حجت الاسلام اژه‌ای گفت: وقتی است که می‌گوییم الان شرایط کشور در فلان شرایط است و این متن قانونی را با مصلحت بیرونی ضمیمه کنیم و بگوییم رای ما این است، باید تعمیق بیشتری روی این موارد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فراکسیون زنان مجلس در شورای حقوق بشر در نشست شورای حقوق بشر گفت: قوانین جمهوری اسلامی ایران توجه ویژه‌ای به مصلحت کودک و حقوق والدین دارد.
مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن رسیدگی به طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها بندهایی از سیاست‌های کلی توسعه دریامحور را تصویب کرد.
آقای «قربانقلی بردی محمداف» رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان و هیئت همراه عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان و هیئت همراه عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان به منظور دیدار با رئیس جمهور، وارد کشورمان شد.
مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان وزارت امور خارجه فرمودند: مصلحت یعنی شناخت موارد انعطاف؛ انعطاف منافاتی با اصول ندارد.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:‌ تعابیر تعارض و یا اختلاف بین شورای نگهبان و مجلس را درست نمی‌دانیم؛ چرا که هر دو نهاد بر اساس وظایف قانونی خود عمل می‌کنند و وظیفه مجمع تشخیص، مصلحت است.
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اطلاعیه مجمع تشخیص مصلحت نظام، بر ضرورت تعیین تکلیف درباره طرح شفافیت در اسرع وقت در راستای توجه به مطالبه افکار عمومی تاکید کرد.
مجمع تشخیص مصلحت نظام طی اطلاعیه‌ای ادعای مطرح شده از سوی برخی نمایندگان مجلس مبنی بر رسیدگی نشدن سه ماهه مصوبه طرح شفافیت در این مجمع را از اساس تکذیب کرد.
مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام به سوالات و ابهامات در خصوص نظر هیئت عالی نظارت درباره واردات خودروهای کارکرده پاسخ داد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه گفت: واردات خودروهای کارکرده در کمیسیون تلفیق و جلسه علنی علنی مجلس تصویب شد، شورای نگهبان هم ایراد نگرفت اما هیئت نظارت مجمع تشخیص مصلحت به آن ایراد گرفت.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نادران اظهار کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام در حوزه بودجه دخالت ندارد، تصمیمات هیات عالی نظارت هم براساس بند ۲ اصل ۱۱۰ است که نباید مصوبات مجلس شورای اسلامی مغایرتی با سیاست‌های کلان داشته باشد و آن هم از طریق شورای نگهبان ارسال می‌شود یعنی ارتباطی با مجمع تشخیص ندارد و حتما شورا باید به مجلس ارائه دهد.
رئیس مجلس گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام در حوزه بودجه دخالت ندارد و تصمیمات هیات عالی نظارت هم اینگونه است که نباید مصوبات مجلس مغایرتی با سیاست‌های کلان داشته باشد.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی درگذشت آیت الله باکویی پیام تسلیتی صادر کرد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امام خمینی (ره) در برخورد با جوانان مانند مقدس‌مآب‌ها برخورد نمی‌کردند، گفت: امام عنصر جوانی و معجزه این مقطع از سن یک انسان را کشف کرده بودند و جوانان را می‌فهمیدند و به ایمان جوانان و به قدرت جوانی اعتماد می‌کردند.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی ارتحال آیت‌الله سید محمدصادق روحانی پیام تسلیتی صادر کرد.
افروغ گفت: من در حوزه معنایی، هم اصولگرا هستم و هم اصلاح‌طلب، اما در عالم سیاست ایران نه اصولگرا و نه اصلاح‌طلب مرسومم. او از قطبی‌شدن سیاست در ایران گلایه داشت و می‌گفت جامعه ما طیفی و متکثر است و در چنین جامعه‌ای پذیرفته نیست که سیاستی قطبی و منحصر به اصلاح‌طلبی و اصولگرایی باشد. او حتی گفت که قطبی‌شدن سیاست از روز‌های اول انقلاب آغاز شد و همه گروه‌ها در به وجودآمدن چنین فضایی نقش داشتند.
شما قضات و مسئولان دیوان عدالت اداری می‌توانید در حوزه اصلاح قانون ناظر بر ضرورت اخذ نظر از معاونت‌های حقوقی هر دستگاه، هنگام صدور مصوبه از ناحیه آن دستگاه، از آن جهت که این مصوبه با قانون مغایرت نداشته باشد، منشاء اثر باشید و بر این موضوع و گزاره تاکید کنید که معاون حقوقی هر دستگاه در زمره افراد توانا از حیث اشراف و تسلط به قوانین باشد.
سید مصطفی میرسلیم صبح امروز سه شنبه 30 آبان بعد از حضور در بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست از غرفه شرکت ملی مس بازدید و در جریان اقدامات زیست محیطی این شرکت قرار گرفت.
رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه مجمع تشخیص مصلحت جایگاه رفیعی در نظام دارد،فرمودند: نقش مشورتی این مجمع جدی و خیلی مهم است .
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه توسعه روابط مصلحت اقتصادی دو کشور ایران و روسیه است، گفت: برای توسعه روابط باید فراتر از اقدامات روزمره عمل کرد و این مهم بدون کار شبانه روزی محقق نمی شود.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مجمع تشخیص مصلحت میراث ارجمند امام راحل است.
خسروی‌وفا: مصلحت نیست در دو دستگاه رئیس باشم
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه فوق العاده به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی، به بحث و بررسی درباره سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ