دفتر امنیت دیپلماتیک وزارت امورخارجه آمریکا در بخش موسوم به «پاداش برای عدالت» برای دریافت هر گونه اطلاعات درباره شبکه مالی سپاه پاسداران ایران تا سقف ۱۵ میلیون دلار جایزه در نظر گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جود بلینگام در دیدار مقابل آلمریا یک مرتبه دیگر موفق به گلزنی شد و این بار تیمش را پیش انداخت.
باشگاه سیتی بابت قهرمانی در سوپرجام فوتبال اروپا جایزه مالی خوبی به جیب می زند.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، از این که به عنوان بهترین بازیکن دیدار فینال جام باشگاه‌های عرب انتخاب نشد عصبانی شد.
دو بازیکن ایران که در تیم رویایی مسابقات قهرمانی جهان قرار گرفتند، حس خاصی به جوایز فردی خود ندارند.
نوبو کاواکامی، موسس شرکت رسانه‌ای و مخابراتی ژاپنی DWANGO جایزه‌ای یک میلیون دلاری را برای اولین نفری که موفق به نوشتن مقاله‌ای که نشان‌دهنده نقض ذاتی اثبات موچیزوکی شود، تعیین کرده است.
مقامات ایالت تگزاس آمریکا برای کمک به پیدا کردن محل اختفای مظنون تیراندازی روز شنبه که به کشته شدن ۵ نفر منجر شد، ۸۰ هزار دلار جایزه تعیین کردند.
هادی چوپان، قهرمان مستر المپیا ۲۰۲۲ به عنوان برترین ورزشکار مرد ایران با رای مردم انتخاب شد. او این عنوان را بالاتر از مهدی طارمی کسب کرد تا عنوان تاریخی ایران در خاک آمریکا دیده شود
دفتر امنیت دیپلماتیک وزارت امورخارجه آمریکا در بخش موسوم به «پاداش برای عدالت» برای دریافت هر گونه اطلاعات درباره شبکه مالی سپاه پاسداران ایران تا سقف ۱۵ میلیون دلار جایزه در نظر گرفته است.
سایت جامعه اخترشناسی آمریکا در سایت خود تصاویر برندگان این جایزه در سال‌های اخیرا را منتشر کرده که نام شعله نیکزاد نیز در لیست فرد برنده این جایزه در سال ۲۰۲۳ قرار دارد.
سایت جامعه اخترشناسی آمریکا در سایت خود تصاویر برندگان این جایزه در سال‌های اخیرا را منتشر کرده که نام شعله نیکزاد نیز در لیست فرد برنده این جایزه در سال ۲۰۲۳ قرار دارد.
کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی اعلام کرد که ورزشگاه ماراکانا در شهر ریودوژانیرو برزیل میزبان فینال کوپا لیبرتادورس ۲۰۲۳ خواهد بود.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه، اظهارات وزارت خارجه آمریکا را در خصوص اعطای جایزه صلح نوبل به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، به سخره گرفت.
آمریکا برای دریافت اطلاعات جهت دستگیری اعضای گروه تروریستی الشباب که مسئولیت حمله به پرسنل آمریکایی و کنیایی پایگاه خلیج ماندا را برعهده گرفتند، ۱۰ میلیون دلار جایزه گذاشت.
تیم‌های اول تا سوم جام جهانی کشتی آزاد در مجموع ۱۰۰ هزار فرانک سوییس به عنوان جایزه دریافت خواهند کرد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: اگر تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم فوتبال آمریکا برنده شوند و مرحله بعد برود جایزه ای از سوی مدیریت شهری به آنها اعطا خواهد شد.
اعزام چهار آزادکار عنواندار و ملی پوش کشورمان به رقابتهای جایزه بزرگ قرقیزستان به دلیل برگزاری جام جهانی آمریکا به تعویق افتاد.
برگزاری چند مسابقه دوستانه با جایزه دلاری بین ستارگان کشتی ایران و چندین قهرمان سرشناس کشتی جهان در قرقیزستان به بعد از مسابقات جام جهانی آمریکا موکول شد.
دختر رئیس جمهور پیشین آمریکا به همراه خانواده خود برای بازدید از اهرام جیزه به مصر سفر کرده است.
بن برنانکه رئیس پیشین فدرال رزرو آمریکا به همراه داگلاس دایموند و فیلیپ دیبویچ به عنوان برندگان نوبل اقتصاد ۲۰۲۲ انتخاب شدند. هر سه برنده نوبل اقتصاد امسال نیز آمریکایی هستند. انتخاب اقتصاددان‌های آمریکایی تقریبا به یک سنت در اعطای جوایز نوبل تبدیل شده است.
جایزه نوبل شیمی ۲۰۲۲ به کارولین آر برتوزی؛ مورتن ملدال و کارل بری شارپلس، از مؤسسه تحقیقاتی اسکریپس آمریکا به پاس تلاش‌هایشان برای توسعه ساختار عملکردی شیمی و شیمی بیواورتوگونال اهدا شد.
سراج الدین حقانی سالهاست تحت تعقیب اف بی‌آی قرار دارد و جایزه ۱۰ میلیون دلاری برای دستگیری‌اش تعیین شده است.
در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم کوتاه ۴۵۳۲ فیلم از ۱۲۸ کشور جهان حضور دارند. این فیلم‌ها به ترتیب بیشتر از هند، اسپانیا، برزیل و آمریکا و... هستند. فیلم منتخب جایزه بزرگ نیز باید یکم تا پانزدهم اکتبر هر سال به اسکار اعلام شود.
هیات ملی نقد آمریکا دقایقی پیش (۲ دسامبر) بهترین های سال ۲۰۲۱ میلادی را در حالی انتخاب کرد که جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم خارجی به فیلم «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی رسید.
پیش از این نیز «قهرمان» برنده دو جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم بین‌المللی از سوی هیئت ملی نقد آمریکا شده بود. فیلم‌های «ماشین من را بران»، «فرار»، «دست خدا» و «بدترین آدم دنیا» دیگر کاندیداهای این بخش از سوى انجمن منتقدان هالیوود هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ