رییس سازمان امور اراضی کشور گفت: هرگونه ساخت وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی واجد ممنوعیت قانونی و برابر باحفظ کاربری، یگان حفاظت امور اراضی و جهاد کشاورزی درمحل حاضر و آن را قلع و قمع می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه سپاهان تنها باشگاهی است که خواستار افزایش سقف بودجه سالیانه باشگاه‌ها شده است.
با توسعه روزافزون هوش مصنوعی مولد، چالش استفاده از این فناوری برای انتشار اطلاعات نادرست و ساخت تصاویر ثابت و متحرک دیپ فیک به مسئله ای اساسی بدل شده است.
رکورد زمانی حل این چالش 10 ثانیه است. رکورد خود را در قسمت نظرات برایمان بنویسید...
همدان_به گفته مسئولان استانی بزرگ ترین چالش این طرح در استان همدان، مسئله تامین زمین برای ساخت این مساکن است.
وزیر امور خارجه گفت: حضرت امام خمینی و مکتب توحیدی او، ابتدا اندیشه‌ها و دل‌های مردم آزاده و آزاداندیش را در ایران، امت اسلامی و جهان، متحول ساخت و سپس نظام سلطه‌گری جهانی را به چالش کشید.
در اولین لیست چهارده نفره تیم ملی برای هفته اول لیگ ملتهای والیبال چه کسانی خواهند بود؟
مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2023 از روز یکشنبه 24 اردیبهشت آغاز می‌شود و به مدت هشت روز با 56 دیدار پیگیری خواهد شد.
یک کارشناس حوزه نیرو گفت: طرح مسأله تأمین زیرساخت در نهضت ملی مسکن به عنوان یک چالش در مقابل راهکار ساخت مسکن و رفع این معضل، یک آدرس غلط و انحرافی است .
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در نشستی فاش ساخت «اسرائیل» پیشتر در یک جبهه با دشمنان خود می‌جنگید اما اعتراف می‌کنم ارتش بایستی اینک خود را برای چالش بزرگ نبرد در همه جبهه‌ها و همزمان آماده کند.
وحدت حنانوف که یکی از بازیکنان جوان و خوب پرسپولیس در این فصل بوده کار سختی برای حضور دوباره در ترکیب اصلی سرخ‌ها دارد.
سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو برای انتخاب خط حمله خود در دیدار مقابل پورتیموننسه دچار مشکل است.
آلومینیوم اراک با هدایت مهدی رحمتی نتایج جالب‌توجهی را در لیگ بیست‌ودوم کسب کرده است.
اسکات میلر معاون رئیس جنرال موتورز می‌گوید: «ChatGPT در همه چیز خواهد بود». جنرال موتورز در تلاش بوده است تا از تسلا در مسابقه بر سر ساخت یک سیستم دستیار راننده هوشمندتر پیشی بگیرد، اما به نظر می‌رسد که ChatGPT راه جدیدی را باز کرده است که می‌تواند به طور معناداری شرکت تحت رهبری ایلان ماسک را به چالش بکشد.
بیل برنز با بیان اینکه ما شواهدی نداریم که ایران تصمیمی برای از سرگیری برنامه ساخت سلاح هسته‌ای دارد، اما در عین حال ادعا کرد سایر ابعاد این چالش، در حال پیشرفت است.
دفتر اقتصاد و فناوری اطلاعات پکن از پشتیبانی پایتخت چین از شرکت های بزرگ برای ساخت مدل های هوش مصنوعی که Chat GPT را به چالش بکشند، خبر داد.
نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» که همواره اعتقادات مسلمانان را به چالش می‌کشد، این بار با انتشار کاریکاتوری غیرانسانی در ارتباط با زلزله ترکیه، اوج رذالت خود را عیان ساخت.
نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» که تحت لوای سران الیزه همواره اعتقادات مسلمانان را به چالش می‌کشد، این بار با انتشار کاریکاتوری غیرانسانی در ارتباط با زلزله ترکیه، اوج رذالت خود را عیان ساخت.
مدیر مرکز راهبری شبکه گاز کشور: وزارت نفت تمامی امکانات خود را برای تامین گاز کشور پای کار آروده است. شب گذشته شب سختی برای شبکه شمال شرق کشور بود. اگر نحوه مصرف به صورت فعلی ادامه دار باشد دچار چالش تامین سوخت برای خراسان شمالی، جنوبی، رضوی و مازندران خواهیم شد. دو استان پرمصرف ما یعنی مازندران و خراسان رضوی در منطقه سرما قرار گرفتند که کار مارا با چالش روبه رو می‌کند.
طائب با بیان این که آمریکا علاوه بر چالش بین المللی وجود قدرت‌های نوظهور جدید مانند چین و روسیه، با چالش‌هایی داخلی نیز مواجه است هرچند این چالش‌ها از جمله در حوزه آب، غذا، بیماری‌های فراگیر و انرژی سایر ملت‌ها را نیز درگیر خود خواهد ساخت.
مرتضی پورعلی‌گنجی پس از تجربه دومین جام جهانی خود حالا دربی تاریخی پایتخت را پیش رو دارد.
علی نعمتی، آخرین گلزن پرسپولیس در دربی، برای ادامه لیگ کار بسیار سختی پیش رو خواهد داشت.
رئیس گروه هوایی ستاد توسعه فناوریهای فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی گفت: چالش‌های زیادی در راستای توسعه هوانوردی عمومی و استفاده از ایرتاکسی ها وجود دارد که در صدد رفع آنها هستیم.
پس از افزایش چشمگیر و مداوم قیمت کاغذ، شماری از ناشران نسبت به درج قیمت‌های تازه بر روی کتاب‌های چاپ قدیم که بخشی از آنها با کاغذهای یارانه‌ای نیز منتشر شده، اقدام کرده‌اند؛ رویکردی که دستیابی به کتاب با قیمت منصفانه را برای عدم مردم دشوارتر خواهد ساخت و کارکرد مکانیزم توزیع کاغذ یارانه‌ای را با چالش و پرسش‌های جدی‌تر مواجه می‌سازد.
اگرچه عزم دولت در اجرای وعده ساخت ۴ میلیون مسکن جزم است، اما در اجرای آن برخی چالش ها و موانع پیش روی وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ