در هفته ای که گذشت پیش فروش بلیت های نوروزی آغاز شد، اما مردم از نحوه عرضه بلیت های نوروزی ناراضی هستند از سوی دیگر برخی کارشناسان معتقد هستند که بازار مسکن دچار گرانی خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت دستور داد وام اربعین به صورت قرضی الحسنه به زائرین پرداخت و با سوداگری و دلالی در زمینه بلیط اربعین برخورد شود.
رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت دستور داد وام اربعین به صورت قرضی الحسنه به زائرین پرداخت و با سوداگری و دلالی در زمینه بلیط اربعین برخورد شود.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از برخورد با هنجارشکنان طی ایام اخیر در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: ره آورد این برخورد جدی، تامین امنیت شهروندان بوده است.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: تاکید در لایحه عفاف و حجاب برخورد قاطع با کسانی است که معاند هستند و عمداً اقدامات سازمان‌یافته برای ترویج بی‌حجابی کنند.
جوابیه سخنگو سازمان هواپیمایی در خصوص گزارش مهر مربوط به تخلف فروش بلیت‌های چارتری با قیمت‌های بالا در بازه زمانی اربعین است.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: رئیس سازمان هواپیمایی کشور قول داده در صورت مشاهده تخلف در فروش بلیط هواپیما در ایام اربعین حسینی (ع) بیش از نرخ مصوب، با گرانفروشان قاطعانه برخورد کند.
رئیس عدلیه به مقامات قضایی در استان فارس دستور مؤکد داد تا همه عناصر و عوامل دخیل در حادثه تروریستی شاه چراغ را شناسایی و دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان بندرماهشهر طی پیامی ضمن تبریک به مناسبت بازگشت حجاج بیت الله الحرام، از برخورد با شخص یا اشخاصی که در مراسم استقبال از حجاج اقدام به تیراندازی می کنند خبر داد.
شورای عالی هواپیمایی خواستار برخورد قضایی با سایت‌های غیرمجاز و گران‌فروشی بلیت هواپیما شد.
دادستانی تهران به سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده که نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار را در سامانه به نمایش بگذارد تا مورد عمل شرکت‌های هواپیمایی قرار گیرد و ضمن بازرسی، با متخلفین برخورد و وجوه اضافه برگردانده شود؛ همچنین به پلیس فتا اعلام کردیم تا سایت‌های غیرمجاز فروش بلیط را شناسایی و مسدود کند.
شریعتمداری درباره لایحه عفاف و حجاب در کیهان نوشت: به شاه بیت! ماده یک این لایحه نظری بیندازید! چه می‌بینید؟! مطابق این ماده، نیروی انتظامی در صورت مشاهده جرم مشهود کشف حجاب، حق کمترین برخورد و ممانعتی ندارد! خُب، باید چه کند؟ باید برای کشف‌حجاب‌کننده پیامک بفرستد و به او تذکر بدهد!
حسن خوشخو با اشاره به افزایش ۲۹ درصدی قیمت بلیت هواپیما والزام به رعایت نرخ نامه انجمن ایرلاین‌ها از برخورد باگران فروشی بلیت هواپیما خارج ازقیمت مصوب خبر داد.
مقاومت عجیب در فروش بلیت به میزان تقاضای تماشاگران، با برخوردی جالب از سوی هواداران پرسپولیس همراه شد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری طی نامه ای به سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص ساماندهی بازار فروش و رسیدگی مرجع قانونی به تخلفات و برخورد با کانال‌ها و سایت‌های فروش متخلف مطرح شد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: ایرلاین ها مقصر کمبود و گرانی بلیت هواپیما نیستند و سازمان هواپیمایی هم با متخلفین برخورد می کند.
هر سال کمبود بلیت هواپیما برای برخی مسیرها دردسر ساز بوده اما امسال بلیت ها موجود است اما با بسته اجباری به فروش می رسد که این نوعی تخلف است و با آن برخورد خواهد شد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مردم تخلفات شرکت های هواپیمایی را اطلاع دهند تا با آنها برخورد شود.
مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری گفت: اگر اتوبوس های مسافربری خارج از پایانه و به طور مثال دور میدان آزادی سوار کردند تخلف بوده و تاکید شده است که برخورد قاطعی با این گونه رانندگان شود.
معاون وزیر صمت گفت: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با هرگونه افزایش قیمت بدون اخذ مجوز،برخورد خواهد کرد همانگونه که با افزایش غیرقانونی بلیط هواپیما در حوزه خدمات برخورد کردیم.
در روزها گذشته برخی از شرکت های هواپیمایی اقدام به فروش بلیت با قیمت های بالاتر از نرخ مصوب کرده‌اند و طبق اعلام سازمان هواپیمایی با شرکت های متخلف برخورد خواهد شد.
مدیرکل روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هرگونه افزایش از سوی شرکت های هواپیمایی تخلف است و با متخلفین برخورد خواهد شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان حساب مردم از اغتشاشگران را جدا دانست و بیان کرد: برخورد با اغتشاش‌گران، آسیب زنندگان به بیت المال و برهم زنندگان نظم عمومی مطالبه جدی شهروندان است.
قم- دفتر آیت الله مکارم شیرازی در بیانیه ای اعلام کرد: مشاور یکی از وزرا که با وی برخورد شده از فرزندان یا نوادگان مرجعیّت معظم نیست و ارتباط کاری با این بیت و دفتر نداشته و ندارد.
دادستان تهران گفت: در دادسرا‌های تخصصی، سرپرستان دادسرا‌ها تغییر کاربری املاک را با دقت رصد کنند و با عوامل اخلال در حقوق عامه و تضییع حقوق بیت المال در حوزه منابع طبیعی و ساخت و ساز‌های غیرمجاز در بستر رودخانه‌ها و یا خشکاندن و قطع درختان معابر و خیابان‌ها با قاطعیت برخورد کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ