وزیر خارجه روسیه گفت: تا زمانی که غرب به طور هدفمند امنیت روسیه را تهدید کند و سلاح‌های مرگبار را به اوکراین بفرستد، روسیه نمی‌تواند رویکرد خود را در مورد عملیات ویژه تغییر دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور صربستان می‌گوید که تمام تلاش‌های غرب برای کمک به پیروزی اوکراین بر روسیه در میدان نبرد، بی‌حاصل است.
یک سناتور آمریکایی اذعان کرد که علیرغم کمک‌های نظامی فراوان غرب به اوکراین، این کشور شانسی برای پیروزی در نبرد با روسیه ندارد.
شمشیربازان روسی نمی‌تواند در مراحل مختلف جام جهانی به میزبانی کشورهای ترکیه، امارات و چین شرکت کنند.
مدیر اطلاعات ملی آمریکا امروز در سخنانی اذعان کرد: آمریکا نمی‌تواند از نزدیک شدن بیشتر روابط میان چین و روسیه جلوگیری کند.
سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه اعلام کرد: آمریکا ارقام ساختگی درباره شمار تلفات نظامی روسیه در جنگ اوکراین مطرح می‌کند.
متحدان آمریکا می‌گویند ممنوعیت کامل صادرات به روسیه نمی‌تواند به راحتی و بدون تبعات اجرایی شود.
وزیر خارجه آلمان اعلام کرد که این کشور به حمایت‌های خود از اوکراین در نبرد با روسیه ادامه می‌دهد.
این پرنده مجهز به تجیهزات به روز شناسایی است و با تکیه بر هوش مصنوعی می‌تواند دست به عملیات بزند. پیش از این تصویری از این پرنده در حال پرواز کنار سوخو ۵۷ در رسانه‌ها منتشر شده بود.
این موشک بالستیک کوتاه برد در ترکیب با کشنده برپاگر پرتابگر (TEL) در صورت عملیاتی بودن رقیبی برای موشک مشهور اسکندر روسیه به شمار می‌رود. هر کشنده پرتابگر گروم - ۲ می‌تواند دو موشک حمل کند.
نشریه بلومبرگ در گزارشی اعلام کرد علی‌رغم ۱۰ دور تحریم علیه مسکو، اتحادیه اروپا همچنان نتوانسته بخش زیادی از دارایی‌های خارجی روسیه را در اروپا کشف و بلوکه کند.
مربی سابق تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: انجام کاری که بعضی از بازیکنان ایران قبل از مسابقات انجام می‌دهند در روسیه غیر قابل تصور است!
کاموف ۵۲ با پروانه‌های اصلی خاصش و بیشینه وزن برخاست ۱۲ تن می‌تواند به حداکثر سرعت ۳۵۰ کیلومتر در ساعت برسد و ۴۶۰ کیلومتر برد عملیاتی دارد. این پرنده تهاجمی یک توپ ۳۰ میلی‌متری مجهز است و میزان قابل توجهی سلاح در زیر چهار جایگاه نصب شده زیر بالچه‌هایش حمل می‌کند.
وزیر نفت پاکستان طی مصاحبه‌ای گفت که تحریم‌ها نمی‌تواند جلوی خرید نفت روسیه توسط اسلام‌آباد را بگیرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز تأکید کرد: ایتالیا موضع تهاجمی ضدروسی دارد و نمی‌تواند میانجی میان روسیه و اوکراین باشد.
زن شماره ۱۰ شطرنج جهان به دلیل اینکه نمی‌تواند با پرچم روسیه در مسابقات جهانی شرکت کند، می‌خواهد پرچم خود را تغییر دهد.
هماهنگ‌کننده روابط راهبردی در شورای امنیت ملی آمریکا اذعان کرد که آمریکا نمی‌تواند ارسال موشک‌های بالستیک به روسیه برای استفاده علیه اوکراین را تایید کند.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز در جمع خبرنگاران اعلام کرد: اوکراین نمی‌تواند و نمی‌خواهد مذاکره کند.
سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید واشنگتن نمی‌تواند از مسئولیت تداوم جنگ اوکراین و کشتن افراد بی‌گناه شانه خالی کند.
شرکت انرژی اوکراین اعلام کرد: شبکه برق کشور پس از حملات تروریستی روسیه هنوز نمی‌تواند به طور کامل فعالیت خود را از سر بگیرد.
وزیر خارجه روسیه می‌گوید که هیچ‌کس نمی‌تواند اقتصاد روسیه را متوقف یا ثبات سیاسی این کشور را تضعیف کند.
معاون اول رئیس جمهور و نخست وزیر روسیه بر لزوم سرعت بخشیدن به روند توسعه همکاری های تهران-مسکو و رفع موانع پیش روی گسترش روابط تجاری و اقتصادی فیمابین تاکید کردند.
وزارت امور خارجه ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که این کشور نمی‌تواند الحاق دونتسک، لوهانسک، خرسون و زاپروژیا به روسیه را به رسمیت بشناسد.
سفیر روسیه در واشنگتن گفت که مسکو کسی را تهدید نمی‌کند اما اگر مجبور به استفاده از سلاح اتمی بشود، آمریکا نمی‌تواند پشت اقیانوس پناه بگیرد.
استولتنبرگ در ادامه افزود، ناتو با «نگرانی شدید» گزارش‌های دریای بالتیک در مورد بروز نشتی در خطوط لوله گاز نورد استریم روسیه را دنبال می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ