معاون آموزش و مشارکت های مردمی از آغاز حرکت پویش سفیران محیط زیست در هفته هوای پاک نذر وقت برای طبیعت خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزد- پویش نقش آفرینی بانوان یزدی در مشارکت‌های اجتماعی همزمان با رزمایش فاطمی ۳ و به مناسبت روز ملی اهدای خون به مدت یک هفته در یزد آغاز شد.
اجرای پویش ملی غرق نشویم با شعار بی گدار به آب نزنیم از امروز ۲۶ تیر آغاز شد.
به صورت همزمان دو پویش «احسان غدیر» و «نسیم احسان» به مناسبت عید غدیر خم جهت طبخ و توزیع غذای گرم در روز عید غدیر و توزیع وسایل سرمایشی در مناطق کم‌برخوردار آغاز شد.
همزمان با موسم حج، همراه اول از آغاز پویش ولیمه مهربانی با هدف حمایت از نیازمندان خبر داد.
پویش «مثل هانیه شو» با شعار «به دوستت روسری هدیه بده و حجابش رو کامل کن»، همزمان با سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و امیرالمونین (ع) از ۳۰ خرداد کار خود را آغاز می‌کند.
پویش «مثل هانیه شو» با شعار «به دوستت روسری هدیه بده و حجابش رو کامل کن»، همزمان با سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و امیرالمونین (ع) از ۳۰ خرداد کار خود را آغاز می‌کند.
دبیر پویش ملی نجات بافت تاریخی شیراز توضیح می‌دهد: «از اردیبهشت‌ماه امسال بار دیگر برای تخلیه خانه‌های تاریخی اقدام کردند. حدود ۱۰ بنا را در همین یک ماه اخیر تخلیه کرده‌اند. به صورت دستی و با کارگر در حال تخریب خانه‌ها هستند. با بلوک و سیمان ورودی این ساختمان‌ها را مسدود کرده‌اند.»
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: دومین پویش مردمی محیط زیست استان تهران با عنوان پویش مهربانی با حیات وحش امروز در منطقه شکار ممنوع کوه سفید دماوند آغاز شد.
مشاور مسکن وزیر راه و شهرسازی از راه اندازی پویش صاحبخانه خوب و بنگاه معاملات امین و آغاز فعالیت گشت‌های شناسایی خانه های خالی از امروز در تهران و پردیس خبر داد.
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان تهران از آغاز به کار «پویش مردمی بی‌زباله» از لتیان تا ماملو خبر داد.
همزمان با شب‌های قدر، همراه اول از آغاز پویش اهدای بسته ارزاق به نیازمندان خبر داد.
پویش مردمی «ایران، سرزمین شهدا» توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود.
همزمان با میلاد حضرت ولی‌عصر (عج) و در راستای رزمایش مواسات و همدلی، پویش «نذر امید» به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شد.
شهردار منطقه ۹ تهران از برگزاری پویش «گرمای مهربانی در سوز سرما» با هدف جمع‌آوری وسایل گرمایشی و لباس گرم برای افراد کم‌برخوردار، همزمان با آغاز فصل زمستان و برودت هوا خبر داد.
همراه اول از آغاز پویش احسان به والدین در ایام ولادت حضرت زهرا(س) تا میلاد حضرت علی(ع) خبر داد.
پویش برف و انار با محوریت موضوعی شب یلدا به منظور استفاده از ظرفیت فضای مجازی به جهت ترویج این جشن باستانی ایرانی، ویژه نوجوانان کشور آغاز شد.
پویش کتابخوانی "هیس‌طوری" با شعار "یک ماجراجویی شگفت‌انگیز به هزار توی تاریخ" و با رویکرد مطالعه در حوزه تاریخ استعمار هم‌زمان با آغاز رقابت‌های جام‌جهانی قطر، فعالیت خود را آغاز کرد.
به همت بنیاد ۱۵ خرداد وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام، پویش ملی "ایران جوان" به منظور حمایت از سیاست‌های جوانی جمعیت در بین زوج‌های جوان به ویژه دانشجویان آغاز شد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: اجرای پویش ملی کتابخوانی شامل مطالعه کتاب ۱۵ جلدی با سبکی جذاب از سرگذشت استعمار به همراه بازی، تولید محتوا، پویانمایی و...، است.
با همکاری وزارت خانه های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و آموزش و پرورش ،پویش یک کلاس-یک تور با هدف آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ سفر و ظرفیت‌های گردشگری کشور راه‌اندازی شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران از جمع‌آوری ۲۵ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی در پویش شور عاطفه‌ها از آغاز اجرای آن در مردادماه امسال تاکنون خبر داد.
به همت بنیاد ۱۵ خرداد ، مرحله اجرایی پویش لبخند مادری با هدف تشویق به فرزندآوری و حمایت از خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا رسما آغاز شد.
پویش سراسری «همسفر من»پیاده‌روی اربعین به نیابت از شهدای مدافع حرم در آستانه برپایی راهیپمایی عظیم اربعین حسینی(ع) آغاز شد.
معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی گفت: مبالغ جمع‌آوری شده پس از اتمام پویش به تهیه و توزیع ملزومات مورد نیاز برای بیش از ۳۰۰ هزار دانش‌آموز تحت پوشش تخصیص می‌یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ