در حالی که برخی رسانه‌های محلی در شهر سنت پترزبورگ از برخاستن جنگنده‌ها بر فراز این شهر در شمال روسیه خبر دادند، اعلام شد که حریم هوایی این شهر به دلایل نامعلوم به طور کامل بسته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه تراکتور تاکید کرد مشکل پرداخت مطالبات بازیکن خارجی این تیم حل شده و مشکلی برای حضور در اولین دیدار لیگ برتر وجود ندارد.
پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال با رای کمیته تعیین وضعیت فدراسیون به دلیل بدهی به بازیکنان مسدود شده است.
نشریه اسپانیایی کادنا سر اعلام کرد که قاضی دادگاه تصمیم به رد پرونده سرخیو ریکو گرفته است.
پرونده کیفری تنیسور مشهور روسی در فرانسه بسته شد.
در آستانه ۱۲۷مین سالروز ترور ناصرالدین شاه نوشته شدن نام شاه‌شهید برروی سنگ‌های کف حرم عبدالعظیم، به مانند سایر مدفونین آنجا به نتیجه رسیده و نام او بر تهی‌گورش نقش بسته شد.
وزارت اقتصاد و دارایی اعلام کرد: از ۶۵۷دستگاه اجرایی که باوجود پیوستن به حساب واحد خزانه،نزد سایربانک‌ها حساب فرعی دارند،۲۹۷ دستگاه اجرایی نسبت به بستن تمام حساب‌های غیرمجازخوداقدام کرده اند
کنعانی درباره موضوع بسته شدن سفارت انگلیس در ایران عنوان کرد: این خبر را تکذیب می‌کنم.
بنا به گزارش‌ها دلیل بسته شدن حریم هوایی ایالت مونتانا و سپس دریاچه میشیگان در روز‌های شنبه و یکشنبه پرواز همین «شیء ناشناس» بود. علت بسته شدن حریم هوایی ایالت مونتانا «اختلال در رادار» ذکر شده بود.
بر اساس این گزارش، امروز پرواز تهران - کیش این شرکت هواپیمایی لغو شد و مسافرانی که هتل رزرو کرده بودند بدون پرواز ماندند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی سی امین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
وزارت امور خارجه فرانسه: این موسسه یک مرکز فرهنگ و بحث است که در سال ۱۹۸۳ با ادغام هیئت باستان‌شناسی فرانسه در ایران، که خود در سال ۱۸۹۷ تاسیس شده بود و موسسه فرانسوی مطالعات ایرانی در تهران، که در سال ۱۹۴۷ توسط هانری کوربین تأسیس شده، ایجاد شد.
در هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر کشتی آزاد، چهار تیم مدعی که صعودشان به مرحله بعدی قطعی شده و قهرمان از بین آنها مشخص خواهد شد، در قائمشهر و رامسر با هم رودررو می‌شوند.
مدیرکل بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام کرد: از هیئت امنای بقاع متبرکه خواسته شده به لحاظ حفظ هرچه بیشتر امنیت و جان مردم با هماهنگی دستگاه‌های امنیتی، تدابیر بیشتر درخصوص مسائل امنیتی و کنترل اوضاع در نظر بگیرند.
منابع خبری از بسته شدن تنگه داردانل در ترکیه درپی مه غلیظ و شرایط نامساعد جوی خبر دادند.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با وزیر امور خارجه پرتغال، بر ضرورت بسته شدن پرونده‌های اتهامی آژانس علیه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.
رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور اجرای عملیات کارگاهی در محور هراز محدوده پیچ ابتهاج، این محور از ساعت ۷ روز یکشنبه ۲۴ مهرماه تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۷ مهرماه مسدود است.
بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تیم فوتبال استقلال ارتباطی به سرمربی سابق این تیم ندارد.
مهاجم سابق مس کرمان بخاطر فسخ یک طرفه قراردادش اقدام به شکایت از این باشگاه کرد.
سفیر ایران در عراق اظهار کرد: در حال رایزنی هستیم تا مشکل تردد در مرز خسروی حل شود و زائران بتوانند بار دیگر از این مرز برای تردد به عراق استفاده کنند.
منابع عراقی از فرود آمدن بالگرد نظامی در سفارت آمریکا در بغداد و برخاستن دود از منطقه سبز و بسته شدن دربهای حرم کاظمین خبر دادند.
منابع عراقی از فرود آمدن بالگرد نظامی در سفارت آمریکا در بغداد و برخاستن دود از منطقه سبز و بسته شدن دربهای حرم کاظمین خبر دادند.
ارسلان مطهری بازیکنان جنجالی این روزهای فوتبال ایران، از روز گذشته به تمرینات استقلال بازگشته است.
نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: مهمترین خواسته ایران بسته شدن پرونده PMD است و باید این اتهامات واهی که مسئله هسته ای ایران نظامی است بسته شود زیرا ایران همواره اعلام کرده است که مسئله هسته ای خود یک مسئله صلح آمیز است.
میزان افزایش حقوق معلمان با اجرای قانون رتبه‌بندی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ