وزارت امور خارجه سودان از تمدید آتش بس میان طرف های یمنی که توسط سازمان ملل متحد اعلام شد، استقبال کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دنیله ده روسی، اسطوره باشگاه رم، با شماره پیراهن لئاندرو پاردس، خرید جدید این تیم شوخی کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه از پایان موفقیت‌آمیز عملیات انتقال نفت از نفتکش صافر در آب‌های نزدیک سواحل بندر الحدیده یمن در دریای سرخ و جلوگیری از خطر نشت آن، استقبال کرد.
کیلیان امباپه در اقدامی غیرمنتظره در تمرین پاری سن ژرمن شرکت کرد و بازیکنان این تیم از او مثل بازیکنی تازه‌وارد استقبال کردند.
سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از توافق تهران و واشنگتن درباره آزادی زندانیان استقبال کرد.
طرفداران تراکتور برای تماشای بازی مقابل ستارگان سپاهان اصفهان به دنبال حضور در استادیوم نقش جهان و همراهی و حمایت از تیم خود هستند.
رئیس مجلس ملی ویتنام، با حضور در بهارستان مورد استقبال رسمی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
دقایقی قبل وونگ دین هوئه رئیس مجلس ملی ویتنام در راس هیاتی بلندپایه با استقبال رئیس مجلس شورای اسلامی وارد بهارستان شد.
سائوپائولو و هوادارانش برای استقبال از ستاره کلمبیایی‌شان خامس رودریگز سنگ تمام گذاشتند.
شهریار فوتبال ایران در آخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران با حضور در غرفه رونیکس فضایی کاملا متفاوت در این رویداد بزرگ ایجاد کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان از همتای سریلانکایی خود استقبال کرد.
سرمربیان روسی معتقد هستند که بازگشت آزمون به لیگ این کشور، می تواند برای زنیت مثمر ثمر باشد.
تنها 24 ساعت پس از استقبال ارتش سودان و نیروهای واکنش سریع از تلاش‌های میانجیگرانه مصر در زمینه آتش‌بس، درگیری‌های شدید میان دو طرف به ویژه در منطقه خارطوم بحری مجددا از سرگرفته شد.
سرمربی پرتغالی استقلال در بازی برابر نساجی هفتمین تقابل خود با سرمربیان خارجی در فوتبال ایران را پشت سر خواهد گذاشت.
وزیر خارجه عربستان با استقبال از توافق آتش بس میان طرف‌های درگیر در سودان تاکید کرد که این توافق روزنه امیدی برای سودانی‌ها ایجاد می‌کند.
وزرای خارجه اتحادیه عرب، در نشست مقدماتی این اتحادیه در شهر جده عربستان، ضمن استقبال از بازگشت سوریه، اوضاع کنونی در فلسطین، سودان و لبنان را بررسی کردند.
مهلت نام‌نویسی کاندیداهای ریاست هیات فوتبال استان خراسان رضوی به پایان رسید و 15 نفر برای حضور در این انتخابات نام‌نویسی کردند.
فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع سودان از بیانیه مشترک آمریکا وعربستان سعودی درباره آغاز مذاکرات میان طرف‌های درگیر در این کشور، استقبال کرد.
حقیقی فصل گذشته یک رکورد ویژه برابر استقلال داشت و در نهایت در ضربات پنالتی باعث حذف آنها شد؛ او بار دیگر در آزادی مقابل آبی‌ها قرار خواهد گرفت و نساجی امیدوار است با تکرار اتفاقات فصل گذشته، یک بار دیگر شانس لمس جام نصیب‌شان شود.
استقلال برای رسیدن به صدر جدول البته به شرط توقف سپاهان، به دنبال سه امتیاز بازی با هوادار است تا با روحیه بالایی پای به دربی پایتخت بگذارد.
استقلال خوزستان با کسب چهارمین پیروزی پیاپی طی دیدارهای اخیر اکنون با اختلاف چهار امتیازی نسبت به دیگر رقبا، در سودای بازگشت به لیگ برتر قرار دارد.
مهدی عبدی که در این فصل فرصت زیادی پیدا نکرده تلاش می‌کند اولین گل فصلش را به رویایی‌ترین شکل ممکن به ثمر برساند.
سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد از "محمد شیاع السودانی" نخست وزیر عراق که در نخستین سفر غیرعربی خود به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده است، به شکل رسمی استقبال کرد. در این مراسم پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور، سران ایران و عراق با ادای احترام به پرچم، از یگان تشریفات سان دیده و سپس اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه را به یکدیگر معرفی کردند.
باشگاه استقلال پیشنهادی برای حضور در یک تورنمنت چهارجانبه با حضور تیم هایی از مراکش، سودان و امارات دریافت کرده و در حال بررسی آن هست.
داریوش شجاعیان، هافبک هوادار می‌گوید برای کسب قهرمانی جام حذفی و رتبه تک رقمی لیگ تلاش می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ