سازمان ملل از حرکت اولین کشتی حامل غلات از بندر اودسای اوکراین استقبال کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان ملل از موافقت دولت سوریه با تمدید سه ماهه استفاده از گذرگاه های مرزی «باب السلامه» و «باب الراعی» برای ارسال کمک های بشردوستانه به این کشور استقبال کرد.
سازمان ملل از موافقت دولت سوریه با تمدید سه ماهه استفاده از گذرگاه های مرزی «باب السلامه» و «باب الراعی» برای ارسال کمک های بشردوستانه به این کشور استقبال کرد.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با اشاره به هتک حرمت‌های اخیر قرآن در سوئد و دانمارک، ضمن مسئول دانستن دولت‌های این دو کشور، گفت: گرچه از موضع دبیرکل سازمان ملل متحد در پاسخ به نامه آیت‌الله سیستانی استقبال می‌کنیم، اما مهم است سازمان ملل با گذراندن قطعنامه ای ملاک‌های آزادی بیان را مشخص سازد، به طوری که کسی نتواند تحت عنوان آزادی بیان به عقاید مذهبی دین‌باوران از جمله ۲ میلیارد مسلمان جهان اهانت کند.
عراق از قطعنامه اخیر سازمان ملل مبنی بر مدارا میان ادیان و مقابله با نفرت‌پراکنی استقبال کرد.
وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای از تصمیم داوطلبانه سوریه در خصوص اعطای مجوز ۶ ماهه استفاده سازمان ملل از گذرگاه باب الهوی، جهت اقدامات انسان‌دوستانه، استقبال کرد.
سخنگوی سازمان ملل متحد با استقبال از بازگشایی سفارت ایران در عربستان، این اقدام را برای منطقه سودمند توصیف کرد.
دبیرکل سازمان ملل متحد امروز از تمدید توافق غلات در دریای سیاه استقبال کرد.
جاسم البدیوی اعلام کرد: موضع کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس در جهت حمایت از رویکرد گفتگو و حل و فصل سیاسی اختلافات بر اساس رهنمود‌های سران کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس با پایبندی به منشور سازمان ملل متحد، حقوق بین الملل، و رعایت اصول حسن همجواری و احترام به حق حاکمیت ملی کشورها، عدم مداخله در امور داخلی و حل و فصل اختلافات از طریق راه‌های دیپلماتیک، استوار است.
معاون سخنگوی سازمان ملل اعلام کرد که ما خواهان ادامه همکاری ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی هستیم و این راهی برای رسیدگی به نگرانی‌ها در خصوص برنامه هسته‌ای ایران است.
استفان دوجاریک سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد از طرح چین برای حل و فصل بحران اوکراین به عنوان «یک سهم آفرینی مهم» یاد کرد.
دبیرکل سازمان ملل متحد از تصمیم دمشق برای گشودن ۲ گذرگاه مرزی دیگر برای کمک به زلزله زدگان سوری در خارج از مناطق تحت کنترل دولت مرکزی استقبال کرد.
به گزارش منابع خبری، سفر «هانس گروندبرگ» فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن به دلیل امتناع صنعا از استقبال او به تعویق افتاد.
دبیرکل سازمان ملل متحد از تصمیم شورای امنیت مبنی بر تمدید ارسال کمک های بشردوستانه به سوریه و باز بودن گذرگاه باب الهوی سوریه به مدت شش ماه دیگر استقبال کرد.
معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه امروز از آتش‌بس پیشنهادی از سوی روسیه پیرامون درگیری ها در اوکراین استقبال کرد.
سازمان همکاری اسلامی از تصویب قطعنامه ضدصهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل استقبال کرد.
تصویب قطعنامه ضد ایرانی شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد با استقبال مقام‌های آمریکا رو‌به‌رو شد.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران از تصویب قطعنامه علیه ایران در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد استقبال کرد.
دبیرکل سازمان ملل از بازگشت روسیه به طرح غلات دریای سیاه استقبال کرد.
شورای امنیت سازمان ملل متحد از توافق ترسیم مرزها میان لبنان و رژیم صهیونیستی استقبال کرد.
اتحادیه عرب ضمن استقبال از انتخاب نماینده جدید سازمان ملل در لیبی، خواستار همکاری طرف های لیبیایی با وی شد.
با اجرای این توافق که با میانجیگری مصر صورت گرفته، دو طرف به درگیری‌های سه روزه که دست‌کم ۴۴ شهید فلسطینی برجای گذاشت، پایان دادند.
دبیر کل سازمان ملل متحد از اعلام آتش بس در نوار غزه و توقف درگیری ها استقبال کرد.
وزارت امور خارجه سودان از تمدید آتش بس میان طرف های یمنی که توسط سازمان ملل متحد اعلام شد، استقبال کرد.
جنین پلاسخارت در دیدار با مقتدی صدر درباره تحولات اخیر عراق گفتگو کردند.
دفتر سازمان ملل در عراق (یونامی)، از فراخوان ها برای گفتگوی ملی استقبال کرد و نسبت به ناکامی سیاسی که ملت عراق باید هزینه آن را بپردازند، هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ