رحیم استرلینگ به دلیل مشکلات خانوادگی در دیدار برابر سنگال در دسترس نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، در دیدار با رئیس قوه قضائیه درباره مشکلات حقوقی و قضایی بانوان کشور گفت‌وگو کرد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، در دیدار با رئیس قوه قضائیه درباره مشکلات حقوقی و قضایی بانوان کشور گفت‌وگو کرد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: سمن‌ها و گروه‌های خودجوش، بدون ادعا اما در بطن مردم خدمت رسان هموطنان خود هستند که این ارزش بسیار والایی است.
اعتیاد نه تنها در میان افراد جوان و میانسال بلکه در میان کودکان و نوجوانان نیز مشاهده می‌شود. اما این کاهش سن اعتیاد رابطه مستقیمی با مشکلات روانی در خانواده دارد
فرهادی، مدیر عامل آتش نشانی مشهد اعلام کرد: ظهر امروز در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ و اعلام گزارشی مبنی بر احتمال اقدام به خودکشی یک خانم جوان از روی پل عابر پیاده ، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان و نجاتگران ایستگاههای ۱۲ ،۷ ، ۳۸ را به همراه تشک نجات و خودرو نردبان ۳۲ متری به محل اعلامی در میدان شهید حسین فهمیده اعزام شدند.خانمی جوان بر روی عرشه پل هوایی در وضعیت ناپایدار قرار گرفته که نجاتگران آتش نشانی ضمن ارائه مشاوره های لازم به این بانو وی را از خودکشی منصرف و او را به سطح زمین منتقل کردند. علت و انگیزه این خانم از این اقدام، مشکلات خانوادگی اعلام شده است.
مادر نوزاد انگیزه خود از قتل فرزندش را مشکلات خانوادگی و شخصی عنوان کرد و پرونده به همراه متهم به دادسرا ارسال و این زن با قرار قانونی صادره روانه زندان شد.
لوکادیا ابتدای فصل با قراردادی یک ساله به پرسپولیس پیوست و 6 بار برای این تیم گلزنی کرد. او پیش از دربی رفت به بهانه مشکلات خانوادگی قراردادش را فسخ کرد و از پرپسولیس جدا شد. مهاجم هلندی اکنون در سوپرلیگ چین عضو تیم کانگجو مایتی لاینز است.
رئیس دیوان عالی کشور ضمن انتقاد نسبت به افزایش پرونده‌های مرتبط با مشکلات خانواده گفت: متأسفانه آمار ورودی پرونده‌های مرتبط به امور خانوادگی به دیوان عالی کشور در سال ۱۴۰۱ به بیش از ۱۷ هزار پرونده رسید، گرچه موضوع همه این نوع پرونده‌ها طلاق نبوده، اما این حجم از ورودی پرونده با موضوع اختلافات خانوادگی شایسته جامعه ما نیست.
رئیس دیوان عالی کشورگفت: متأسفانه آمار ورودی پرونده‌های مرتبط به امور خانوادگی به دیوان عالی کشور در سال ۱۴۰۱ به بیش از ۱۷ هزار پرونده رسیده است.
روانپزشک دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با بیان اینکه افسردگی یکی از مشکلات شایع دوران سالمندی است، بهترین و موثرترین روش پیشگیری از افسردگی سالمندان را حضور در اجتماع و روابط خانوادگی دانست و افزود: اعضای خانواده و مراقب سالمند باید برای ملاقات‌های سالمند با دوستان و اطرافیان خود برنامه‌ریزی منظمی داشته باشند تا از انزوای اجتماعی جلوگیری کنند.
رئیس جمهور گفت: نهادهای کشور بسیج شدند تا مشکلات پیرامون مسکن به عنوان بخش هزینه بری که بیشترین سهم را در سبد هزینه خانواده دارد را حل کنند.
علی قلی زاده بازیکن ایرانی شارلوا که تا سال ۲۰۲۵ با این باشگاه بلژیکی قرارداد دارد، با اعلام مشکلات شخصی و خانوادگی به دنبال جدایی از شارلوا است.
هافبک باتجربه نفت مسجدسلیمان نیز به دلیل مشکلات خانوادگی قصد جدایی از این تیم را دارد.
بازیکن هلندی پرسپولیس بدون اطلاع رسانی به باشگاه و تیم، در تمرین امروز حضور پیدا نکرد و به خاطر مشکلات خانوادگی، قصد سفر از ایران را دارد.
بازیکن هلندی پرسپولیس بدون اطلاع رسانی به باشگاه و تیم، در تمرین امروز (یک‌شنبه) حضور پیدا نکرد و به خاطر مشکلات خانوادگی، قصد سفر از ایران را دارد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مخاطب اصلی ما در برنامه هفتم توسعه و بودجه سال آینده، خانواده است چرا که این مسئله منجر به حل مشکلات اقتصادی و خانواده می‌شود.
ما خانواده ایران بزرگ هستیم. در یک خانواده ممکن است تنش ایجاد شود. هر خانواده کمبود دارد و همه می‌دانیم مشکلاتی هست.  اما اعضای خانواده مشکلات را در بیرون نشان نمی‌دهند
دبیر پیشین فدراسیون شمشیربازی با ابراز امیدواری از اینکه این رشته به شرایط آرام و آرمانی قبل بازگردد از سرپرست فدراسیون خواست که مشکلات درون خانوادگی را حل کند.
دبیر پیشین فدراسیون شمشیربازی با ابراز امیدواری از اینکه این رشته به شرایط آرام و آرمانی قبل بازگردد از سرپرست فدراسیون خواست که مشکلات درون خانوادگی را حل کند.
دبیر پیشین فدراسیون شمشیربازی با ابراز امیدواری از اینکه این رشته به شرایط آرام و آرمانی قبل بازگردد از سرپرست فدراسیون خواست که مشکلات درون خانوادگی را حل کند.
در شرایطی که شیخ دیاباته مشکلات خانوادگی را مانعی برای بازگشت به فوتبال ایران و اینبار حضور در پرسپولیس مطرح کرده، این باشگاه امیدوار به ادامه مذاکره و راضی کردن این مهاجم است.
از دلایل اصلی سختی جدایی انصاری فرد از آ. اک این است که همسر این بازیکن ایرانی یونانی است و در آتن ساکن هستند به همین خاطر جدایی از خانواده سخت است.
بازدید از خط تولید آزمایشی ورق های API۵L X۶۵MS فولاد اکسین
سید محمدنبی موسوی فرد گفت: از ابتدای خلقت نطفه اولیه هر سعادت و شقاوتی و هر حرکتی چه رحمانی و چه شیطانی در خانواده بسته شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ