دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت: تعداد کل مراجعین به پایگاه‌های هلال احمر بیش از ۳۵۰ هزار نفر بوده است که از این تعداد برای بیش از ۲۳۰ هزار نفر اسکان اضطراری ایجاد شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از جا به جایی بیش از ۳۵۰ میلیون مرسوله پستی خبر داد.
کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در طول ۷ روز ابتدایی برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، به بیش از ۳۵۰ نفر از بازدیدکنندگان نمایشگاه، به صورت رایگان، مشاوره حقوقی ارائه کردند.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: بیش از ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار درخواست از بستر پنجره واحد دولت هوشمند انجام شده است.
سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری فروشنده حرفه‌ای و سابقه دار مواد مخدر در تهران خبر داد و گفت: در این عملیات یک نفر دستگیر و بیش از ۳۵۰ گرم هروئین کشف شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۹۵ هزار قلم تجهیزات آرایشگاهی قاچاق خبر داد.
پلیس رژیم صهیونیستی به فلسطینی‌هایی که می‌خواستند در ماه رمضان در مسجد الاقصی نماز بخوانند، اجازه ورود نداد. پلیس اسرائیل بامداد چهارشنبه به مسجد الاقصی در بیت‌المقدس حمله و اقدام به پرتاب بمب‌های صوتی به داخل مسجد کرد. در جریان این حمله شماری از فلسطینی‌های معتکف و در حال عبادت مجروح و شماری هم توسط پلیس اسرائیل بازداشت شدند. پلیس اسرائیل اعلام کرد که بیش از ۳۵۰ فلسطینی را در محوطه مسجد الاقصی بازداشت کرده است. از زمان روی کار آمدن دولت راست افراطی جدید بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در اواخر سال گذشته، تنش‌ها میان فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها به طور مرتب افزایش یافته است.
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه بیش از ۳۵۰ نقطه پرحادثه جهت تأمین امنیت سفرها اصلاح و رفع ایراد شد، عنوان کرد: مجموعه جمعیت هلال احمر در ۱۴۶۵ پایگاه خدمت‌رسانی داشت.
برج میلاد در نوروز ۱۴۰۲ با برگزاری ویژه برنامه های گسترده میزبان مسافران بود و امسال نیز در بازدید نوروزی با میزبانی از بیش از ۳۵۰ هزار مسافر و شهروند رکوردی دیگر را زد.
اصفهان- معاون پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: از ابتدای فعالیت ستادهای اسکان نوروزی تاکنون، بیش از ۳۰۰ هزار مسافر در مدارس و فضاهای اسکان آموزش و پرورش اصفهان پذیرش شدند.
سازمان اطلاعات عراق از دستگیری شش تروریست داعشی و کشف بیش از ۳۵۰ گلوله خمپاره در استان نینوا خبر داد.
شاه و خانواده خائن آن، موقع فرار از این ایران بیش از ۳۵۰ چمدان طلا و جواهر ربوند، غارت کردند و تاج شاهی را با خود برده و آنچه مانده نیم تاج است.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: با عرضه کمتر از ۵۰ هزار خودرو در بورس کالا بیش از ۱۳ هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان از جیب واسطه‌ها و دلالان خارج و به چرخه تولید و مردم بازگشت.
رصد بازار کالاهای اساسی حاکی از نوسان بین ۱۰۰۰ تا بیش از ۱۰۰ هزار تومان دراقلام مختلف غذایی بوده که این تفاوت قیمت‌ها علاوه بر نزدیک شدن تاریخ انقضا به بزرگی و کوچکی فروشگاه ها هم برمی گردد.
خاندوزی گفت: رویکرد دولت سیزدهم محدود کردن ویژه‌خواری، توسعه دسترسی مردم و بهبود چشم‌انداز تولید و تولیدکننده به صورت هم زمان است. عشقی نیز افزود: صنعت خودروسازی شبیه بیماری است که عارضه‌های مختلفی دارد؛ انباشت زیان ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی یقینا قابل ادامه نبود و این صنعت در صورت ادامه روند قبل، حتما با یک توقف تلخ مواجه می‌شد.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از بررسی بیش از ۲۲ هزار پیشنهاد با بسترسازی این مرکز و توسط ارزیابان معاونت‌های تخصصی در یکسال گذشته خبر داد و گفت: ۳۵۰ پیشنهاد در حال بررسی است.
رئیس بانک بین المللی گفت که بازسازی اوکراین پس از پایان نزاع در این کشور به بیش از ۳۵۰ میلیارد دلار نیاز خواهد داشت.
چین نخستین برنامه اجرایی مخصوص واقعیت مجازی خود را منتشر کرد. این کشور تصمیم دارد تا ۲۰۲۶ میلادی بیش از ۲۵ میلیون دستگاه با ارزش بیش از ۳۵۰ میلیارد یوان(۴۸.۲۰ میلیارد دلار) را صادر کند.
مجموع اوراق گام صادر شده توسط بانک‌ها از بهمن ۱۳۹۹ تا پایان مهر ۱۴۰۱ برابر با ۳۰.۲ هزار میلیارد تومان می‌باشد که بیش از ۲۱.۴ هزار میلیارد تومان آن مربوط به عملکرد ماه‌های اخیر است.
بورس انرژی ایران هفته سوم مهرماه ۱۴۰۱ را با ۱۵ هزار و ۹۰۶ میلیارد و ۲۸۱ میلیون و ۴۴۹ هزار و ۵۶۰ ریال ارزش معاملات به پایان رساند و بیش از ۱۵ هزار و ۷۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۷۵۰ ریال از این معاملات برای دادوستد ۹۶ هزار و ۳۰۹ تن فرآورده هیدروکربوری در تابلوی بازار فیزیکی این بورس انجام شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲ میلیون واحد انواع ارز خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کشفیات را بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال برآورد نموده اند.
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: بیش از ۳۵۰ کانتینر کالای متروکه مضر سلامت به وزن ۳۲۰۰ تن در بندر شهید رجایی بندرعباس شناسایی و امحاء شد.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: با دستور ویژه رئیس قوه قضائیه بیش از ۳۵۰ کانتینر کالای متروکه در بندر شهید رجایی شناسایی و امحاء آن‌ها آغاز شد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۳۵۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۶ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۴۸۴ تن از ایشان وخیم است.
تداوم آلودگی هوا در ۱۶ استان

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ