروز علاوه بر اینکه ارز حمایتی حذف شده، تحویل نهاده‌های دامی نیز با مشکل روبه روست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ