استفان دوجاریک سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد از طرح چین برای حل و فصل بحران اوکراین به عنوان «یک سهم آفرینی مهم» یاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه آمریکا با طرح ادعایی واهی مدعی شد که برای بازگشت روسیه به توافق غلات تلاش همه جانبه ای را انجام داده و منتظر پاسخ مسکو به سازمان ملل است!
سازمان ملل متحد نسبت به افزایش چشمگیر حملات شهرک نشینان اشغالی به مردم و اموال فلسطینی در کرانه باختری اشغالی هشدار داد.
مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نشست عمومی امروز (سه شنبه) به رغم مخالفت کشورهای غربی، با تصویب قطعنامه‌ای «اهانت به کتب مقدس و نمادها دینی» را محکوم کرد.
کمیته تحقیق درباره اقدامات رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد درباره طرح این رژیم در راستای الحاق کرانه‌باختری هشدار داد.
توسعه، جلوگیری از انقراض و مردمی‌سازی پرورش شتر دوکوهانه در طرح مشترک ایران و سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) هدفگذاری شده است.
«مایک مک‌کال»، رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان و «گئورگی میکس»، عضو ارشد این کمیته به همراه گروه دیگری از قانونگذاران این مجلس طرحی فراحزبی «برای تحریم طیف وسیعی از فعالیت‌های حامی برنامه موشکی و پهپادی ایران» معرفی کردند.
گروهی از قانون‌گذاران آمریکایی طرحی دوحزبی را برای اعمال تحریم علیه طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های حامی برنامه موشکی و پهپادی ایران پس از به پایان رسیدن ممنوعیت موشکی سازمان ملل علیه ایران در اکتبر ۲۰۲۳ ارائه کردند.
وزیر خارجه روسیه امروز در دیدار با دبیرکل سازمان ملل درباره تحولات اوکراین، سوریه، یمن و افغانستان و نیز همکاری مسکو و سازمان ملل در اجرای طرح دریای سیاه گفتگو کرد.
صربستان اعلام کرده است که آماده گفتگو در مورد طرح غرب درباره کوزوو است، اما حاضر به پذیرش کووزو به عنوان عضو سازمان ملل نیست.
دبیرکل سازمان ملل گفت: مخالفت با راهکار دو کشوری می‌تواند تا ابد امکان تحقق صلح در خاورمیانه را از میان ببرد، هیچ طرح دوم و جایگزینی برای راهکار دو کشوری وجود ندارد.
سفیر روسیه در سازمان ملل در جریان نشست شورای امنیت درباره بررسی قطعنامه هسته ای ۲۰۱۵ ایران به طرح برخی اتهامات کشورهای غربی واکنش نشان داد.
با وجود انتقاد مدافعان حقوق بشر، سازمان ملل و نهاد های مردم نهاد، دیوان عالی انگلیس امروز به طرح دولت اسبق این کشور در خصوص اخراج پناهجویان به رواندا رأی مثبت داد.
با وجود انتقاد مدافعان حقوق بشر، سازمان ملل و نهاد های مردم نهاد، دیوان عالی انگلیس امروز به طرح دولت اسبق این کشور در خصوص انتقال پناهجویان به رواندا رأی مثبت داد.
طرح حذف جمهوری اسلامی ایران از کمیسیون «مقام زن» سازمان ملل متحد، با تلاش‌های هدفمند واشنگتن که در ادامه اقدامات خصمانه علیه تهران صورت گرفته، ۱۴ دسامبر به رای گذاشته می‌شود.
سخنگوی وزارت امورخارجه تصویب قطعنامه وضعیت حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران در کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل، طرح این قطعنامه توسط کانادا را فاقد وجاهت قانونی و از اساس مردود دانست.
سخنگوی وزرات امورخارجه تصویب قطعنامه وضعیت حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران در کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل، طرح این قطعنامه توسط کانادا را فاقد وجاهت قانونی و از اساس مردود دانست.
سفیر کشورمان در سازمان ملل گفت: طرح موارد غیر حرفه‌ای در مورد مسائل هسته‌ای ایران نه تنها کمکی نخواهد کرد، بلکه توجه را از تهدید اصلی منطقه که همان رژیم صهیونیستی است، دور خواهد کرد.
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل ضمن انتقاد از رویکرد خصمانه کشورهای غربی علیه کشورش گفت که آیا بهتر نیست شورای امنیت برای محکومیت تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت سوریه تشکیل جلسه دهد؟
انتخابات پیش رو در بحرین در کنار طرح مسئله حقوق بشری این کشور در سازمان ملل، 2 موضوعی است که باعث شده آل‌خلیفه میزبان رهبر کاتولیک‌های جهان باشد؛ سفری که برای هیچکدام نتیجه‌بخش نیست.
دبیرکل سازمان ملل از بازگشت روسیه به طرح غلات دریای سیاه استقبال کرد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که دیدارهای متعدد هیئت دیپلماتیک این کشور در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل موید شکست طرح انزوای کشورش است.
سفیر روسیه در کانادا اعلام کرد طرح اتهام جنایات ضد بشری علیه مسکو به شکلی هدفمند در آستانه مجمع عمومی سازمان ملل صورت می گیرد.
نمایندگی ایران در سازمان ملل اعلام کرده است که آمریکا و انگلیس که قبلاً در حملات سایبری علیه زیرساخت‌های ایران سکوت کرده بودند، مشروعیتی برای طرح اتهام علیه ایران ندارند.
نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل اعلام کرد که قرار است فردا چهارشنبه نشستی در شورای امنیت به منظور بررسی طرح پذیرش فلسطین در این سازمان ملل به عنوان یک عضو کامل برگزار شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ