رئیس شورای امنیت ملی اوکراین می‌گوید که زبان روسی باید به طور کامل از قلمرو اوکراین حذف شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حتی کارکشته‌ترین کارشناسان زبان بدن هم در شناسایی فرد فریبکار با چالش‌هایی مواجه هستند. سؤال اصلی این است که «آیا فرد مذکور به دلیل آنکه دارد دروغ می‌گوید استرس دارد؟» یا «استرس او دلیل دیگری دارد؟» چالش بعدی آن است که در فقدان هیچ نوع علامتی چگونه می‌توان دروغ‌گو را شناسایی کرد؟ اینجا ۶ چالش را برمی‌شماریم که ممکن است شما را در شناسایی فرد دروغ‌گو به اشتباه بیندازند.
علیرضا پاک فطرت عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در واکنش به انتشار برخی اخبار مبنی بر حذف درس زبان انگلیسی و جایگزینی آموزش زبان‌های دیگر مانند چینی و روسی در مدارس، گفت: امروز زبان انگلیسی زبان رایج در دنیا به شمار می‌آید و قطعا کمیسیون آموزش با استفاده از بُعد نظارتی خود اجازه حذف آموزش زبان انگلیسی را نخواهد داد.
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان می‌توانند یکی از زبان‌های انگلیسی، عربی، فرانسه، آلمانی، ایتالیایی، روسی، اسپانیایی و چینی را برای یادگیری انتخاب کنند.
کوهنوردان روسی به مسابقات بین‌المللی باز خواهند گشت.
کوهنوردان روسی به مسابقات بین‌المللی باز خواهند گشت.
جنس متمایز بافت زبان آن را به جایی مناسب برای باکتری ها تبدیل می کند. در نتیجه، برای جلوگیری از این تجمع باکتری ها بر روی زبان باید آن را مدیریت کنید. در اینجا چگونگی این کار را به شما خواهیم گفت.
سفیر روسیه: باید بگویم که ما در روند عادی سازی در قفقاز جنوبی مشارکت فعال داریم. به فرمت ۳+۳ اشاره می‌کنم که در یک طرف، شامل تروئیکا یا سه کشور ارمنستان، آذربایجان و گرجستان می‌شود و تروئیکای دیگر شامل روسیه، ایران و ترکیه است. ما قویا امیدواریم که در چشم انداز قابل پیش بینی، در نهایت این نشست در چارچوب فرمت مذکور برگزار شود. اکنون نوبت تهران است که میزبان این نشست باشد و امیدوارم کمک و راه حل عملی در آن رخ دهد. البته ما مستقیماً در روند عادی سازی بین ارمنستان و آذربایجان نیز مشارکت داریم.
مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان گفت: از درس‌های مهمی که به همراه نمرات احمد شاه قاجار و دیگر همکلاسی‌های او در کارنامه آمده است، می‌توان به تاریخ، مشق نظام، حساب هندسه، زبان روسی و فرانسه، جغرافیا، نقاشی، مشق خط، شرعیات (عربی و فارسی) و اخلاق اشاره کرد.
پوتین اعلام کرد که اقتصاد روسیه در سال ۲۰۲۳ به‌طور فعال توسعه می‌یابد.
«علیرضا زمانی» تهران‌شناس می‌گوید: «نام اذون در منابع تاریخی مختلف به عنوان یکی از آبادی‌های شمیران بار‌ها تکرار شده. دکتر حسین کریمان» در کتاب تهران در گذشته و حال به تغییر نام اذون به اوین اشاره کرده است. به عقیده او واژه اذون در گذر زمان به ایون و پس از آن به اوین تغییر نام داده و برای سندیت این مدعا هم شواهدی از تغییر برخی کلمات در زبان رایج اهالی شمیران ارائه کرده است.» در جستجو برای علت نامگذاری محله اوین، اما به روایت‌های دیگری هم می‌رسیم که البته اعتبار چندانی ندارند.
اینطور که مدیرکل محیط‌زیست البرز می‌گوید وجود زخم‌های عمیق روی بدن واریان باعث شده که او از بین برود. مجید درگی در مورد نحوه مرگ او هم می‌گوید: «به احتمال زیاد این جراحات ناشی از درگیری بین گونه‌ای در قلمرو این حیوان بوده است. این پلنگ دارای جراحات عمیقی بود که با بررسی مشخص شد تازه نیست و حداقل دو هفته از زمان ایجاد آن‌ها می‌گذرد. میزان جراحات و عفونت ایجاد شده در بدن این پلنگ زخمی به قدری بود که امکان نجات نداشت و در نهایت به‌رغم تلاش‌های صورت گرفته تلف شد.»
رییس کل پیشین بانک مرکزی در توییتر نوشت: یادتان هست روایتم از دیدار با رئیس بانک مرکزی روسیه که شرطش برای همکاری با ایران را پیوستن به FATF خواند؟ دو هفته قبل، از ارتباط با بانک‌های روسی خبر داده و گفتند: «دیدید زبان دنیا را بلد نیستید» نه، شما بلدید.
بازی سپاهان-زنیت: زنان روسی آزاد، زنان ایرانی ممنوع
صمد مرفاوی سرمربی تیم ملی جوانان ایران درباره شرایط استقلال، حواشی ریکاردو ساپینتو و کمبود امکانات تیم تحت هدایتش صحبت کرد.
گاهی اوقات لکه‌های سفید یا رسوب «کرم مانند» روی زبان ظاهر می‌شود. به طور کلی، این پدیده به دلیل عفونت قارچی یا استرس مزمن است که منجر به رشد قارچ هایی می‌شود؛ قارچ‌هایی که به طور طبیعی در بدن زندگی می‌کنند.
همزمان با حمله روسیه به اوکراین در سال گذشته، کرملین مقابله با رسانه‌های ضد جنگ داخلی و روسی زبان را تشدید کرده. آخرین قربانی وبسایت خبری مستقل روسیه، مدوزا است. روز پنجشنبه، دولت روسیه سایت مدوزا را به لیست " سازمان‌های نامطلوب" خود اضافه کرد، که منجر به غیرقانونی شدن هرگونه فعالیت یا تبلیغ مربوط به این رسانه خبری می‌شود. دادستان کل کشور در بیانیه خود مدوز را" تهدیدی برای پایه‌های نظام قانون اساسی و امنیت فدراسیون روسیه " خواند.
یک کارشناس طب سنتی در برنامه انارستان شبکه افق حضور پیدا کرد. او در این برنامه روش تشخیص بیماری‌ها را از روی زبان فرد آموزش داد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال در یک گفتگوی اینترنتی مدعی شد عجله در انتخاب سرمربی تیم ملی چندان مثبت نیست.
آندری نبیتوف، رئیس پلیس منطقه کی‌یف، عکسی از آنچه او می‌گوید تکه‌ای از یکی از پهپادهاست منتشر کرده و در آن به زبان روسی نوشته شده «سال نو مبارک».
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز اقدام مولداوی در ممنوعیت فعالیت شبکه‌ های روس زبان را محکوم و آن را مصداق «سانسور سیاسی و نقض آشکار حق آزادی دسترسی به اطلاعات» توصیف کرد.
رئیس شورای امنیت ملی اوکراین می‌گوید که زبان روسی باید به طور کامل از قلمرو اوکراین حذف شود.
مدافع سابق تیم ملی فوتبال روسیه از سردار آزمون مهاجم ایرانی بایر لورکوزن باجود افت در بوندس لیگا حمایت کرد.
ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین، در حاشیه بازدید از منطقه اودسا برای نظارت بر صادرات غلات، از نیرو‌های نظامی مجروح در بیمارستان اودسا عیادت کرد. زلنسکی با سربازان مجروح صحبت کرد و با آن‌ها سلفی گرفت. یکی از نظامیان خارجی نیرو‌های مسلح اوکراین به زبان انگلیسی به زلنسکی توضیح داد که چگونه با سربازان روسی در رودخانه جنگید. این اولین بار است که رئیس جمهور اوکراین در انظار عمومی با یک نظامی خارجی ارتش اوکراین صحبت می‌کند.
محقق داماد در واکنش به ابراز نگرانی درباره افزایش دین‌گریزی در جامعه گفت: دین‌گریزی اگر از روی اندیشه باشد، خطری ندارد. اما مشکل اینجاست که هم دینداری و هم دین‌گریزی برخی توام با جهل است. این که کسی به واسطه عملکرد ضعیف چند روحانی، کل دین را کنار بگذارد جاهلانه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ