دبیر شورای امنیت ملی روسیه امروز در سخنانی فاش کرد: آمریکا به اوکراین برای گلوله باران نیروگاه اتمی «زاپروژیا» اطلاعات لازم را می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کره جنوبی مدعی شد که هکرهای کره شمالی قصد داشتند به اطلاعات محرمانه رزمایش این کشور با آمریکا دست یابند که موفق نشدند.
به دلیل یک اشتباه تایپی، میلیون‌ها ایمیل حاوی اطلاعات حساس نظامی آمریکا به یک کشور دیگر ارسال شده است.
یک اشتباه تایپی سبب شده میلیون ها ایمیل ارتش آمریکا که برخی از آنها حاوی اطلاعات بسیار حساس بودند به کشور مالی ارسال شوند.
اداره اطلاعات انرژی آمریکا کل درآمد نفتی ایران در ۵ ماهه نخست سال جاری میلادی را ۱۹ میلیارد دلار برآورد کرده است. این رقم معادل ۶.۵ درصد از کل درآمد نفتی اوپک در این دوره بوده است.
مشاور امنیت ملی آمریکا در تماس تلفنی تندی با مقام امنیتی رژیم صهیونیستی از افشاگری تل‌آویو درباره محتوای مذاکرات غیرمستقیم میان واشنگتن و تهران، ابراز نگرانی کرد.
طبق اطلاعات آمریکا، مشخص نبوده یوگنی پریگوژین، موسس گروه نظامی واگنر چه زمانی حرکت خود را انجام خواهد داد؛ اما به نظر می‌رسید که وی تصمیم خود را پس از اعلام وزارت دفاع روسیه در ۱۰ ژوئن مبنی بر اینکه شرکت‌های نظامی باید تا یک ژوئیه با آن‌ها قرارداد ببندند، اتخاذ کرده است.
داده های خصوصی ۲۳۷ هزار کارمند فعلی و سابق دولت فدرال آمریکا در یک نشتی اطلاعات در وزارت حمل و نقل این کشور فاش شده است.
وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و سرویس امنیت فدرال روسیه (اف‌اس‌بی) را در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. خزانه‌داری آمریکا در این بیانیه که روی وب‌سایت این نهاد آمریکایی قرار گرفته گفته که چهار مقام ارشد سازمان اطلاعات سپاه نیز تحریم شده‌اند.
مدیرعامل شرکت توییتر می‌گوید که دولت آمریکا به اطلاعات کاربران این شبکه اجتماعی، «دسترسی کامل» دارد!
دفتر امنیت دیپلماتیک وزارت امورخارجه آمریکا در بخش موسوم به «پاداش برای عدالت» برای دریافت هر گونه اطلاعات درباره شبکه مالی سپاه پاسداران ایران تا سقف ۱۵ میلیون دلار جایزه در نظر گرفته است.
دفتر امنیت دیپلماتیک وزارت امورخارجه آمریکا در بخش موسوم به «پاداش برای عدالت» برای دریافت هر گونه اطلاعات درباره شبکه مالی سپاه پاسداران ایران تا سقف ۱۵ میلیون دلار جایزه در نظر گرفته است.
چند مقام آمریکایی مدعی شدند که روسیه یا طرفداران آن عامل درز اطلاعات محرمانه ارتش آمریکا هستند.
یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که بالن چینی از مراکز نظامی حساس آمریکا با وجود تمام اقدامات واشنگتن برای ممانعت از فعالیت این بالن، اطلاعات لازم را جمع آوری کرده است.
آمریکا برای دریافت اطلاعات جهت دستگیری اعضای گروه تروریستی الشباب که مسئولیت حمله به پرسنل آمریکایی و کنیایی پایگاه خلیج ماندا را برعهده گرفتند، ۱۰ میلیون دلار جایزه گذاشت.
محققان آلمانی که دستگاه های ثبت اطلاعات بیومتریک در «ای- بی» خریده اند، متوجه  شده اند اطلاعات حساس نظامی آمریکا روی کارت حافظه این دستگاه ها ذخیره شده است.
کاخ سفید اعلام کرد که برای جمع آوری اطلاعات بیشتر درباره اصابت موشک به لهستان، با ورشو در ارتباط است.
قاضی آمریکایی درخواست تجدیدنظر شرکت ای تی اند تی را در مورد حکم محکومیت این شرکت به علت نشت عمدی اطلاعات مالی در بورس وال‌استریت رد کرد.
ناصر کنعانی گفت: اعلام حمایت فوری آمریکا از اتهام واهی دولت آلبانی به جمهوری اسلامی ایران و اقدام سریع بعدی واشنگتن در تحریم مجدد و مکرر وزارت و وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران با توسل به همان اتهام واهی و اثبات نشده، بخوبی گویای آن است که طراح این سناریو نه دولت آلبانی، بلکه دولت آمریکاست.
سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام وزارت خزانه داری آمریکا در تحریم چند باره وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران و وزیر این وزارتخانه را شدیدا محکوم کرد.
وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که وزارت اطلاعات و وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران را تحریم کرده است.
آمریکا به بهانه های واهی نام وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی را در فهرست تحریمی خود جای داد.
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که که برنیاع با مسؤولان آمریکایی از جمله ویلیام برنز رییس «سیا»، کریستوفر ری رییس «اف‌بی‌آی»، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید، لوید آستن وزیر دفاع آمریکا و دیگر مقامات بلندپایه وزارت امورخارجه ایالات متحده دیدار کرده است.
حدود ۱۲۰ هزار شهروند آمریکایی که فرمی مخصوص پرداخت مالیات را پر کرده اند در هفته های آینده احتمالا هشداری از سازمان خدمات درآمد داخلی(IRS) درباره افشا شدن داده هایشان دریافت می کنند.
پارلمان ایالت کالیفرنیا طرحی تصویب کرده که در صورت تبدیل به قانون، هر پزشکی که اطلاعات نادرست درباره بیماری کرونا منتشر کند، مجازات خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ