محققان آلمانی که دستگاه های ثبت اطلاعات بیومتریک در «ای- بی» خریده اند، متوجه  شده اند اطلاعات حساس نظامی آمریکا روی کارت حافظه این دستگاه ها ذخیره شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دستگاه‌ها از اعلام اموال مازاد خودداری می‌کنند؛ اخیرا به بانک‌ها درباره فروش اموال مازاد نامه زدیم. دستگاه‌های نظارتی مانع انجام مولدسازی نیستند.
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه ها از قانون فروش فضاهای مازاد استفاده نکردند.
همۀ واحد‌های صنعتیِ مستقر در میدان میوه‌و‌تره‌بار تهران که اشتغال به تولید و فروش آب‌انگور و تغییر کاربری دارند باید دستگاه‌های آب‌گیری را جمع کنند و به شغل اصلی (حق‌العمل‌کاری میوه‌وتره‌بار) برگردند.
پس از تذکر به دستگاه‌های متخلف، به خودروسازان هم مجدداً ابلاغ گردید براساس ابلاغیه و دستور ریاست محترم جمهور از اسفندماه ۱۴۰۰، تحت هیچ شرایطی حق واگذاری بی ضابطه خودرو به مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی در سه قوه و یا سایر اشخاص حقیقی یا حقوقی خصوصی را مغایر با روال عادی فروش به آحاد مردم ندارند و از وزیر وقت صمت هم خواسته شد ضمن توقف تفاهم نامه های خودروسازان با دستگاه‌های اجرایی نظارت مضاعف و جدی‌تری داشته باشند
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (چهارشنبه) مجلس و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۱۴۰۲، بند د تبصره ۱۹ لایحه را به تصویب رساندند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه، 10 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 10 دقیقه با حضور بیش از دوسوم نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می پردازند
نماینده مردم بافق در مجلس گفت: سران قوا اخیراً سازوکاری برای فروش اموال مازاد دستگاه‌های دولتی تعیین کرد و امروز هم مجلس مصوبه‌ای در این باره داشت و باید گفت کدام مبنای عمل است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای به دستگاه‌های اجرایی مجوز فروش املاک مازاد خود را دادند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای به دستگاه‌های اجرایی مجوز فروش املاک مازاد خود را دادند.
با توجه به اینکه اخیرا موضوع فروش خارج از ضابطه خودرو به دستگاه های دولتی مطرح شده، رئیس جمهوری امروز مجدد بر ممنوعیت این نوع فروش ها تاکید و اعلام کرد که فروش خارج از ضابطه خودرو تخلف است.
مجید عشقی گفت: متاسفانه برخی از سیاست‌گذاری‌ها باعث شده تا سرمایه‌گذاری به شدت کمرنگ‌تر از گذشته شود و افراد به جهت دریافت سود به دنبال خرید اقلام و فروش سریع آن باشند. سیاست‌گذاری‌ها افراد را به سوداگری سوق می‌دهد و این در حالی بوده که دیدگاه‌های کوتاه مدت در سرمایه‌گذاری خطر بزرگی را به بار می‌آورد. ورود سلیقه‌ای دستگاه‌های نظارتی در چرخه‌ها و تصمیمات اقتصادی می‌تواند بسیار آسیب‌زا باشد، اگر خواهان جبران و ایجاد ثبات هستیم باید بستر کسب سود را برای سرمایه‌گذارانی که به بخش واقعی اقتصاد و بازار سهام ورود کرده‌اند، حمایت کنیم.
سامسونگ اعلام کرد دستگاه‌های که ظرفیت ذخیره‌سازی بیشتری دارند، به روند بهبود فروش در نیمه دوم سال کمک خواهند کرد، اما هشدار داد درآمد در سه ماهه فعلی، احتمالا کاهش پیدا می‌کند و نرخ استفاده از کارخانه در کسب و کار تولید قراردادی تراشه این شرکت کاهش خواهد یافت.
در نمایشگاه تستا ۱۴۰۱ که همزمان با هفته پژوهش و فناوری و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد، ۵۲۵ تفاهم‌نامه فروش محصول و خدمات منعقد شد.
زیر مجموعه اپل در ژاپن باید برای فروش عمده آیفون و سایر دستگاه های اپل به گردشگران خارجی ۱۳ میلیارد ین (۹۸ میلیون دلار) مالیات اضافی به دولت این کشور پرداخت کند.
مشهد ـ شهردار منطقه ۱۰ مشهد گفت: پدیده بام فروشی ناشی از ضعف در نظارت‌های دستگاههای اجرایی است و این موضوع در نواحی حاشیه شهر در حال رشد و گسترش است.
هیأت وزیران آیین‌نامه اجرایی جزء (۱) بند (ز) تبصره ۱۹ ماده واحده قانون بودجه ۱۴۰۱ را که مربوط به فروش نفت از سوی اشخاص مورد تأیید دستگاه‌های اجرایی می‌شود، ابلاغ کرد.
غریب‌آبادی گفت: اینستاگرام در هفت هفته اخیر میلیون‌ها پست و هزاران صفحه باز کرده است. دستگاه‌های ذیربط در جمهوری اسلامی ایران، تمام مستندات این موضوع را مبنی بر ترویج خشونت، تبلیغ فروش سلاح گرم، تشویق مردم به ریختن در خیابان‌ها و تخریب اموال عمومی و خصوصی جمع آوری کرده اند.
یک سال از ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت می‌گذرد؛ با مروری بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی می‌توان دریافت وضعیت اجرای این قانون به کجا رسیده و کدام سازمان‌ها در اجرا ناکارآمد بودند.
یک سال از ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت می‌گذرد؛ با مروری بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی می‌توان دریافت وضعیت اجرای این قانون به کجا رسیده و کدام سازمان‌ها در اجرا ناکارآمد بودند.
رئیس جمهور همه دستگاه‌های دولتی را مکلف کرد در زمینه تهیه فهرست اموال مازاد و دارایی‌های غیرمولد خود و برنامه‌ریزی برای فروش و مولدسازی این دارایی‌ها با جدیت و سرعت بیشتری عمل کنند.
هیئت دولت درباره اصلاح نظام بودجه ریزی کشور مقرر کرد دستگاه‌های اجرایی تمامی درآمدهای حاصل از فروش و خدمات و سایر وجوه عمومی را از مبدأ وصول به نام خزانه‌­داری کل واریز کنند.
گزارش سازمان برنامه از عملکرد منابع و مصارف بودجه در ۵ ماه اول سال جاری در ستاد اقتصادی ارائه و دستگاه‌های دولتی مکلف شدند در حوزه‌های مرتبط با فروش اموال و سهام پیگیری جدی تر به عمل آورند.
اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران موفق به اخذ تعداد ۱۷ مورد مجوز فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان تهران شد که جهت اجرا به دستگاه های مربوط ابلاغ شده است.
تمام وجوه واریزی به حساب های بانکی تجاری از تمام طرق از جمله درگاه های الکترونیکی پرداخت، دستگاه های کارتخوان، کارت به کارت، ساتنا، پایا به عنوان فروش تلقی شده و مبنای محاسبات مالیاتی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ