همراه اول پویشی مردمی را با محوریت قرائت سوره مبارکه واقعه و با هدف «کمک به سیل‌زدگان سیستان‌وبلوچستان» راه‌اندازی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رکوردشکنی مردم در روز اول پیش ثبت نام تعابیر گسترده‌ای دارد و نشان می‌دهد ایرانیان هوشمند و شگفتی‌ساز هستند و با وجود همه مشکلات اقتصادی راه علاج را از طریق صندوق ها می‌دانند.
رکوردشکنی مردم در روز اول پیش ثبت نام تعابیر گسترده‌ای دارد و نشان می‌دهد ایرانیان هوشمند و شگفتی‌ساز هستند و با وجود همه مشکلات اقتصادی راه علاج را از طریق صندوق ها می‌دانند.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی سوال نماینده مردم آبادان از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستورکار قرار گرفت.
دقایقی پیش، گفتگوی تلویزیونی رئیس مجلس شورای اسلامی برای تشریح عملکرد مجلس در ۳ سال گذشته آغاز شد.
رای گیری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه با ادای سوگند عوامل شعب از ساعت هشت صبح امروز به وقت محلی در یک هزار و ۹۴ حوزه انتخابیه ۸۱ استان این کشور آغاز شده و برابر قانون انتخابات، روند اخذ آرای مردم بدون تمدید تا ساعت ۱۷ امروز ادامه خواهد داشت.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: دومین پویش مردمی محیط زیست استان تهران با عنوان پویش مهربانی با حیات وحش امروز در منطقه شکار ممنوع کوه سفید دماوند آغاز شد.
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان تهران از آغاز به کار «پویش مردمی بی‌زباله» از لتیان تا ماملو خبر داد.
یک مقام مسئول گفت: پیش از آغاز و دو روز بعد از تعطیلات نوروز، طرح عیدانه بازرسی اماکن توزیع مواد مورد نیاز مردم انجام می شود و مردم می توانند با شماره گیری ۱۵۱۷ شکایات خود را اعلام کنند.
پویش مردمی «ایران، سرزمین شهدا» توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود.
در هفته ای که گذشت پیش فروش بلیت های نوروزی آغاز شد، اما مردم از نحوه عرضه بلیت های نوروزی ناراضی هستند از سوی دیگر برخی کارشناسان معتقد هستند که بازار مسکن دچار گرانی خواهد شد.
مراسم راهپیمایی چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بعد از دوسال شرایط کرونایی در ساعت ۹:۳۰ شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ همزمان در تهران و سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم آغاز شد. راهپیمایان تهرانی به سمت مسیرهای منتهی به میدان آزادی حرکت کردند. سخنران مراسم ۲۲ بهمن امسال سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران است.
سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر استان هرمزگان و شهر بندرعباس دقایقی پیش آغاز شد.
مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، دقایقی پیش با حضور پرشور مردم تهران آغاز شد.
معاون روحانی گفت: اگر دولت یا هر کدام از اجزا دولت در همان آغاز اتفاق اخیر بابت اشتباه خود متواضعانه عذرخواهی می کردند قطعاً خیلی از این مسائل پیش نمی‌آمد. این حداقلِ انتظار مردم بود.
معاون آموزش و مشارکت های مردمی از آغاز حرکت پویش سفیران محیط زیست در هفته هوای پاک نذر وقت برای طبیعت خبر داد.
وقتی ما سرعت غلبه سویه BA۵ را در اروپا را رصد می‌کنیم، می‌بینیم با شیوع سویه BQ۱ سرعت انتقال این بیماری افزایش یافته است، در حالی که از زمان آخرین تزریق واکسن عمومی کرونا زمان زیادی گذشته و جمعیت چشمگیری از مردم کشورمان نیز دوز سوم و چهارم کرونا را تزریق کرده اند و پیش بینی می‌شود، در یک تا یک و نیم ماه آینده دچار پیک جدید کرونا خواهیم شد و به اوج خود می‌رسد.
از زمان آخرین تزریق واکسن عمومی کرونا زمان زیادی گذشته و جمعیت قابل توجهی از مردم کشورمان نیز دز سوم و چهارم کرونا را تزریق کرده اند و پیش بینی می‌شود ظرف یک الی یک و نیم ماه آینده دچار پیک جدید کرونا خواهیم شد و به اوج خود می‌رسد.
این هفتمین گفت‌وگوی تلویزیونی آیت‌الله رئیسی با ملت ایران از ابتدای آغاز به کار دولت مردمی است. رییس جمهور پیش از این در چهارم تیرماه امسال در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی درباره مهمترین مسائل روز کشور از جمله روند اجرای طرح اصلاح و پرداخت عادلانه یارانه کالاهای اساسی و سایر مسائل روز در حوزه داخلی و خارجی سخن گفته بود.
گفتگوی تلویزیونی رئیس‌جمهور با مردم دقایقی پیش آغاز شد.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد مردم جمهوری های لوهانسک و دونتسک از پیش از آغاز جنگ خواهان به دست گرفتن سرنوشت خویش بودند.
معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان تهران از توزیع بیش از ۵ میلیون وعده غذای گرم برای نیازمندان از آغاز ماه محرم در قالب پویش اطعام حسینی تاکنون خبر داد.
معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی گفت: مبالغ جمع‌آوری شده پس از اتمام پویش به تهیه و توزیع ملزومات مورد نیاز برای بیش از ۳۰۰ هزار دانش‌آموز تحت پوشش تخصیص می‌یابد.
یکی از اصلی ترین وعده های دولت سیزدهم، ساخت ۴ میلیون مسکن در سال است که از پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری مطرح و پس از آغاز به کار دولت نیز همچنان در حال بازآفرینی است.
سخنگوی صمت گام دوم ساماندهی بازار لوازم یدکی را شامل ۱۵۰ قلم ذکر کرد که پس از اتمام عملیات اجرایی مرحله اول آغاز خواهد شد. وی گفت روی دیگر سکه حذف قاچاق لوازم یدکی دادن بازاری به ارزش ۴ میلیارد دلار به قطعه سازان است که باید از این فرصت بخوبی استفاده شود.
فردین آقابزرگی کارشناس بازار سهام با اشاره به اینکه در هیچ کجای دنیا خودرو در بورس کالا عرضه نمی‌شود، اظهارداشت: با توجه به فاصله قیمتی که خودرو در درب کارخانه تا بازار آزاد دارد، این موضوع یک رانت عظیمی را ایجاد کرده که باعث جذابیت بازار خودرو شده، حال مسئولان تصمیم گرفته‌اند برای از بین بردن این رانت خودرو را در بورس کالا عرضه کنند، اما به اعتقاد بنده این اقدام نیز نمی‌تواند باعث سروسامان دادن به وضعیت بازار خودرو شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ