دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز در بیانیه ای اعلام کرد: مسکو به طور کامل در کنار صربستان ایستاده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان فضایی روسیه اعلام کرد ماموریت لونا ۲۵ به طور موفقیت آمیز به مدار ماه رسیده و به نظر می رسد فضاپیما در وضعیت مناسبی است.
عراقچی گفت: روسیه در اوکراین اشتباه زیاد کرده است یا آمریکا را ببینید در عراق چقدر اشتباه کرده است! این طور نیست که پشت میز مذاکره بنشینیم و تصور کنیم مذاکرات را از قبل باختیم! این کتاب ارزش مطالعه دارد و فصل اول و دوم را بسیار توصیه می‌کنم و باقی فصل‌ها برای دروس و رشته‌های تخصصی مفید است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد فنلاند پس از پیوستن به ناتو، از سیاست‌های این ائتلاف نظامی به طور کامل پیروی می‌کند.
وزیر خارجه روسیه گفت: تا زمانی که غرب به طور هدفمند امنیت روسیه را تهدید کند و سلاح‌های مرگبار را به اوکراین بفرستد، روسیه نمی‌تواند رویکرد خود را در مورد عملیات ویژه تغییر دهد.
فدراسیون جهانی والیبال روسیه را از رنکینگ خود به طور کامل حذف کرد.
سامانه دفاع موشکی اس ۳۵۰ روسیه برای نخستین بار توانست به طور کاملا خودکار و بدون دخالت انسانی، ضمن رصد و رهگیری یک جنگنده متخاصم که متعلق به ارتش اوکراین بوده، آن را ساقط کند.
سامانه دفاع موشکی اس ۳۵۰ روسیه برای نخستین بار توانست به طور کاملا خودکار و بدون دخالت انسانی، ضمن رصد و رهگیری یک جنگنده متخاصم که متعلق به ارتش اوکراین بوده، آن را ساقط کند.
پریگوژین در پیام ویدیویی منتشر شده در تلگرام گفت: از ظهر ۲۰ می ۲۰۲۳، "آرتیوموفسک" (نام روسی باخموت) به طور کامل گرفته شد.
معاون نخست‌وزیر روسیه طی مصاحبه‌ای با شبکه یک تلویزیون این کشور، گفت: روسیه می‌خواهد در فروش نفت و گاز خود از ارزهای ملی استفاده کند و دلار و یورو را به طور کامل کنار بگذارد.
یک هواپیمای بدون سرنشین ارتش اوکراین تصاویری از وضعیت شهر جنگ‌زده باهموت در شرق اوکراین را ضبط کرده است. این فیلم که در ۲۴ مارس منتشر شد، ویرانی عظیم در یک منطقه مسکونی در شهر محاصره شده باهموت در منطقه دونتسک را نشان می‌دهد. باهموت هدف اصلی روسیه است، زیرا تلاش می‌کند تا منطقه صنعتی دونباس اوکراین را به طور کامل تصرف کند. در یک مقطع، فرماندهان روس ابراز اطمینان کردند که شهر به زودی سقوط خواهد کرد، اما چنین ادعا‌هایی در بحبوحه نبرد‌های سنگین پایان یافت.
در حالی که برخی رسانه‌های محلی در شهر سنت پترزبورگ از برخاستن جنگنده‌ها بر فراز این شهر در شمال روسیه خبر دادند، اعلام شد که حریم هوایی این شهر به دلایل نامعلوم به طور کامل بسته شده است.
کمیسیون اروپا به طور رسمی برای سوخت دیزلی(گازوئیل) و فرآورده‌های نفتی دارای تخفیف روسیه، به ازای هر بشکه به ترتیب سقف قیمت ۱۰۰ و ۴۵ دلار تعیین و تصویب کرد.
کمیسیون اروپا به طور رسمی برای سوخت دیزلی(گازوئیل) و فرآورده‌های نفتی دارای تخفیف روسیه، به ازای هر بشکه به ترتیب سقف قیمت ۱۰۰ و ۴۵ دلار تعیین و تصویب کرد.
کارشناس انرژی گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است از پنجم فوریه صادرات گاز روسیه به اروپا به طور کامل قطع شود. این اقدام قطعاً اروپا را با کمبود و مشکلات زیادی مواجه خواهد کرد. اثرات این کمبود در بخش‌های مختلف از جمله تجاری، خانگی و... مشهود است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد نیروهای این کشور موفق شدند کنترل شهر سولیدار را به طور کامل از دست نیروهای اوکراینی خارج کنند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز در واکنش به توافقنامه مشترک میان اتحادیه اروپا و ناتو اعلام کرد: بیانیه مشترک همکاری میان این دو نشان می دهد که «اتحادیه اروپا به طور کامل تابع اهداف ناتو است»
شرکت انرژی اوکراین اعلام کرد: شبکه برق کشور پس از حملات تروریستی روسیه هنوز نمی‌تواند به طور کامل فعالیت خود را از سر بگیرد.
دولت انگلیس اعلام کرد که از یک ژانویه سال ۲۰۲۳ واردات گاز طبیعی مایع‌شده، LNG از روسیه را به طور کامل تحریم می‌کند.
رئیس شورای امنیت ملی اوکراین می‌گوید که زبان روسی باید به طور کامل از قلمرو اوکراین حذف شود.
رئیس شورای امنیت ملی اوکراین می‌گوید که زبان روسی باید به طور کامل از قلمرو اوکراین حذف شود.
وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه ای تصریح کرد: مسکو به اصل غیرقابل قبول بودن آغاز جنگ هسته‌ای به طور کامل پایبند است.
رزمری دی‌کارلو گفت که سازمان ملل به طور کامل به حاکمیت، وحدت، استقلال و تمامیت ارضی اوکراین متعهد است و از روسیه خواست که طبق قوانین بین‌المللی به قوانین اوکراین در سرزمین‌هایی که تحت کنترل گرفته احترام بگذارد.
روسیه برای نخستین بار به طور علنی به ادعای اوکراین درباره جنایات جنگی مسکو در شهر ایزیوم، واکنش نشان داد.
شرکت گازپروم روسیه اعلام کرد که صادرات گاز به اروپا را از طریق خط گاز نورد استریم 1 به طور کامل متوقف کرد.
«جرمی فلمینگ» در مقاله‌ای در نشریه «اکونومیست» با بیان این که هر دو کشور از قابلیت‌های سایبری خود در جنگ اوکراین استفاده کرده‌اند و مدعی شد: تاکنون، رئیس‌جمهور پوتین به طور کامل در جنگ اطلاعاتی در اوکراین و غرب شکست خورده است. اگرچه این دلیلی برای خوشحالی است، نباید این را دست کم بگیریم که چگونه پخش اطلاعات نادرست توسط روسیه در سایر نقاط جهان نقش ایفا می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ