شورای عالی شهرسازی مصوبات این شورا در خصوص ساماندهی حوضه‌های آبریز سدهای استان های تهران و البرز به عنوان تأمین کننده آب شرب پایتخت را ابلاغ کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرگان- فرمانده انتظامی کل کشور گفت:پیام ما به اراذل و اوباش رسیده و طبق قانون اگر بخواهند سرکشی کنند و امنیت مردم را به خطر بیندازند با آن‌ها برخورد قاطع می‌کنیم.
وزیر خارجه الجزایر تاکید کرد که هرگونه مداخله نظامی برای حل بحران نیجر با شکست رو به رو خواهد شد.
در پی تهدید جانی رئیس جمهور سابق نیجر از سوی شورای نظامیان، وزیر امور خارجه آمریکا در مداخله‌ آشکار در امور داخلی این کشور، فرماندهان نظامی را به مجازات تهدید کرد.
کی‌یف با اشاره به حمله پهپادی امروز به تانکر سوخت روسیه در دریای سیاه، به طور غیرمستقیم مسئولیت آن را برعهده گرفت.
هیات امنای هیات بعثت یزد، صراحتا اعلام می‌دارد که هرگونه تعبیر و تفسیری که مسیر عشق ورزی و ولایتمداری به ساحت منور سید و سالار شهیدان را مخدوش نماید، قاطعانه مردود دانسته و هرگونه اظهار نظر رسانه‌های معاند و علی‌الخصوص رژیم سفاک و اشغالگر اسرائیل را محکوم می‌نماید.
وزیر امور خارجه دانمارک در تماس با امیرعبداللهیان با اظهار تأسف از اهانت صورت گرفته نسبت به ساحت مقدس قرآن کریم گفت: دانمارک هرگونه اقدام برای توهین به قرآن کریم را شدیداً محکوم می‌کند.
این مقام انتظامی در ادامه اظهار کرد: سرانجام با تلاش مستمر پلیس و تحقیقات و بررسی های صورت گرفته درکمتر از ۴۸ ساعت، محل اسارت این گروگان شناسایی و جوان ربوده شده آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری طی یک عملیات غافلگیرانه، قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدند.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در مراسم تودیع و معارفه معاونان شرکت گفت: هرگونه تغییر و تحول در این شرکت می‌تواند درکلICT کشور و حتی منطقه تاثیر گذارباشد.
‌رئیس بیمارستان رسول اکرم (ص) آبدانان در تشریح خدمات درمانی ارائه شده به بیمار متوفی در بیمارستان گفت: بیمار فاقد هرگونه علائم حیاتی بود و بلافاصله عملیات احیاء (cpr) توسط پرسنل اورژانس بیمارستان شروع و پس از یکساعت تلاش، متاسفانه این اقدامات درمانی بی‌نتیجه بوده و در ساعت ۱۶:۱۰ دقیقه با دستور پزشک اورژانس عملیات درمانی متوقف شد.
این گجت پوشیدنی درصورت تشخیص هرگونه افزایش ناگهانی در قند خون، در زمانی کمتر از ۶۰ ثانیه این موضوع را به کاربر اطلاع می‌دهد.
زیاد النخاله به اشغالگران هشدار داده است که به هرگونه عملیات ترور دشمن صهیونیستی پاسخی سخت خواهیم داد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارداشت: مدتی است که پیکره شیر برای نصب بر روی قبور ساخته و به مردم فروخته می‌شود. به سنگ فروشی‌ها و سنگ تراشی‌های شهرستان‌های استان اعلام می‌کنیم تا از هرگونه پیکر تراشی یا فروش یا عرضه چنین پیکره‌هایی اجتناب کرده و سریعا نسبت به جمع آوری آن‌ها اقدام کنند.
توصیه می‌شود در هنگام سفر با خودرو از به همراه داشتن تجهیزات لازم و سوخت کافی اطمینان کرده و از هرگونه اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها پرهیز شود.
رئیس جمهور بلاروس نسبت به هر گونه تجاوز به خاک این کشور هشدار داد.
رییس سازمان امور اراضی کشور گفت: هرگونه ساخت وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی واجد ممنوعیت قانونی و برابر باحفظ کاربری، یگان حفاظت امور اراضی و جهاد کشاورزی درمحل حاضر و آن را قلع و قمع می کند.
همزمان با حمله روسیه به اوکراین در سال گذشته، کرملین مقابله با رسانه‌های ضد جنگ داخلی و روسی زبان را تشدید کرده. آخرین قربانی وبسایت خبری مستقل روسیه، مدوزا است. روز پنجشنبه، دولت روسیه سایت مدوزا را به لیست " سازمان‌های نامطلوب" خود اضافه کرد، که منجر به غیرقانونی شدن هرگونه فعالیت یا تبلیغ مربوط به این رسانه خبری می‌شود. دادستان کل کشور در بیانیه خود مدوز را" تهدیدی برای پایه‌های نظام قانون اساسی و امنیت فدراسیون روسیه " خواند.
دستورالعمل احتیاطی صادره از سوی شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، همه افراد به‌ویژه مبتلایان به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان جزو گروه‌های حساس محسوب می‌شوند و باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند. فعالیت طولانی عبارت است از هرگونه فعالیت خارج از منزل که افراد به‌طور متناوب طی مدت چندین ساعت انجام می‌دهند و سبب می‌شود نفس کشیدن تاحدی سخت‌تر از حالت طبیعی صورت بگیرد. کار کردن در باغچه، فعالیت شدید خارج از منزل مانند دویدن و ... از جمله این کارهاست.
آرتمیس ۲ دومین هواپیمایی است که شرکت Leidos برای اهداف جاسوسی می‌سازد. اصلاحاتی که در داخل این هواپیما صورت گرفته‌اند، به‌همراه معماری جدید تجهیزات پردازش سیگنال، استفاده از آنتن‌های ماژولار و ارتباطات هوا به زمین به آرتمیس ۲ اجازه می‌دهند تا هرگونه ارتباط بین نیرو‌های دشمن را از فواصل دور رصد و رمزگشایی کند.
تلاش برای از دستور کار خارج‌کردن طرح شفافیت آرای کمیسیون ماده ۵ در حالی صورت می‌گیرد که افشای برخی از مصوبات این کمیسیون نگرانی کارشناسان شهری را در پی داشته است. این کمیسیون به‌تازگی برای ملکی ۱۰‌هزار‌متری در منطقه یک در زیر‌پهنه G۳۱۲ (فضای سبزرود دره‌ها که هرگونه بارگذاری و طراحی بر اساس توجیه مطالعات زیست‌محیطی و هیدرولوژیک و طبق طرح‌های مصوب) واقع شده، تصمیم‌گیری کرده است.
درست ۲۴ ساعت پس از اظهار نظر معاونت حقوقی باشگاه استقلال درباره لیست مازاد باشگاه یکی از مسئولان این باشگاه در این رابطه، هرگونه لیست مازادی را غیر واقعی عنوان کرده و معتقد است چون لیستی وجود ندارد پس از اظهار نظر در این باره هم معنی ندارد.
پذيرش هرگونه شكست مشابه در ديدار دوم، برابر آژاكس، به‌طور حتم كلوپ و ليورپول را از صعود به دور بعد محروم خواهد ساخت.
مدیرعامل بانک ملی گفت: هرگونه توافقی که صورت بگیرد، قاعدتا پیشروترین بخش، صنعت بانکداری خواهد بود. صنعت بانکداری است که باید نظام مالی را تقویت کند تا بتوانیم تحولاتی مورد نظر در اقتصاد اتفاق بیفتد. به همین دلیل کار برای مدیران صنعت بانکی بسیار سخت شده است.
مدیرعامل بانک ملی گفت: هرگونه توافقی که صورت بگیرد، قاعدتا پیشروترین بخش، صنعت بانکداری خواهد بود. صنعت بانکداری است که باید نظام مالی را تقویت کند تا بتوانیم تحولاتی که مورد نظر در اقتصاد اتفاق بیفتد. به همین دلیل کار برای مدیران صنعت بانکی بسیار سخت شده است.
دو وزنه بردار طلایی ایران در المپیک ریو، قصد دارند بعد از مدتی دوری از تیم ملی بار دیگر به اردو بازگردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ