شرکت گازپروم روسیه اعلام کرد که صادرات گاز به اروپا را از طریق خط گاز نورد استریم 1 به طور کامل متوقف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت گازپروم روسیه فوتبال کرواسی را هدف گرفته و قصد سرمایه‌گذاری گسترده در فوتبال باشگاهی این کشور دارد.
یوگنی پریگوژین، مدیر گروه نظامی واگنر، آخر ماه آوریل، وجود سه گروه به نام‌های فلیم (شعله)، استریم (جریان) و تورچ (مشعل) را تایید کرد. از ابتدای سال میلادی جاری گازپروم، ارتش خصوصی خود را تشکیل داده است.
رسانه‌های اتریشی گزارش دادند که قرار است دارایی‌های شرکت زیر مجموعه گازپروم روسیه در این کشور به مزایده گذاشته شود.
شرکت بزرگ گازی روسیه اعلام کرد با توجه به رشد تقاضا در کشورهای آسیایی، این قاره می تواند مقصد خوبی برای گاز صادراتی روسیه باشد.
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که شرکت بزرگ گازی این کشور (گاز پروم) با وجود تحریم های غرب، قراردادهای زیادی برای انجام دارد.
«یوری ورونوف»، ۶۱ ساله، تاجر و رئیس یک شرکت شریک گروه گازپروم بود. جسد او در استخری در محل اقامتش در سن پترزبورگ با یک گلوله در سر، و یک اسلحه در پایین استخر پیدا شد.
«یوری ورونوف»، ۶۱ ساله، تاجر و رئیس یک شرکت شریک گروه گازپروم بود. جسد او در استخری در محل اقامتش در سن پترزبورگ با یک گلوله در سر، و یک اسلحه در پایین استخر پیدا شد.
شرکت گازپروم روسیه اعلام کرد صادرات گاز خود را به چین افزایش داده است.
جسد "یوری ورونوف" ۶۱ ساله مدیر حمل و نقل گازپروم در استخر شنای او پیدا شد. پس از آن "الکساندر ساببوتین" میلیاردر ۴۳ ساله در ماه مه درگذشت. گمان می‌رود که این مدیر ارشد سابق لوک اویل با سم وزغ مسموم شده باشد که منجر به بروز حمله قلبی شد. "یوگنی پالانت" مولتی میلیونر اوکراینی، ۴۷ ساله، و همسرش "اولگا پالانت" ۵۰ ساله، آخرین قربانیان این کارزار جنایت بودند
اورال اوفا که روند خوبی را پشت سر می گذارد شب گذشته موفق شد گازپروم را شکست دهد.
با گسترش دیپلماسی انرژی ایران در منطقه، تاکنون ۶.۵ میلیارد دلار از تفاهم‌نامه بین ایران و گازپروم روسیه تبدیل به قرارداد شده است.
جواد اوجی وزیر نفت در هیأت دولت در جمع خبرنگاران گفت: تفاهم‌نامه‌ای نزدیک به ۴۰ میلیارد دلار با شرکت «گاز پروم» امضا کرده‌ایم که یکی از شرکت‌های بزرگ دنیاست.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ایران گفت:حدود ۶.۵ میلیارد دلار از تفاهم‌نامه با شرکت گازپروم روسیه تبدیل به قرارداد شده است.
رئیس شرکت گازپروم روسیه تأکید کرد اقدام کشورهای اروپایی به تعیین سقف قیمت برای نفت روسیه، نقض قراردهای دوطرفه است و موجب می‌شود روسیه نیز عرضه نفت به اروپا را متوقف کند.
شرکت روسی گازپروم با هشدار به مولداوی بدلیل انباشت بدهی، این کشور را تهدید به قطع صدور گاز کرد.
شرکت روسی گاز پروم می گوید تا زمان رفع کامل نقایص خطوط لوله، کار انتقال گاز به اروپا به جریان نمی افتد.
طبق گزارش رویترز، ظرفیت صدور گاز نورد استریم ۱ را در ماه ژوئن به ۴۰ درصد کاهش داده بود و در ماه جولای این رقم به ۲۰ درصد رسیده بود.
شرکت گاز پروم روسیه انتقال گاز به اروپا را از طریق یکی از خطوط اصلی خود قطع کرد.
گازپروم می‌گوید خط لوله نورد استریم ۱ از ۳۱ اوت به مدت ۴ روز از مدار خارج خواهد شد و از این رو جریان گاز به اروپا در این مدت متوقف خواهد شد.
شرکت گازپروم روسیه از توقف انتقال گاز از خط لوله نورداستریم به مدت سه روز به دلیل عملیات مراقبت و نگهداری خبر داد.
شرکت دولتی گاز روسیه (گازپروم) اعلام کرد که بهای گاز در اروپا در زمستان سال جاری، ۶۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.
شرکت کینگدام هولدینگ در گروه‌های انرژی گازپروم، روس‌نفت و لوک اویل روسیه سرمایه‌گذاری کرده است.
«تاماس منچر» نماینده وزارت خارجه مجارستان روز شنبه اعلام کرد که شرکت انرژی روسی گازپروم عرضه گاز اضافی به مجارستان به اندازه ۲.۶ میلیون متر مکعب در روز را آغاز کرده است.
۴۰ درصد معادن کشور تعطیل است و آن بخش فعال هم با افزایش تحریم‌ها نیمه جان است و با تمام توان کار نمی‌کند. معادنی که محصولی با ارزش افزوده بالاتری تولید می‌کنند از پرداخت مالیات معاف شوند مانند معدنکاری که کلوخه استخراج و با ارزش افزوده کنستانتره تولید می‌کند نباید مالیات بیشتری بر تولید کنسانتره بدهد بلکه باید از معافیت‌های بیشتری بهره‌مند شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ